تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من از هفته‌ى پیش دوباره افتادم به یادت فکر نمی کنم کسى مثله من اِنقدر بخوادت

کاری به حواشی تتلو ندارم.فقط از ترانه هاش میخوام بگم.بعضی ها به تتلو فحش میدن یا ترانه هاش رو نادیده میگیرن،میگن که چرت و پرت میگه،شعراش بدون مفهوم هست،همش فحشه،بدمون میاد از ترانه هاش.

من واسه آدمهایی که ترانه های تتلو رو درک نمیکنن و باهاشون ارتباط بر قرار نمیکنن خیلی خوشحالم چون هنوز کریسمس توی چشماشون برق میزنه و روی تاریک این دنیا رو ندیدن.بی پول نشدن،بهشون خیانت نشده،پارتنر لاشی نداشتن،پدر و مادر بی تعهدی نداشتن که توی سرشون بزنه.تنها نبودن،غمگین و افسرده نبودن،آدمهای خیلی بد به پستشون نخورده توی زندگی،زندان و بازداشت به چشم ندیدن،وقاحت و پررویی و خیانت آدمها رو ندیدن،از کار اخراج نشدن،خیانت نشده بهشون،پولشون رو نخوردن،درگیرالکل و مواد نبودن،دنبال سکس های بی هدف واسه پر کردن حفره خالی تنهایی توی قلبشون نبودن،نادیده گرفته نشدن،با وجود دنیایی از استعداد درجا نزدن،رفیقشون پشتشون رو خالی نکرده،آدم وقتی همه این ها یا چند تاشون از این موارد رو توی زندگی  به چشم دید و سرش اومد اون وقت میگه ترانه های تتلو قشنگه.پس از ته دل آرزو میکنم که شمایی که اینو میخونی از اون آدمها باشی که بگی تتلو چرت و پرت میخونه.

نظرات 19 + ارسال نظر
مرجان شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:01 ب.ظ

چقدر عالی نوشتی تراویس جان
من همیشه میگم عمرا خواننده ای مثه تتل بیاد
ترانه هاش همه با معنی همه هم از رنج

خودت هم عالی هستی مرجان خانم

وجدان بیدار شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:21 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

تتلو چرت و پرت میخونه تتلو چرت و پرت میخونه چیه بابا این برین سنتی گوش بدین شماها
یک آهنگی فقط داشت 10 سال پیش میخوند میگفت بذار تو حال خودم باشم دانلود موزیک ویدیو :
https://as11.asset.aparat.com/aparat-video/aa24efc95642871de6766193cc574a153461716-360p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjJjMzExYTZkYWZmMjZjZjA1MTQ0NjIwOTNlODM2ODNjIiwiZXhwIjoxNjcxOTE0ODUwLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.YTFb7oa7WOXpB5fOpTk1n7Ws2U3k_vk8c9_bkMIp8Lw
همین بنظرم فقط قشنگ بود اینم همین پسرک زمانی نصفه شبا با صدای ضبط زیاد ماشین گوش می کرد فکر می کرد منم باید گوش بدم ولی من تتلو رو دوست ندارم تتلو حرام است یعنی من خوشم نمیاد خب

از کتابناک چه خبر؟

وجدان بیدار شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:21 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

تتلو چرت و پرت میخونه تتلو چرت و پرت میخونه چیه بابا این برین سنتی گوش بدین شماها
یک آهنگی فقط داشت 10 سال پیش میخوند میگفت بذار تو حال خودم باشم دانلود موزیک ویدیو :
https://as11.asset.aparat.com/aparat-video/aa24efc95642871de6766193cc574a153461716-360p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjJjMzExYTZkYWZmMjZjZjA1MTQ0NjIwOTNlODM2ODNjIiwiZXhwIjoxNjcxOTE0ODUwLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.YTFb7oa7WOXpB5fOpTk1n7Ws2U3k_vk8c9_bkMIp8Lw
همین بنظرم فقط قشنگ بود اینم همین پسرک زمانی نصفه شبا با صدای ضبط زیاد ماشین گوش می کرد فکر می کرد منم باید گوش بدم ولی من تتلو رو دوست ندارم تتلو حرام است یعنی من خوشم نمیاد خب

مگه تو بیشتر از ۱۰ سال سنت هست؟

وجدان بیدار شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

تتلو چرت و پرت میخونه تتلو چرت و پرت میخونه چیه بابا این برین سنتی گوش بدین شماها
یک آهنگی فقط داشت 10 سال پیش میخوند میگفت بذار تو حال خودم باشم دانلود موزیک ویدیو :
https://as11.asset.aparat.com/aparat-video/aa24efc95642871de6766193cc574a153461716-360p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjJjMzExYTZkYWZmMjZjZjA1MTQ0NjIwOTNlODM2ODNjIiwiZXhwIjoxNjcxOTE0ODUwLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.YTFb7oa7WOXpB5fOpTk1n7Ws2U3k_vk8c9_bkMIp8Lw
همین بنظرم فقط قشنگ بود اینم همین پسرک زمانی نصفه شبا با صدای ضبط زیاد ماشین گوش می کرد فکر می کرد منم باید گوش بدم ولی من تتلو رو دوست ندارم تتلو حرام است یعنی من خوشم نمیاد خب

ماشین زمانی چیه؟

وجدان بیدار شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

تتلو چرت و پرت میخونه تتلو چرت و پرت میخونه چیه بابا این برین سنتی گوش بدین شماها
یک آهنگی فقط داشت 10 سال پیش میخوند میگفت بذار تو حال خودم باشم دانلود موزیک ویدیو :
https://as11.asset.aparat.com/aparat-video/aa24efc95642871de6766193cc574a153461716-360p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjJjMzExYTZkYWZmMjZjZjA1MTQ0NjIwOTNlODM2ODNjIiwiZXhwIjoxNjcxOTE0ODUwLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.YTFb7oa7WOXpB5fOpTk1n7Ws2U3k_vk8c9_bkMIp8Lw
همین بنظرم فقط قشنگ بود اینم همین پسرک زمانی نصفه شبا با صدای ضبط زیاد ماشین گوش می کرد فکر می کرد منم باید گوش بدم ولی من تتلو رو دوست ندارم تتلو حرام است یعنی من خوشم نمیاد خب

زمانی کیه؟

وجدان بیدار شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:23 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

تتلو چرت و پرت میخونه تتلو چرت و پرت میخونه چیه بابا این برین سنتی گوش بدین شماها
یک آهنگی فقط داشت 10 سال پیش میخوند میگفت بذار تو حال خودم باشم دانلود موزیک ویدیو :

همین بنظرم فقط قشنگ بود اینم همین پسرک زمانی نصفه شبا با صدای ضبط زیاد ماشین گوش می کرد فکر می کرد منم باید گوش بدم ولی من تتلو رو دوست ندارم تتلو حرام است یعنی من خوشم نمیاد خب

مرسی

مسلم شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:48 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

توی چند سال گذشته نه به صورت مرتب ولی گاهی به وبلاگت میومدم. یکبار اتفاقی اومدی به وبلاگ من و کامنت گذاشتی :
کس لیس بدبخت
--------
البته که خیلی خندیدم

کو؟آدرسش رو بده ببینم اگه راست میگی

آرتا دخت شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ

های تراویس امروز قیمت اسنپ ها تو شیراز خوب بودن کار کردی؟

عه.یه دختر شیرازی جدید.
آره.کار کردم.حیف فقط تنبلی کردم و دیر رفتم.

پویا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:16 ق.ظ

بهترین وصف حال شما هوادارای تتلو رو خود این ابتذال توضیح داده. وقتی میره تو صفحه اجتماعیش میگه سلام، کس ننه طرفدارام!
تتلو عامل تباهیه و همش ضرره برای نسل نوجوان و جوان. اشعار و ترانه هاش هم مزخرفه. زندان و این چیزهایی که گفتی ربطی به این ترانه های مبتذل نداره. تتلو و امثالهم بدنامی رو بهتر از گمنامی انتخاب کردند. اون ها بیمار روانی اند و تاثیر مخرب روی هر ذهنی می تونند بذارند

اول عرایضم گفتم که کاری به صفحه اش و حرفهاش و حواشی اش ندارم و فقط در مورد متن ترانه هاش میخوام حرف بزنم.
و دیگر این که تو نمونه اثبات حرفهای این پست منی،ترانه های اون رو درک نمیکنی و میگی مبتذل هست و بیمار روانی هست.و خوشحالم واقعا که علاقه ای بهش نداری چون زندگی خوبی داری

یک زن یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:45 ق.ظ

من تو رو هستم زیاد...

احسنت

وجدان بیدار یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com

توی پست " راه رویام رو چه زود دزدید،من یلدام،شب دور از خورشید "
درباره زمانی واون موجود خبیث محراب معاون وزارت اطلاعات مفصل نوشتم واست

خیلی ممنونم ازت

asal یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:55 ب.ظ

زمانی کیه وجدان بیدار همش میگه؟!
تراویس برام رقیب پیدا شده انگار:))

به قرآن محمد اگر یک کلمه از حرفهاش رو بفهمم.
کدوم رقیب؟

asal یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:06 ب.ظ

آرتا دخت :))

نمیشناسم
من فقط تو رو دوست دارم.تو هم که دوستم ندالی

وجدان بیدار دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:12 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

در ضمن من متولد 1369 نیستم به 32 سال 7تا 7.5 سال اضافه کن به سن من می رسی تازه اون ملیکا که گفتم اسمش " س " بود 4 تا 5 سال از من بزرگتر بود ... این عسل کیست که همه عالم مست و دیوانه اوست من رقیبم رقیب کی شدم خاک بر سرم

ملیکا رو بوسیدی؟

وجدان بیدار دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:27 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نه بابا ماچ چیه بوس کدومه ؟ طرف مهندس عمران بود می گفت یک پروزه دارند مشهد بعد رفت سال 1387 این عسل کیه ؟ خوردنیه ؟ صبحانه تقویتی چی چیه ؟ پایه ازدواجه یا بیخودی میاد وس ؟ وبلاگ نداره

برو با ملیکا ازدواج بکن

asal سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:58 ق.ظ

گفتم رقیب منظورم شمو نبودی وجدان خان بیدار
وبلاگتو هم دیدم علاوه بر اینکه کامنتات واسه تراویسو نمیفهمم ، وبلاگتم نفهمیدم

روت کراش داره

وجدان بیدار سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:15 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بابا اون ملیکا یا "س " سال 1387 از مشهد رفت کلا الانه نمیدونم کجاست ؟ و با کی زندگی میکنه ؟ این عسل وبلاگ نداره ؟ حالا کراش مراش رو نمیدونم دارم یک به یک موارد رو بررسی می کنم

خیره ایشالا

آرتا دخت سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:58 ب.ظ https://artadokht.blogsky.com/

تراویس از وقتی اومدی شیراز ،حسابی رد دادی.

نه.مگه چی کار کردم؟

ن خ سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:44 ب.ظ

حرصت نمیگیره ازین وجدان بیدار؟؟ احساس میکنم خودشو زده به گیجی اصن یجوریه آدم ازش میترسه این همه ایموحی برا چی میزاره؟! چرااینجوری حرف میزنه املاش یجوریه

منم حالیم نمیشه چی میگه.
ولی داداشمه،کتابناک اکانت هاش رو بسته و ناراحته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد