تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جاهلی از عاجزی بدتر بود

امروز یه رفیقی،یه فامیلی گفت بیا فلان جای شیراز،که جای بدی هم نیست کارت دارم،شصتم خبردار شد که قضیه نتورک مارکتینگ و این حرفهاست و از اون جایی که رفیق و هم پیک ما بود گفتیم چشم و رفتیم.دو ساعت تمام مخ ما رو خوردن و گفتم چشم ایشالا جلسه بعد مزاحمتون میشم و فرار کردم.

برادرهای من،خواهرهای من،این قضیه نتورک مارکتینگ توش پولی نیست،پولش کمه،حلال نیست،باید دَرِ فامیل و خواهر و مادر خودت بمالی.نرین تو این کارا.

من فکر میکردم دوره این کارها تموم شده ولی دیدم نه انگار هنوزم یه سری آدم توش میرن.این رفیق ما که نزدیک ۵۰ سالش بود.

تازه قبل میرفتی یه چایی،آبی،دمنوشی چیزی میدادن،یه پسر یا دختر خوشگل میومد پرزنتت میکرد.شانس عن ما یه مرد شکم گنده ای اومد و یه چیکه آب هم ندادن بخوریم.

خلاصه که خر نشین برین تو این نتورک مارکتینگ ها.از ما گفتن بود.

نظرات 4 + ارسال نظر

یه زمانی کلی پول از دست دادم ب خاطر همین عن بازیا

وجدان بیدار سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 06:36 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

آره این دختره رها موسوی که یک زمانی من تنها خواستگارش بودم میگفت بیا تو کار نتورک مارکتینگ پول داره من حرفشو گوش نکردم که میدونستم ته اش باد میخوره خوب ...

قاصدک چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام
راجع به شرکت آینوتی چیزی میدونی؟
مخمو خوردمو دوسه روز پیش پنج و نیم میلیون رفت هوا
البته از این که پولش حروم باشه می ترسم حاضرم قید پولم بزنم ولی پول کثیف وارد زندگیم نشه
به پشتیبان زبون بازم هم گفتم میگه نه اینا رقیبامونن که این چیزا می نویسم
اگر اطلاعی داری بهم بده میگن شرکت دانش بنیان هست و تو کار کد ورزومه ساز و اینا هستن

نه والا.اطلاعی ندارم

جزر و مد چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام تراویس
یه دوستی دارم دهن منو سرویس کرده تو این کار در حیطه ی آرایشی بهداشتیه، دیگه خودم روم نمیشه اینقدر جواب رد میدم بهش. تعجب می کنم واقعا آدما چطور سمت این کار میرن، تازه این دوست من معلم هست و اینو کرده شغل دوم

مغزشون رو شستشو میدن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد