تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن کس که با سهل انگاری می نویسد، در وهله اول ثابت می کند که خودش هم ارزش چندانی برای افکارش قایل نیست

قصه شبانه اول:خیلی دلم میخواد به جای این روزانه نویسی،چرت و پرت گفتن و کس شعر نویسی یک داستان بنویسم یا یک قصه بگم یا در مورد یک فیلم نقد و تحلیلی بنویسم و دیگران من رو تحسین بکنن.کاش میتونستم.

قصه شبانه دوم:اون موقع که تازه اومده بکدم شیراز،نونوایی های بربری خیلی خلوت بود،و این دوستای شیرازیمون میگفتن که کی نون بربری میخوری،نون بربری مال افغانی هاست و یکی هم تو نونوایی بود که میگفت من بربری میخرم که بریزم جلو قُمری ها.حالا یک سال و چند ماه گذشته از نزول اجلالم به شیراز،نمیدونم چه اتفاقی افتاده که نونوایی بربری ها جای سوزن انداختن نیست.حالا همشون واسم بربری خور شدن.

قصه شبانه سوم:مثل پیرمردها دوست دارم همش غر بزنم،زانوهام هم درد میکنه.فکر کنم واسه سرما و ترمز و کلاچ باشه،خوشم نمیاد دارم مثل پیرمردها میشم.

قصه شبانه چهارم:یه رفیقی داشتم توی این وبلاگ به اسم برنتین،فکر کنم باهام قهر کرده.

قصه شبانه پنجم:احساس میکنم این شوشول ما رو که تو بچگی ختنه میکنن کار جالبی نباشه.روی رشد کیر و ارضا تاثیر منفی میزاره.البته فقط احساس میکنم.دلیل علمی ندارم واسه حرفام.

قصه شبانه ششم:توی تلگرام میشه روی یه خط دو تا اکانت داشت؟؟؟

نظرات 16 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 05:28 ق.ظ

سلام خوبی
میگم ک چقدر برات مهمه ک دیگران ازت تعریف کنن؟

خودشیفته ام

سمیرا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:51 ق.ظ

راستی تراویس اینجا تا هفته اینده دما تا ۳۹ درجه هم میره.خوش بحالتون اونجا سرده.حالشو ببرین

کجا؟؟؟

ماهی کوچولو پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:48 ق.ظ

من خیلی به شما سر میزنم، اما کامنت نمی نویسم
من با گروه تلگرام موافقم
و تو پست حق فرزند بر پدر این است، به سخن پنجم ت کلیییییییییی خندیدم!

باشه.
شماره ات رو بده

وجدان بیدار پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:26 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

دیگه عسل مسل ضرب المثل نمیاد نظر بده تعطیلات بیاد مشهد بیشتر آشنا شیم خوب

خیره ایشالا.

Her پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام
فقط اومدم بگم بله مورد پنج موثره و خیلی از مشکلات جنسی هم به خاطر همونه، ضمن اینکه یجورایی کودک ازاری هم حساب میشه

نباید بریدش

Her پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ب.ظ

البته روی رشدش تاثیر نداره ها

فقط فرضیه هست

x پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:24 ب.ظ http://Malakiti.blogsky.com

تراویس تو از اون هایی هستی که برای مغازه ها اومد دارن ! از همونایی که وقتی میرن تو یه مغازه آنقدر شلوغ میشه که دیگه فروشنده جوابشون رو نمیده !

تو هم از همون دختر خوشگلایی که همه پسرا رو سر کار میزارن

سپهر پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
هم خودم امتحان کردم و هم کمی سرچ کردم،به هیچ وجه دو اکانت تلگرام با یک شماره رو نمیشه داشت.

حیف.

سمیرا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:41 ب.ظ

تراویس جون منظورم این نبود ک خودشیفته ای یا نه.سوالی بود حرفم.گفم ک آیا تعریف کردن دیگران ازت مهمه یا ک نه؟و اگه مهمه چرا؟ بخاطر اینکه حس خوبی بهت میده؟ من استرالیام.اینجا الان داریم میریم تو دومین ماه تابستون.حسابی هوا گرم شده.پختیم.البته گرماش از ایران خیلی کمتره. ولی مثلن میدونی چ مدلیه. سومین ماه تابستون ک میشه فوریه از دو تا ماه اولش گرمتره.یا مثلن ژانویه از دسامبر گرمتره.مث اینکه شهریور از دو تا ماهه دیگه گرمتر باشه یا مرداد از تیر ک خب نیست.البته میگم با همه اینا شاید چون ساختمونای بلند پشت سر همی مث ایران اینجا نیست یا اینکه هواش آلوده نیس کلن همش نسیمی میاد و واسه همین گرماش طاقت فرسا نیس

خوبه.خوش بگذره بهت.منم موقعیت استرالیا اومدن رو داشتم.کارش رو هم پیدا کرده بودم.ولی منصرف شدم.حقیقتا پولش هم جور نشد و کم کم هم علاقه اش هم از بین رفت
مراقب خودت باش.

جزر و مد پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:25 ب.ظ

نون بربری که دیوانه کنندست مگه میشه کسی دوسش نداشته باشه آخه!!!راستی وبلاگت رو می خونم و همیشه بنویس. این روزا زیادی ساکت شدم ولی مخاطب وبلاگت و نوشته هات هستم.

برا چی ساکتی؟چی شده؟
مرسی با وفا

asal پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:37 ب.ظ

وجدان بیدار دلش برام تنگ شده

دوسش داری؟

سمیرا جمعه 9 دی‌ماه سال 1401 ساعت 04:41 ق.ظ

فیدات. راستش من کانادا رو بیشتر دوس داشتم قبلنا.ولی بعد ک اومدم اینجا دیدم کشور خیلی آروم و بی طرفیه.کسی ب کسی کاری نداره.کم کم خوشم اومد.تو هم مراقب خودت باش عزیزم

مرسی قشنگم.دوست داشتی شماره ات رو برام بزار.
متاسفانه نمیتونم در برابر دختری که عزیزم خطابم میکنه مقاومت بکنم

مسلم جمعه 9 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:23 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

یکم تخم داشته باش و به سمت خواسته ات حرکت کن ؛
چند بار الان اومدی گفتی دوست داری بنویسی ، چقد توی روز وقت تلف می کنی ؟
اگه لازمه تکنیک یاد بگیری (در تحلیل فیلم و ساختار داستان) تو که همش تو خیابونی ، یه کلاس خوب پیدا کن و تکنیک رو یاد بگیر و بعد از چند ماه می نویسی . موفقیت زندگیت رو شیرین می کنه.
مثل آدمای بی تخم نباش و تلاش کن

نوکرتم صد در صد
مسلم تو همون پسر خوشگله نیستی که ایلام یا مهران زندگی میکرد و پسرخاله اش اسمش محمد بود و وبلاگ مینوشت؟؟

مسعود جمعه 9 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:26 ب.ظ

ختنه روی طول تاثیر نداره اما لذت جنسی هر دو طرف رو افزایش میده.

کوچیکش نمیکنه؟باعث زودانزالی نمیشه؟؟

مسعود شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:50 ق.ظ

نه
نه

چه میدونم والا
پس چرا مال خارجی ها بزرگتره و آبشون هم دیرتر میاد؟؟؟

مسعود مسعود شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.admm.blogsky.com

جواب اولین سوال: ژنتیک و محیط
جواب سوال دوم: دلایل متعددی داره ولی مهمترینش نوع نگرششون به مساله سکس هستش.

یعنی چی نگرش؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد