تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دعا میکنم دائما خدا کمکم کن خواهشا رویام بزرگه

دیروز با یه دوست عزیز وبلاگی حرف میزدم و میگفت که آروم شدی انگار و از این صحبتها و امروزم یه دست دیگه بهم گفت چطور از روی نوشته و صدا عاشق یکی میشی.

میدونید چیه؟کص توی خون منه،اگه رگم رو بزنن به جای خون کس از تو رگ هام میریزه،طعم کس رو با هیچ چیزی عوض نمیکنم.صبح که از خواب پا میشم اول جق میزنم و بعد صورتم رو میشورم.من بنده آن دمم که ساقی گوید یک جام دگر گیر و من نتوانم.من هیچ وقت آدم نمیشم،هیچ وقت سرد نمیشم.درسته یک سالی میشه که هیچ غلطی نکردم و خودم رو پاک و مبرا از کس کردم ولی هر آدم عاقلی به من نگاه کنه به جای چشم دو تا کص تو صورتم میبینه.من همونیم که کون میدم و با پولش کص میکنم،من به قول مهراد هیدن واسه این کار زاده شدم.به من شماره ندین چون با صداتون جق میزنم،تو گروهم نیایید چون دلم میخواد ترتیب همه رو بدم.اگه نتونم بکنم شما باید بکنید منو.

من یه عقاب تنهام،من بیتاب هستم.من عاشق بلومحیا و خانم ف و asal هستم.هیچ کدومشون رو ندیدم ولی به یادشون میزنم.من ته همه فتیش ها رو دیدم.من غرق شهوتم همیشه بدنم داغه.فکرم خرابه،افکارم منفیه.یه بار با یه زن ترک دوست بودم و بهم گفت تو موهات سیاهه و ریشت بوره یعنی خیلی حشری هستی.

من توی مستی میزنم،پول داشته باشم خرج کیرم میکنم.من تنها آرامشم وقتیه که زندگیم درگیر مسائل جنسی باشه.

من هیچ وقت آدم درستی نمیشم.سنم هم بره بالاتر درست نمیشه.

ترانه پست:بی تاب از سامان ویلسون و مهراد هیدن.


نظرات 8 + ارسال نظر
وجدان بیدار سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:36 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com

داری درست میشی بووخدا... قبول کن فردا یک پست خفن میخوام بذارم ببین وسیاحت کن در ضمن به عسل مسل نیز ترحم کن

چشم

خانوم ف سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

ای جان
عقاب تنها بزن به یادم نوش جونت

خدا رو شکر تو مرد نشدی.

asal چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:11 ق.ظ

وجدان بیدار روم غیرت داره

اگه رابطتون دو طرفه هست من بکشم کنار

Blue Mahya چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 05:35 ق.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

So call me stupid, call me sad
پس منو احمق صدا کن، بهم بگو ناراحت
You're the best I've ever had
تو بهترین چیزی هستی ک تا الان داشتم 
You're the worst I've ever had
تو بدترین چیزی هستی ک تا الان داشتم
And that keeps fuckin' with my head
و این داره مغزم رو به فنا میده
-----
-yungblud & Halsey / eleven minutes-

دوستت دارم

وجدان بیدار چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:44 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com

عسل مسل بیا تو وبلاگ من هم نظر بده خوب ما هم دل داریم
دو تا پست خفن واستون گذاشتم همتون بیان نظر بدین آزاد بخدا حرفتون رو بگین بنویسن

عسل با تو کار داره

asal چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:13 ب.ظ

اخه ادم به جوک و اخبار ناسا و تارزان چه کامنتی میتونه بده!!
تراویس خودت چی فکر میکنی راجع به سوالت؟

من فقط به تو فکر میکنم

وجدان بیدار چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:46 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com

الانه 3 تا پست جدید گذاشتم بیان همتون نظر بدین خانوم ف هم نظر بده با عسل مسل چیکار کنم دیگه آگهی دیوار تا دیشب بود یکهو پاکش کردن وگرنه سوزه خوبی میشد
3تا آگهی آخر رو حتما ببنید ونظر بدین

وجدان بیدار پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:38 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com

میگم یک سوال شرعی واسم ایجاد شده این محیا ابی رو شوما شوهر نمیدی بابای محیا ؟ همه وبلاگ اش یک خط در میان مطالب شو رمز گذاشته رمزشو میده من ام ببینم ام یواشک بخونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد