تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آشتی و شعر و خنده با هیچ کسی نکن قهر تا تو بشی برنده

سخنی با دوستان اول:برنتین اگه اینجا رو میخونی هنوز ، بهم بگو چرا با من قَهلی؟

سخنی با دوستان دوم:مسلم چرا با من قَهلی؟

سخنی با دوستان سوم:سپهر،علی،وینتر،میرشاد،آلیسون آرجنت،sh، لامصب تو چند تا اسم داری؟چند تا هویت داری؟دلیل این کارای فریکی ات چی هست؟چرا نمیتونی عادی باشی؟

سخنی با دوستان چهارم:دوست دارم همتون بیایین گروه تلگرام.دیگه کسی رو ریموو نمیکنم.

سخنی با دوستان پنجم:رها چرا دیگه پیام نمیدی؟بیا دوباره از اون پیام های خراب بازی بهم بده.

سخنی با دوستان ششم:داداشم وجدان بیدار سفارشی فالو بشه.

سخنی با دوستان هفتم:بوس،بوچ،بوج.

نظرات 8 + ارسال نظر
وجدان بیدار دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:54 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com

نوکرتم سلطان تراویس
منم کاشکی خوودا ( همون خدا ) وسیله شو جور کنه پول شور رو هم همینطور سال دیگه با یک عسل ییی سمیرا ییی نسترنی ییی مهساییی رها موسوی چیزی بچه بقل اینجاها بپلکم منم بچه ها رو خیلی دوست می دارم

تا اون موقع که خدا یه زن خوب نصیبت بکنه جق بزن.آرومت میکنه و تمرکزت رو بالا میره

وجدان بیدار دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:56 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

دست شوما درد نکنه دیگه ما دست به خ ... ه تا سال دیگه مشغول ج... باشم دستت درد نکنه دیگه سلطان داشتیم ؟! بعد میگی مسلم جان هانا جان رها جان چرا ماچ نمیدین بمن چرا با هام صحبت نمی کنی ان

خوب باشه.من جای تو هم میزنم

رها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:12 ق.ظ

تراویییس
صبور باش

میخوام

وینتر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:40 ق.ظ

سلام
بعد از اتفاقات هفته قبل نمی‌خواستم اینجا بیام. به واسطه دوستی متوجه شدم در مورد من نوشتی.
اینکه در مورد من چه فکری می‌کنی دیگه برام کوچکترین اهمیتی نداره. اگه این کامنت رو می‌ذارم صرفا به خاطر بچه های گروه تلگرامه که حدس می‌ دونم بعد از رفتنم بر علیه من یه تصویر مخدوش ساختی یه مشت حرف بی‌ربط تحویل شون دادی.

نکته یک: واقعا چه تصوری از گروه تلگرامی تراویس داری؟! یه گروه vip که صدها نفر مشتاق هستن بهش ملحق بشن و با ده تا سیم کارت و آی دی می‌خوان عضوش بشن؟؟!!! دو هفته اونجا بودم و شاهد بودم به جز دو سه نفر، بقیه یکی دو روز بیشتر نمی‌موندن و لفت می‌دادن.
نکته دو: گویا اون آقا پذیرفته بود سپهر و علی خودش هستن. فعالیت اون شخص در گروه چی بود؟ جز قراردادن موسیقی خارجی؟ من چی؟ یکی از دلایل شکل گیری گفتگوها و پویایی گروه پیام‌های من نبود؟ از گفتگوی اون شب مشخص نبود من دلبسته و آشنا به شعر و موسیقی ایرانی هستم؟
نکته سه: از اطلاعات و عکس‌هایی که تو و محیا در گروه گذاشتید مشخص شد این شخص در یک روستا در جنوب کشور زندگی می ‌کنه و من در تهران بودم. یه سری هم که خانوم ف درباره محل سکونتم پرسید محله و خیابان رو هم گفتم که خانوم ف می‌شناخت و وقتی خودشم محدوده زندگی سابقش در اونجا رو گفت من هم گفتم فلانجاست. یه نفر در روستایی در جنوب کشور خیابون های غیرمشهور تهران رو بلده؟ خود تو مدت ها در تهران زندگی کردی، اگه شک داشتی نمی‌تونستی با سوالات در مورد محلات، پاتوق ها و... تهران از محل زندگی من مطمئن بشی؟
نکته چهار: sh زمانی که عضو شده بود داشت از من سوال می‌کرد، اگه به آرشیو گروه مراجعه کنی می‌بینی ما همزمان چت می‌کردیم، آیا این کار توسط یک نفر ممکنه؟! شایدم باشه! یه نفر دو تا گوشی بذاره جلوش و با دست راست یه پیامی را تایپ کنه و همزمان با دست چپ به همون پیام جواب بده!!!
نکته پنج: اینکه یک نفر بخواد با چند آی دی جایی حضور داشته باشه می‌تونه شائبه سوءاستفاده و مزاحمت رو پیش بیاره. دوستانی که در اون گروه بودن به جز یکی دو نفر که موردی رو در پیوی بهشون جواب دادم، خارج از گروه پیامی از من داشتند؟ در همون پیام های پیوی جز با ادب و احترام باهاشون حرف زدم؟
نکته آخر: به خودتم گفتم دلیل حضور من در اون گروه صرفا برای این بود که در میان مشغله‌های مختلف، ساعتی رو رها از زندگی روزمره بگذرونم. اگرم رفتار و ادبیات نامناسب تو رو تحمل می‌کردم صرفا به خاطر فضای خوب بین بقیه بچه‌ها بود و اینکه این ذهنیت احمقانه رو داشتم که لفت دادن یه جوری بی احترامی به گروهه! یا اون شبی که اصرار داشتی من مرد خاکستری هستم و برخورد زننده‌ ای داشتی اگه لفت ندادم به این خاطر بود که فکر نکنی حق با توئه. چه در این مورد و چه قضیه تاهل دیدی که بقیه نظر تو رو قبول نداشتند و تو با ذهنی پریشان می‌ خواستی تصورات خود رو به دیگرون بقبولونی.
من دو هفته در گروه بودم و گروه رو در زمان پابلیک بودن هم دیده بودم. افراد مختلفی اومدن و کمی موندن و رفتن. به دلیلش فکر کردی؟ جز رفتار نامناسب و ادبیات زننده تو دلیل دیگه‌ ای داشت؟ مطمئن باش اگر خود تو در اون گروه نبودی الان دهها عضو داشت با یک فضای دوستانه و خوب.

با شناختی که ازت دارم می‌ دونم کامنت رو تایید می کنی
از همین جا به دوستان گروه که مدتی در کنارشون بودم، خانم N، نبات، جزر و مد و خانوم ف درود می ‌فرستم.

بوس
دوباره بیا

وجدان بیدار چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:53 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

اینجا بغل بازی و ماچ بازی ایه منم بیام
من فقط همچنان گوشی ام هنگیه نتواستم تلگرام رو نصب کنم بمحض گوشی مو عوض کنم سریع میام

اره.فقط هممون مرد هستیم

asal شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:49 ب.ظ

چرا خبری ازت نیست

دوسم نداری

وجدان بیدار یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:58 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

شما هم عسل جان نیستی ؟ بیا بیشتر آشنا شیم خوب ؟

عسل از اون شیرازی هاست که خدا رو هم بهش پا نمیده،حالا بیاد به توی مشهدی و به من غربتی پا بده؟
عسل همه رو دیوونه خودت کردی

asal دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:46 ق.ظ

الان اگه بفهمین من یه خانم ٦٠ ساله ام چه حسی بهتون دست میده؟

حسم عوض نمیشه.خیلی هم عالیه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد