تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برد ایران عزیزم

خدا رو شکر ولز رو بردیم.

خیلی خوشحال شدم

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 04:13 ب.ظ

تبریک بابت برد قهرمانان ایران
تا کور شود چشم اونایی که در باخت ایران پرچم انگلیس را بر پشت خود حمل کردند

به خاطر این برد به من بوس میدی؟

سلام جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 07:37 ب.ظ

آره چرا که نه
فقط ریش و سبیل ام کمی زبر است

نه.مرسی.

. جمعه 4 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:29 ب.ظ

دو دو رو دو دو دو

دمت گرم

برنتین شنبه 5 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:39 ب.ظ

فوتبالی نیستم متاسفانه

منم نیستم

وجدان بیدار سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:16 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

از کی میخواستی بوس بگیری گفت سبیل دارم سبیل هام هم زبر شدن

از تو

وجدان بیدار سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:27 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من هم موهای زبر و پر پشت دارم چندان مناسب ماچ کردن نیستم والکن شک رو به یقین می گیرم به سبک علما که خانوم ف از بنده مناسب تر است

خودت رو میخوام فقط

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد