تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دوتا گوجه‌فرنگی با هم دعوا می‌کردن.. یه گوجه‌سبز میاد جداشون کنه گوجه‌فرنگی‌ها می‌گن: سید تو دخالت نکن!

از اونجایی که خانم ف دستور دادن هر روز پست بزارم منم با یه نوشته بی محتوای دیگه باز هم در خدمت شما خلق الله هستم.

سخن اول:به نظرتون تو تلگرام گروه بزنیم و بریم پی وی همدیگه و لاس بزنیم یا نه؟حداقل باید ۲۰ نفر بشیم،همه هم نباید دختر باشن.پسر هم باید بیاد.

سخن دوم:گلاب به روتون مدفوعم سفت و سیاه شده،انگار خون توش هست،نکنه سرطانی چیزی گرفته باشم.خدایا خودت کمک بکن.

سخن سوم:صبح زود ساعت ۷ زدم از خونه بیرون،عزیز دل رو بردم کلاس یوگا.الان که ظهر شده نه میتونم بخوابم و نه میتونم برم بیرون دنبال رزق حلال،نه دلم میاد بهش بگم نمیرسونمت.خودش میگه میرم ولی منم دلم نمیاد تو سرما بره تو ایستگاه اتوبوس.همش تقصیر این بی خوابی های شبانه هست.مثل بچه آدم اگر ساعت یازده،دوازده خوابم میگرفت.الان اینجوری نبودم.

سخن چهارم:پارسال که اومدم شیراز رفتم یه جایی یک ماه کار کردم و یه چک ضمانت دادم و بعد یک ماه ترک کار کردم.الان خارکسته ها بهم چک ضمانتم رو نمیدن.چه آدمهای عنی.

سخن پنجم:هیچ،بوس،بوچ.

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:26 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چقدر دیوونه ای تو به خدا
گروه تلگرام رو هستم به شدت
به شرطی که عکسای خوشگل بزاریم پروفایل.



تو چرت پرت نوشتنت هم خوبه

فدات بشم عزیزم

وجدان بیدار چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:00 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

در مورد سخن اول اگه بخواید گروه بزنین توی تلگرام مگه اینجا خب چشه ؟
در مورد سخن دوم ات که گفتی اگر سرطان نداشته باشم اونجا سلطان اسم ام میشه وجدان درد
عسل وبلاگ نداری بیا مشهد مهمان ما شو 2تا3 روز چیکار میکنی ؟

مرسی

Her پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:04 ب.ظ

در مورد این سخن دوم اینجام خیر خون توش باشه شل و‌سیاه میشه نه سفت و سیاه،
مریض بعدی لطفا

مرسی
خیالم راحت شد
بوس

ملی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:28 ب.ظ

تو مراکز جامع سلامت که بری یه تستی هست که نمونه برداری از مدفوعه با استفاده از یه کیت که نشون میده تو روده ت پولیپی چیزی داری یا نه. برو سراغش. رایگانه.

مرسی از محبتت مهربون

مرجان جمعه 9 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:50 ق.ظ

فک کنم اون آزمایش رایگان مربوط به هپاتیت باشه البته منم شنیدم .
کلاس یوگا هزینش چنده تراویس ؟من سمت هفت تن یکی بود قیمتش نجومی نرفتم

مفت.
فکر کنم ۱۵۰ یا ۱۰۰ بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد