تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یک تن نیافتیم که فهمد زبان ما هم شهری اند مردم و، ما در میان غریب

نمیدونم چرا وبلاگ ها و وبلاگ نویس ها و اونایی که کامنت میزارن یه جوری شدن،وبلاگ هایی که میخوندم رو همه بستن و صاحباشون گم و گور شدن.فقط دو سه وبلاگ درست و حسابی مونده.بلاگ اسکای رو که باز میکنی همه وبلاگ ها شده تبلیغاتی و مذهبی و اینایی که سه صفحه از مادر شوهر و اینا مینویسن.ولی یه سری وبلاگ ها هستن گنگ و مبهم هستن.نمیدونی چی میگن،زن سابق جنده منم اینجوری بود،سه صفحه مسیج میداد،هیچی نمیفهمیدم.به هر کس هم میگفتم بابا نمیفهمم این چی میگه،کسی متوجه نمیشد.این وبلاگ ها و این کسایی هم که میان نظر میدن پای پست ها همون جوری هستن.نمیفهمی چی میگن،فازشون رو نمیگیری،گنگ و مبهم و پر از غلط املایی مینویسن.اسمهاشون هم بی معنی هست.مثلا کامنت های اشخاصی به نام های وجدان بیدار،نقطه،me،سلام،دلفین،سارا،شیدا واقعا غیرقابل درک هستن.یه چیزایی میگن که نمیتونم درک کنم.به جز اینها هر وبلاگ دیگه ای هم جز چند تا انگشت شمار هم همین جوری هستن.مگه این ملت توی اینستاگرام نبودن چرا اومدن توی عالم وبلاگ نویسی؟

پانوشت:اگه کتاب نمیخونید و تنبلیتون میشه توی قسمت پیوندهای من چند تا وبلاگ هست که روزانه نویسی میکنن،وبلاگ خودم هم هست.اینا رو بخونید و قشنگ نوشتن رو یاد بگیرین.

نظرات 8 + ارسال نظر
دلفین ... سکانس اخر دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:36 ب.ظ

امروز کلا داشتم به پست asal جان فکر میکردم که چرا اینجوری گفته یا برداشت کرده ؟ آیا واقعا من مشکل انتقال مطالب دارم ؟ یعنی نمیتونم درست منظورم رو برسونم ؟ و داشتم به این فکر میکردم منظورت از غلط املایی یعنی حرف از کلمه ها جا افتادن یا واقعا غلط املایی و لغتی ؟
در کل امروز خیلی فکر کردم و ممنونم کمک کردی تا به نتیجه برسم ... البته من هیچ وقت تو اینستا نبودم البته خودم رو میگم ...
و شاید کتاب کم خوندم ولی اینو میدونم ادم بدون رفیقی هستم که کلی در من حرف هست و ممکنه وجود من وقتی یک جایی برای حرف زدن پیدا میکنه شبیه اتش فشان بشه و طوفانی از کلمات پشت هم ردیف بکنه و کلمه ها منظورش رو نرسونن ... ممکنه این مشکلاتی که گفتی از تنهایی و کمبود هایی در وجود ما هم باشه ...
من نوشته هاتو دوست دارم هر چند نتونم درست حرف بزنم یا دغدغه ام رو خوب با کلمه ها بگم ...
از این به بعد میخوام کمتر حرف بزنم و بیشتر مطالعه کنم ... از همون پیوند هات از کتاب های خوب استفاده کنم ... من حرفاتو قبول دارم و ممنونم این مدت چرت و پرت های منو تحمل کردی ... انشالله دیگه شاهد پست های ازار دهنده من نیستی و با آرامش بنویسید ... یادمه قبلا از حجم زیاد پست ها و بازدید ها و ادمهای غریبه توی وبلاگت شاکی بودی و حق داری ...
از تو و asal عزیز ممنونم ...
موفق و شاد و رها باشین

خوش گَلدی

وجدان بیدار دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:45 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بابا ما داشتیم توی سایت کتابناک جا می افتادیم که باز اونجا 2 تا پروفایلم مون رو مسدود کردند بشینیم کتابهای فلسفی در مورد کانت و هگل و ارسطو بخوانیم که چی بشه شما که دوست داری شریفی نیا رو مورد تفقد قرار بدی ولی از ملیکا شون خوشت میاد ...بعد میگی من این وجدان بیدار رو نمیفهم ام نمیگیریم چی می نویسه

خدا شاهده حامله شدم ازت

سلام دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 10:32 ب.ظ

شما درست می‌گویید
غلط املایی به خاطر عدم بازنگری مطلب است
بعضی ها مان هم که انشای ضعیفی داریم
شما هم لطفا بهتان نزن به عیال سابقتان
خدا دوست ندارد حتی اگر خلافی هم کرده باشد شما افشا کنید
خدا ستار العیوب است
شما هم باشید

نمیفهمم چی میگی

asal سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 01:14 ق.ظ

چقدر کامنتم روی دلفین تاثیر گذار بود :))

کس خله دیگه.
الان دوباره میاد یه کتاب مینویسه.هیچ وقت هم نمیفهمی چی میگن.
سلطان این جور کامنت های کس شعر هم یکی هست به اسم لیمو.

me سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 07:49 ق.ظ https://daily-of-me76.blogsky.com/

منظورت از me منم؟؟

چه میدونم والا.یه مشت فیک که معلوم‌نیست چی میگن دورم رو گرفتن

_ سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 03:03 ب.ظ

شایدم گیرایی تو مشکل داره

بازم یه کامنت با یه اسم کیری و یه متن گنگ و بی معنی.

گم کرده چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 09:47 ق.ظ

میشه این پیام رو تایید کنی ؟
سلام به هر کسیکه این پیام رو میخونه ....
کسی آدرس وبلاگ صبیره بانو (یه پری) رو داره ؟
میشه اینجا برا بنویسه ؟

یه پری سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:33 ب.ظ http://Mynbs.blogsky.com

سلام
ممنونم اقای تراویس که پیام دوست گم کرده رو تایید کردید.
لینک وب م رو براشون گذاشتم. دوست گم کرده ادرس وب من همینه که نوشتم و همینجام وب غیرفعال نیست.. کامنتی اگر دارید میتونید توی وب خودم، برام بنویسید. هستم و پاسخ میدم.

ارادتمند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد