تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم

سخن اول:روز زن رو به همه تبریک میگم.چه اونایی که مادر هستن و چه اونایی که نیستن.خدا توفیق و سعادت مادر شدن رو به  همه بده از جمله به عزیز دل من که تنها آرزویی که داره داشتن یک بچه هست.

سخن دوم:هوای سرد و تخمی شده،شیراز هم جوری شبها سرد میشه که زمین یخ میزنه.خداوند همه کارتن خواب ها و کسایی که سقفی بالا سرشون نیست رو کمک بکنه.

سخن سوم:سریال های شبکه ifilm رو خیلی دوست دارم.سریال در قلب من  رو عصرها میزاره خیلی دوستش دارم.

سخن چهارم:بعضی ها بنیه خیلی خوبی دارن.مشروب میخورن،قرص میخورن،تریاک میکشن،مواد میکشن،هیچیشون نمیشه.من دیشب خوابم نمیومد یه دونه قرص نورمازین خوردم.تا امروز عصر حالم خراب بود.داغون بودم.مُردم و زنده شدم.

سخن پنجم:هر وقت ترانه های امی واینهاوس رو میشنوم،حس غم عجیبی وجودم رو میگیره.ترانه هاش زیباست،در مورد لاشی بازی و رابطه های تخمیه.وقتی فکر میکنم تو اوج جوانی و خوشگلی از این دنیا رفته خیلی ناراحت میشم

سخن ششم:انگشت شصتم درد میکنه.

سخن هفتم:بوس بوچ.

نظرات 8 + ارسال نظر
نون پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:21 ب.ظ

از تبریک ممنون
آرزوی عزیز دل هم ایشالا برآورده بشه
سر خود آخه آدم قرص می خوره؟

کس خلم دیگه.
زنم هم گفت نخور،اگه میخوای بخوری یک چهارم بخور.ولی احمق و لجبازم

سپهر پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:26 ب.ظ

BMمنظورم بود

Her پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ

عزیزدل روانپزشکه؟

نه

جزر و مد جمعه 23 دی‌ماه سال 1401 ساعت 01:35 ق.ظ

تراویس انشالله عزیز دل هم مادر بودن رو تجربه کنه و روزش مبارک.
یه بار دیگه هم عزیز دل گفتن نصف قرص رو بخور کامل خوردین الانم این قرص رو من سرچ کردم خیلی قوی بوده، خدایی بی دقتی کردین.

حماقت کردم.تازه گفت نخور.میخوری یک چهارم بخور
همیشه سر حماقت های خودم به گا میرم

مهتاب جمعه 23 دی‌ماه سال 1401 ساعت 08:02 ق.ظ

انشالله عزیز دلتون به ارزوی قشنگش برسه

مرسی مهربون

رها جمعه 23 دی‌ماه سال 1401 ساعت 09:28 ب.ظ

کسی که اون همه فیلمای خوب دیده چجور سریالای شبکه ای فیلم رو خیلی! دوس داره؟

کس خلم دیگه

x جمعه 23 دی‌ماه سال 1401 ساعت 10:24 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

چه بسا اون هایی که مادز نمیشن ، لیاقت مادز شدن زو بیشتز داشته باشن
انشالله آرزوی عزیز دل برآورده بشه .... زود زود...

ممنون مهربون

وجدان بیدار شنبه 24 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:26 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com

منم روز مادر رو به همه تبریک میگم
بمن سر بزنید و نظر بدین
عسل چی شد ؟شماهم نظر بدین خوب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد