تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نادان ترینِ مردم، نیرومندترینِ آنان در باور به برتری خویش است، و داناترینِ مردم اوست که به خود بیشتر اتهام زند

بوس اول:اگه شما مجردا اجازه بدین ما متاهل ها هم یه دوست دختر برداریم.مجردها مخصوصا این دهه هفتادی ها همه رو برداشتن واسه خودشون.خراب هم میکنن کیس ها رو و قدر دان نیستن.

بوس دوم:احساس میکنم به شدت میل و کشش جنسی توی جوون های امروزی کم شده،یعنی میبینی همه شبیه هم شدن و زیاد هم کاری به هم ندارن.دختراشون هم گاها شاکی میشن که این پسرا چرا لاس نمیزنن و نمیان جلو.چه میدونم والا،ما هم که آتیش از کونمون میزنه بیرون و دائم الحشر هستیم این قدر زدن تو سرمون که خجالت میکشیم بگیم عاشق کص هستیم.

بوس سوم:یه سری از آدمها من توی زندگی واقعی و مجازی ام دیدم که به نظرم بیماری روانی دارن.من تحصیلات روانشناسی ندارم ولی اطمینان دارم که بیمار هستن و اونایی هستن که هی پاپیچت میشن و کونت رو پاره میکنن تا باهات دوست بشن یا باهاشون ازدواج بکنی بعد بنا به هر دلیلی اگه نخواستی باهاشون ادامه بدی الکی الکی تبدیل میشن به بدترین دشمنت،جوری که تا زندگی ات رو به باد فنا ندن ول کن نیستن و تو میمونی اینی که تا دیروز تا همین امروز صبح بهترین دوستم،زنم،نامزدم بود چطور شد یهو به این آدم تبدیل شد.خدا نصیب هیچ کس نکنه.

بوس چهارم:دوست دارم زودتر عید بشه.

بوس پنجم:بوس بوچ

نظرات 6 + ارسال نظر
خانوم ف جمعه 9 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:42 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

بوس سوم رو به عینه تجربه کردم و به فاک فنا رفتم .
عید بشه که چی ؟عیدی برامون در نظر گرفتی

فدات بشم نفسم
تو جون بخواه

asal شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:19 ق.ظ

چرا زودتر عید بشه؟

عید قشنگه
دوسش دارم

وجدان بیدار شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:44 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com

بوس اول رو شدید درست میگی سلطان
بوس سوم هم همین ملیکا " یا س " واون 3 تا اول کیس ازدواج خوب بودند بعد پاپی دیگران شدند بعدن زندگی مو به فنا دادن
عهه سلام عسل مسل خوبی بابا کم پیدا بودی اونطرف من هم بیا نظر بده اصلا بیا مشهد ور دل خود م

تو الان مجردی یا متاهل؟

asal شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:55 ق.ظ

پارسال عید شیراز بودی؟

بله عزیزم

وجدان بیدار شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:20 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

مجردم بخدا
هنوز اون 2 پروفایل کتابناک ام مسدود هستند اینا نمیخواین منو از مسدودی در بیارن واقعا توف توی این ... خب اگر بخوایم کتاب دانلود کنیم باید چیکار کنیم ؟ بعد حضرت آقا سیستم امتیازی گذاشته اول باید امتیازت رو ببری بالا 250 تا بتونی 2تا3 کتاب دانلود کنی پیر میشه آدم تا بخواد کتابهای رو که میخواد دانلود کنه معلوم نیست فاز این رییس روسای سایت کتابناک چی چیه ؟ بیا اونجا هم با هم عضو شیم دوباره تراویس میای ؟

نه.بیا گروه تلگرام دور هم بگیم و خوش باشیم

مسعود یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:05 ق.ظ http://www.admm.blogsky.com

درد مورد سوم رو من بد چشیدم...

بد دردیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد