تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در حســرت دیــدار تـو آواره ترینــم هرچند که تا منزل تو فاصله‌ای نیست

از ژوبین و asal گلایه دارم که نیومدن به گروه تلگرامم.

نظرات 7 + ارسال نظر
asal شنبه 24 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:04 ب.ظ

از من ناراحت نشو لطفا فیلتر شکنم تلگرام و اینستارو باز نمیکنه وگرنه من اولین نفر جوین میشدم

باشه.دوست داشتم بیایی

asal شنبه 24 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:03 ب.ظ

چنتا فیلترشکن واسه آیفون بگین

پروکسی میتونم بفرستم
میخوای؟
شماره ات رو هم نمیخوام‌دیگه
همین جا پروکسی میزارم.بزن روش.

وجدان بیدار شنبه 24 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:28 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من بخدا گوشیم هنگیه تلگرام نصب نمیشه گوشی مو عوض کنم چشم هر موقع بگید میام فقط گوشی مو عوض کنم حتما میام

دمت گرم

asal شنبه 24 دی‌ماه سال 1401 ساعت 07:43 ب.ظ

اره بفرست مرسی

https://t.me/proxy?server=cloudflare.com.nokia.com.co.uk.do_yo.want_to.clash_with.this.www.microsoft.com.there_is_no.place_like.localhost.www.bing.com.count_with_me.cyou.io.now_sudo.rm.again_to_fight.everyone.i_am.the_internet.irancell-ir-irancell-ir-irancell-ir-irancell-ir.sbs&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sFkcm9wYm94LmNvbQ

-------
https://t.me/proxy?server=cloudflare.com.nokia.com.co.uk.do_yo.want_to.clash_with.this.www.microsoft.com.there_is_no.place_like.localhost.www.bing.com.count_with_me.cyou.com.now_sudo.rm_rf.ddns.net.we_are_here.again_to_fight.everyone.i_am.the_internet.special_nbvd.koromozom.cfd.&port=443&secret=7gAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABkcm9wYm94LmNvbQ

--------
tg://proxy?server=104.149.140.218&port=8443&secret=7gAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABtc24uY29t

----
https://t.me/proxy?server=BinG.com.Microsoft.com.Tunmazh.fendi-berox.monster&port=443&secret=7jK5IN_7UWQwKOL2uHjU6sFtc24uY29t

asal دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1401 ساعت 11:24 ق.ظ

چرا برای من کار نمیکنه :((

توی یه تایم دیگه امتحان بکن.
بعضی زمان ها از کار میفته
تو الان آی پی آلمان داری.یعنی با فیلترشکنی.تلگرامت کار نمیکنه؟؟

asal دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1401 ساعت 05:51 ب.ظ

آی پی آلمان دارم ؟؟!!
چه عجیب
من بلاگ اسکای همیشه بدون فیلتر شکن میام
در ضمن فیلترشکنم فقط واتس اپ باز میکنه نه اینستارو میاره نه تلگرام
نمیشه گروه رو تو اسکایپ بسازی ؟ فیلترم نیست اونجا

اسکایپ؟من اصلا تو عمرم اسکایپ نداشتم.هیچ کس رو تو زندگیم ندیدم بگه من اسکایپ دارم.
بوس به صورت ماهت
شاید باورت نشه ولی پرچم آلمان نیست ای پی ات.پرچم کشور"چاد" هست

asal دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1401 ساعت 06:43 ب.ظ

چاد !!
چه مخاطب باکلاسی داری . از چاد دارم وبلاگتو چک میکنم

بوس به تو بی وفا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد