تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کس عفو و گذشت داشته باشد خدا نیز از او گذشت خواهد نمود.

سخن اول:این آنفولانزایی که همه گرفتن منم گرفتم،خیلی بد هم گرفتم،بیحال و تب آلود هستم.نمیدونم چند روز دیگه خوب میشم.خوب شدم سریع میرم حرم واسه شفای همه دعا میکنم.

سخن دوم:اعتیادم به بازی  های کامپیوتری دوباره برگشته و گرفتار دوتا بازی شدم.بازی تاس وتخت و بازی call of duty.خیلی بازی دوست دارم.

سخن سوم:بحث کردن با من مثل کشتی گرفتن با خوک توی گل و لای هست.من لذت میبرم و ارضا میشم و اعصاب طرف مقابل کیری میشه.میایین فحش میدین،به من میگین هرزه،کس کش،جاکش،کس لیس،خانم باز،منحرف،زن باز،خیانتکار و هزاران صفت زشت،در پاسخ باید بگم که خودم خوب میدونم همه اینا هستم.پس اگه حرفام به مذاق شما خوش نمیاد،پولم رو ندین.من همینم که هستم،آدم منحرف و مریضی هستم،لوزر هم هستم.سکس چت میکنم،سکس تلفنی میکنم،هر کاری که بگین میکنم و با هر چیزی حتی فحش دادنتون ارضا میشم و لذت میبرم.پس بیخودی انگشتای سفید و قشنگتون رو زحمت ندین که واسه من فحش بنویسین.هر چی بگین،حتی حرف بعدیتون رو هم قبول دارم.

سخن چهارم:سخت منتظر بازی ایران،امریکا هستم.بازی قبلی ایران امریکا من سوم راهنمایی بودم.یادش بخیر.الان دیگه فکر نکنم دوره راهنمایی مونده باشه.در حین تایپ این کلمات کریس رونالدو به اروگوئه گل زد.

سخن پنجم:چشمام خیلی اشک میاد،نمیدونم علتش چی هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
asal سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:04 ق.ظ

به خاطر بازی با گوشی چشمات خشک شده و اشک میاد.

دقیقا

me سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 07:58 ق.ظ https://daily-of-me76.blogsky.com/

وقتی میام اینجا حس میکنم وارد سایتِ منکراتی شدم
از اینکه انقد خودت هستی خوشم میاد...کاش تو دنیای واقعی هم همینقد خودت باشی و نقش بازی نکنی!

بوس بده حالا که موفق بشی تو کنکور

Nazi شنبه 12 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 10:27 ق.ظ

قطره اشک مصنوعی از داروخانه بگیر یکی دوقطره بریز توی چشمت. چشمات خشک شده

راست میگی.حتما میکنم این کار رو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد