تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آمده ام آمدم ای شاه پناهم بده

شاید باورتون نشه ولی دارم میرم مشهد واسه زندگی.در واقع الان توی قطارم به سمت مشهد.اونجا یه کار پیدا کردم،اسنپم هم رو هم دارم.خداوکیلی آدم زرنگی هستم فقط توی دوره بدی به دنیا اومدم.حالا رسیدم مشهد بهتون میگم شهرش چطوره،شنیدم که صیغه ای و این صحبتهاش خوبه.از شیراز که خیری ندیدیم.این دفعه دیگه فقط افغانستانی.عاشق افغانستانی ها هستم.یه جایی به اسم آزادشهر خونه گرفتم.فعلا یک سالی میمونم تا ببینم خدا چی میخوادراستی من خواننده مشهدی دارم؟بعید میدونم.نایب الزیاره همتون هستم.

بوس بوچ

نظرات 14 + ارسال نظر
منا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:53 ق.ظ

موفق باشی به امید اینده روشن
راستی با حاج خانم رفتی ؟؟؟
یا مجردی برا زندگی رفتی ؟

حاج خانم کیه؟

فاضله جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 06:49 ق.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

موفق باشید

ممنون

همون همیشگی جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:30 ق.ظ

امیدوارم تو مشهد بگیرن خشک خشک از کون بکنند
بعدم کیرتو ببرن بذارن تو دهنت
مادرجنده حرومزاده
شب تا صب تو فکر کردنی، میای به دو تا آدم حسابی انگ میبندی

چه آدم حسابی هایی که توی لُمپن الوات طرفدارشون هستی

آسمان جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ق.ظ

پس همسرت چی میشه؟؟ یکسال دور از هم بمونین؟

میاد باهام

. جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ب.ظ

خیر باشه
امیدوارم نزدیک شدن به امام رضا علیه السلام نقطه عطف باشه برات در زندگی

ممنون رئیس

خانوم ف جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 02:53 ب.ظ

واقعا؟!
پس شدی مشدی تراویس
ایشالا روزای خوبی از هر لحاظ در انتظارت باشه

بوس ندادی تا رفتم

آسمان جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 02:57 ب.ظ

خب همسرت هم که میاد بعد به فکر زن های صیغه ای و زنان افغانستانی هستی؟؟؟؟؟
چرا خب؟؟؟؟؟؟

مریضم دیگه

مهدیه جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:36 ب.ظ

منم وسط هفته مشهدم

خیره ایشالا.باریکلا بهت.زیارتت قبول

سارا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:10 ب.ظ

به شهر ما خوش اومدی.یعنی امامتی؟؟

نزدیکیم فکرکنم.من هنوز خوب یاد نگرفتم.مغزم ضعیفه.
به نظرم با هم بریم شهر رو بهم نشون بده

جزر و مد جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ب.ظ

به سلامتی، پر از خیر و برکت

نوکرتم.
کم پیدایی،حالت خوبه؟

asal شنبه 5 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:59 ق.ظ

باورم نمیشه
چه بیخبر رفتی :(

هزار بار گفتم بیا ببینیم همدیگه رو،بیا هر جایی خواستی برسونمت،بیا راننده شخصیت بشم،به یه ورت گرفتی.منم قهل کردم و رفتم مشهد،اونجا میشم کبوتر صحن آقا

برنتین شنبه 5 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:28 ب.ظ

کدوم گوری رفتی نکبت؟
ما اینجا برات برنامه داشتیم
خب میگفتی میخوای بری نخواد به ده تا آدم رو بندازم

بابا خبری ازت نشد آخه

سارا شنبه 5 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 02:57 ب.ظ

نگران نباش فوری یاد میگیری
اسنپ مشهد خیلی خوبه اگر سفت بچسبی درامدت خیلی بیشتر از کارمندی هشت.

فدای تو خوشگله

نگار دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:07 ب.ظ

جای خوبی‌ام خونه گرفتین

من که بلد نیستم.شانسی شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد