تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از مرگ نترسید از این بترسید که وقتی زنده اید چیزی درون شما بمیرد به نام انسانیت.

کارتون "بچه رئیس" رو دیدم،آخرش گریه کردم،اونجایی که فرشته ها میان و توی خواب به پدر و مادر تلقین میکنن که بچه شون رو فراموش بکنن و همه وسایلش رو با خودشون میبرن.خیلی گریه کردم.

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام جمعه 25 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 10:41 ب.ظ

معلومه دل پری داشته ای که یک کارتون اشکت را در آورده است

تو هم کارتونش رو ببینی گریه میکنی

asal شنبه 26 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 11:13 ق.ظ

تراویس وبلاگ وجدان بیدار رو دیدی؟ فازش چیه؟!
از بس کم مطلب میذاری مجبور میشم برم تو وبلاگ اینا :|| هیچی هم نمیفهمم ازشون

والا من خودم هم گیج شدم.اگه فازش رو فهمیدی به منم بگو
چرا با من قَهلی؟

وجدان بیدار شنبه 26 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:05 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من یکی که فعلا خودم شده بچه رییس کی بحال من یکی گریه می کنه بازم دم بچه رییس گرم که گریه میگیره
مطالب تازه گذاشتم ببین ونظر بده

وجدان بیدار یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 01:44 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

این عسل خوردنی هست که موقع صبحانه میل می فرمایین یا عسل خانومی هست واسه خودش
بابا 2 تا دختر و 2 تا پسر بدجور ما رو آزار دادند واسه همین عسل خاننووم ما یکم فاز و نول مون بهم ریخته واسه اینکه میخواستند با هم باشند باغ بروند یکمی حال بفرمایند یکمی هم رشوه دادند به یک بابایی بنام محراب که در سایت هم میهن ( محفل فعلی ) عضو هستند این بابا ممد جواد آذری جهرمی رو هم خودم با جفت چشم های خودم در میتینگ شون در مشهد دیدم
یک پست جدید سفارشی گذاشتم ببین ولذت شو ببر

خیره ایشالا

asal یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 05:20 ب.ظ

قهل نیستم
همچنان نمیفهمم بعضی مخاطبات چی میگن
وجدان بیدار کم بود دلفین هم اضافه شده :))
چرا از برنتین خبری نیست
نکنه ناراحتش کردی دیگه نمیاد :((

مخاطب سلام رو از قلم انداختی
نه،من ناراحتش نکردم.احتمالا سر جریان دکه پارک آزادی ازم ناراحته و کات کرده باهام

سلام یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:30 ب.ظ

مبارکه
آرژانتین قهرمان شد
دماغ رئیس جمهور عوضی ش حسابی سوخت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد