تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد


لینک گروه تلگرام تلگرام:

t.me/+PglZBcLEFN

https://t.me/+PglZBcLEFNs4ZjU8


بوس 

بوچ

بوج

نظرات 23 + ارسال نظر
asal شنبه 10 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:08 ب.ظ

ما ک تلگراممون باز نمیکنه چیکار کنیم :((

پروکسی واست میفرستیم راحت باز میشه.

مریم یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:08 ق.ظ https://dudaimborns.blogsky.com

من هم مثل عسل مشکل پروکسی دارم :/

پروکسی که خیلی راحته،میتونم واستون sms کنم

وجدان بیدار یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:06 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com

خب من تا بخوام تلگرام رو نصب کنم و پروکسی پیدا کنم بابای صاحب بچه عسل مسل ضرب المثل در اومده که
هنوزم دو تا پروفایل کتابناک ام رو این مسوولین بی لیاقت کتابناک مسدود کردن اگر آدم بخواد یک کتاب دانلود کنه تا باسواد شه باید چیکار کنه خب؟

باید زرنگ باشی دیگه اگه عسل میخوای

مونا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:16 ب.ظ

به خدا فکر کن و این کانال رو پاک کن.
مشخصه که چه کسانی و با چه قصدی عضو میشن توی این کانالی که ساختی. یه وقت یه دختر یا پسر نوجوون از سر کنجکاوی یا تنهایی عضو میشه و گیر آدم های ناجور میفته، یا ذهنش درگیر چیزهایی که نباید میشه. یه خانم یا آقای متاهل زندگیش از هم می پاشه. درسته که ادم نادرست راه خودشو پیدا می کنه، ولی تو کسی نباش که واسطه خراب شدن زندگی دیگران باشی.
فکر کن خودت بچه داشته باشی و بچه ت یا همسرت بره توی کانالی عضو بشه که یکی مثل وجدان بیدار اونجا باشه.

چرا چرت و پرت میگی
وجدان بیدار هم درسته حرفاش سر و ته نداره ولی یک کلمه هم تا حالا حرف بد نزده.فقط ناراحته که اکانتش رو سایت کتابناک مسدود کرده.
ولی واقعا تو آدم مریض و بیماری هستی.فکر میکنی الان توی اون گروه همه داریم به هم عکس نود میدیم.مغز مریضت رو سگ گایید بشر.
آدم ناجور هم تو هستی و هم پدر و مادرت که نتونستن درست تربیتت بکنن.

وجدان بیدار یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:44 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

منم عسل میخوام
راستی هنوز اون 2 تا پروفایل کتابناک ام مسدود ان

عسل نداریم.تموم شد

وجدان بیدار یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:23 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

سر کار خانم استاد مونا
من چه هزیم تری به شما فروختم که میگی اگر یکیمثل وجدان بیدار بیاد اونجا مگر من چیکار کردم ؟ چه هیزم تری به شما فروختم ؟ از چی ناراحتی ؟ چرا کار خرابی های اون پسرک مسعود زمانی رو بمن نسبت میدین ؟ اون دختر میبرد توی خونه من مسوول بودم ؟ اونوقت میگی سرکار خانم مونا اگر یکی مثل وجدان بیدار بیاد فلان میشه و بهمان باز دارید از روی حرف دیگران من رو قضاوت میکنید خیلی اوسکل اید

asal یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ب.ظ

الان همتون عضو کانال شدین یعنی؟ فقط من نتونستم؟!!
وجدان بیدارم عضو شده؟!

وجدان بیدار منتظره تا تو بیایی.هنوز نیومده
۱۳ نفر هستیم و گروه هم همش دخترونه و زنونه هست و از کیک پزی و فیلم و سریال حرف میزنیم.
حالا میخوام توی روزهای آینده بحث ها رو زنونه تر کنم و در مورد یوگا و آشپزی و بچه داری و چطوری مهرمون به دل همسر بشینه و این چیزا حرف بزنیم.
اگه نمیتونی وصل بشی بگو بهت پروکسی میدم
اینم بگم هیچ کس پی وی کسی نمیره و دعوا هم نداریم

Nahid دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:22 ق.ظ

جناب تراویس، اگه دعوا نیست تو گروه، پس دعوای سپهر و بلو محیا و قهر و ترک گروهش چی بود؟!
من اومدم عضو شم، اصلا هول کردم و از خیرش گذشتم.

هیچ دعوایی نیست.خودت بیا ببین.همه چی اوکیه

asal دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ق.ظ

یه پروکسی بفرست همینجا همه استفاده کنن
نمیشه؟

فیلترم میکنن اینجا بزارم

فرفره دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:24 ب.ظ

پاک کردی گروهو؟

نه.پرایوته.جوین بشین وارد میشه

فرشاد دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام،به نظر گروه حذف شده،درسته؟ چون من نمیتونم عضو بشم.

نه.پاک نکردم.پرایوت شده

آسمان دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:28 ب.ظ

تراویس به من گفتی از گروه برم و دوباره جوین بشم حالا هر چی سرچ میکنم گروه رو نمیاره
لینکی هم که خودت فرستادی هم نمیشه
میزنه چیزی به این نام وجود نداره

https://t.me/travisgroup
وارد شو.

asal دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:28 ب.ظ

خداوکیلی بیوی وجدان بیدار رو خوندی تو پیجش؟!!
من الان دیدم نابود شدم

عشق تویه دیگه
چرا نمیای گروه؟؟؟
راستی اگه سوارت کردم یه روزی رمزمون چی باشه؟از کجا بفهمم تویی،بیشتر کجاها سوار میشی؟؟

Sahar دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:51 ب.ظ

پرایوته و گزینه جوین نمیاد،
ولی فعلا نمیام هر وقت ده تا پسر عضو شدن بگو تا عضو شم

پرایوت کردیم که کسی نبینه چی میگیم.
۳ تا پسر الان داریم.ده تا شدن که دیگه همه مال خودم میشن

Sahar دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ب.ظ

خب پنج تام قبوله

Blue Mahya دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

به اونی که گفته دعوا بوده و غیره،من کاری نکردم والا.
اون سپهر که نمیدونم کی بود پاچه منو گرفت غیر مستقیم،در واقع فوضولی و چرند گویی بود،بعد من خیلی مستقیم گازش گرفتم چون تعارف نداریم که سپس و مجددا اون ادامه داد به فوضولی و به عبارتی نجاست خوری،باز هم من نادیده‌ گرفتم و تهش دیدم خیلی زر میزنه،کلا لفت دادم به احترام تراویس و بعدشم نمیدونم چیشد گروه.

دوستت دارم
گروه فقط منتظر بازگشت تو هست گل زیبای بهاری

Sepehr سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:58 ق.ظ

I'm not going to tear you down.
if you're bad-mouthing me , you're already down.

Blue Mahya چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 02:39 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

به سپهر:
از "تجمع موی زائد آغشته به آب دهان و بینی در کفشور حمام که بر روی آن ادرار ریخته باشد" ، کمتری جانم،سرت کمتر تو کون این و اون از جمله من باشه ممکنه تغذیه های متفاوت و مغذی تری به جز گُه رو تجربه کنی

Sepehr دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام داداش اون پیام انگلیسیم رو تایید کن.

سلام
نوکرم

Sahar سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:48 ب.ظ

تراویس من حوصله گروه و این مسخره بازیا رو ندارم همینجام گاهی بنویس

فعلا جو گروه رو دارم و میلی به وبلاگ ندارم

asal سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:53 ب.ظ

ای بابا تلگرامم من باز نمیکنه لعنتی

من خودم از لحاظ فیلترشکن فقیر هستم ولی تلگرام دیگه راحت باز میشه
بعدش هم تو دیگه رفتی تو لیست بی معرفت ها،وجدان بیدار مخت رو زد و دیگه سراغی از ما نمیگیری

asal چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:25 ق.ظ

شوخیشم خوب نیست :||
من هرروز چک میکنم میبینم هیچی نذاشتی
همتون رفتین تلگرام

عزیزم شوخی کردم.ناراحت نشو.
بوس

ش پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1401 ساعت 03:48 ب.ظ

خسته نباشی دلاور.

نوکرم سلطان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد