تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خاطرات دوران کودکی همچون رویاهایی هستند که حتی بعد از بیدار شدن در ذهن مان باقی مانده اند

هذیان بیماری اول:امروز ظهر از خونه زدم بیرون و رفتم نون بربری خریدم.

هذیان بیماری دوم:احتمالا دوباره برگردم شیراز.

هذیان بیماری سوم:همچنان مریضم و خوب نشدم.

هذیان بیماری چهارم:انگار آدم وقتی مریضه کیرش هم مریض میشه.

هذیان بیماری پنجم:سری فیلمهای jackass رو ببینید.البته به تنهایی و اگه شوخی های خرکی و تخمی دوست دارین.آخرین قسمتش اومده.زیبا و مفرح و خنده دار و سرگرم کننده هست.

هذیان بیماری ششم:انگار دیگه اعتراضات تموم شد؟چه دستاوردی داشت؟هیچ،جیب مسیح علینژاد پر از پول شد.حالا من هی میگم شما باور نکنید این مسیح علینژاد کثیف ترین آدمی هست که دنیا به خودش دیده.گذشت زمان اینو بهتون اثبات میکنه.

هذیان بیماری هفتم:تقریبا بیشتر خاطرات قدیم از ذهنم داره پاک میشه.اگر این وبلاگ نبود نمیتونستم خیلی چیزها رو به یاد بیارم.اون قدر حافظه ام ضعیف شده که از دفتر و قلم واسه نوشتن مکان و آدرس ها استفاده میکنم.ولی بعضی از خاطرات کودکی یهو به ذهنم خطور میکنه.انگار خاطرات هیچ وقت از ذهن آدم پاک نمیشه و یه جایی توی اعماق مغزش دفن شده.

هذیان بیماری هشتم:من فکر میکنم بعضی چیزهای مسخره و بی معنی هم از طریق ژن از پدر و مادر به بچه ها منتقل میشه.چیزایی مثل ترس ها،نفرت ها و علایق.

هذیان بیماری نهم:عزیز دل یه بار بهم گفت اگه تو کل دنیا ده نفر مثل من بود دنیا این قدر جای زشت و کثیفی نبود.این بهترین تعریفی بود که یک نفر از من کرده بود.

هذیان بیماری دهم:این مدل نوشتن رو دوست دارم.راجع به هر چی کمی مینویسم و میرم سراغ بعدی.توی هیچ وبلاگ دیگه ای ندیدم،فکر کنم فقط منحصر به خودم باشه.

هذیان بیماری یازدهم:قدیم تر ها یادمه مسابقه وبلاگ برتر و از این صحبتها بود،دیگه انگار نیست.آهان،یه سایتی هم بود به اسم بیان که وبلاگ نویس هایی که احساس میکردن خیلی عن کلفت و شاخ هستن توی اون مینوشتن.خدا رو شکر اینستاگرام و گذشت زمان رید توی وبلاگ هاشون.از همشون بدم میومد،به جز یه دختری بود به اسم آناهیتا.یادش بخیر بیان.با وبلاگ نویس هاش دعوام شد و بهشون فحش دادم.یه مسابقه وبلاگی گذاشتن،منم اون موقع ها خیلی وبلاگم طرفدار و خواننده داشت.روزی چندهزار بازدید داشتم که رقم کمی نیست.قشنگ مشخص بود که من برنده اون مسابقه میشم.بعد صاحب وبلاگ اومد و تقلب کرد و پست من رو حذف کرد و یه توضیح تخمی داد که فقط وبلاگ های بیان میتونن رای بدن و یه همچین چیزی.در هر صورت گه تو اون سایت بیان و همه وبلاگ نویس هاش.

هذیان بیماری دوازدهم:من این سریال های ifilm رو خیلی دوست دارم.این دخترهای محمدرضاشریفی نیا خیلی هنرپیشه های خوبی هستن.هم مهراوه و هم ملیکا،هر چی خود شریفی نیا آدم کیری و بیخودی هست،دختراش خوب و هنرمند هستن.

هذیان بیماری سیزدهم:از پانته آ بهرام هم بدم میاد.النازشاکر دوست رو دوست دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:47 ق.ظ

شماره هشت کاملا درسته
و اثبات شده است

بوس بده

لیلا پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ب.ظ

مورد ده رو همسر منم داشت
یه مدت اینشکلی مینوشت

از من یاد گرفته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد