تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وطن ای هستی من شور و سرمستی من جلوه کن در آسمان همچو مهر جاودان

قبلا گفتم من خیلی تلویزیون نگاه میکنم،فقط هم شبکه های ایران و نه ماهواره.اصلا از ماهواره بدم‌میاد.قدیم فقط از ماهواره spice platinum و xxl و مولتی ویژن رو دوست داشتم.الان دیگه هیچی از ماهواره دوست ندارم.خلاصه داشتم میگفتم توی شبکه افق یه مستندی پخش میشه به اسم "نبرد برای زندگی" هر وقت یه قسمت از این مستند رو میبینم فقط تا یک ساعت میگم خدا رو شکر،خدا رو شکر که تو ایران به دنیا اومدم،واسه رهبر دعا میکنم،واسه داشتن این شرایط و آب و گاز و تلفن و امنیت و آسایش و بیمه و بنزین و تعمیرگاه و مرغ و گوشت و حبوبات و پوشاک خدا رو شکر میکنم.واقعا خوشبختیم که تو ایران زندگی میکنیم.یه قسمت از این مستند نبرد برای زندگی رو ببینید میفهمید چی میگم.فکر کنم کشورهای کمی توی دنیا باشه که از ایران بهتر باشه.

فحش ندین که دلم میشکنه.

نظرات 15 + ارسال نظر
asal شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:25 ب.ظ

میخواستم فحش بدم که رسیدم به جمله ی آخرت متاسفانه :مسخره

میدونی که اگه فحش هم بدی من تحریک میشم.پس زحمت فحش دادن نکش.
بوس به صورت مثل بهارت یاس قشنگ

زهرا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ب.ظ

قشنگ معلومه مشنگی

چرا اون وقت؟؟

زهرا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:13 ق.ظ

زندگی نباتی و نهایتا حیوانی برازنده شما و برادران و خواهران ارزشی‌تون هست
شما رو چه زندگی

ای بابا.چرا؟مگه چی گفتم؟

میترا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:48 ق.ظ

همون شوفریه اسنپم از سرت زیاده... خدا رو شکر که از اوضاعت راضی هستی! امیدوارم تا اخره عمرت تو همین وضعیت رضایتبخشی که داری بمونی و اب از اب برات تکون نخوره! آمین

چرا ناراحت میشین؟عجیبه برام.ناراحت میشین کسی کشورش رو دوست داشته باشه؟؟

آیدا سبزاندیش یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ق.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

به به چه کشور خوبی داریم!!! ماشالله ماشالله

بوس به صورت ماهت

وجدان بیدار یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:46 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

قصه نخور سلطان تراویس ما هم چون رشته مون الکترونیک بود یک مدت برای کارورزی یک دکان تعمیرات تلویزیون سال 1380 کار کردم اون جا دائم با فایندر ماهواره بدست دائم ماهواره تنظیم می کردم تمام این چیزا ها رو ما هم یواشکی بالای پشت بام مردم دیدم چه دورانی خفنی بود نصب ماهواره چون فرکانس تنظیم هاتبرد روی 11054 بود ای سی یی اون زمان ها بود تا 16 سال پیش الان نمیدونم چون بوسیدم گذاشتم کنار یک یا 2 فرکانس بالا پایین اش همینا بود دیگه...من هم فراوان واسه رهبر دعا میکنم
الانه همه وی پی ان ها که صفحه اول شون پورن +18 سال باز میکن ان اون ها هم تقصیر من و تراویس هست ؟!

از ملیکا چه خبر؟
از طریق اینستاگرام پیداش بکن

hon یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:27 ب.ظ

پس لینک گروهت کو؟

عه.مگه میخواستی بیایی؟الان دوباره پین میکنم.
بوس
بوچ

پناه یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:29 ب.ظ

به نظرم همه نوشته هات برعکسن یعنی افعالت معکوسه وگرنه به عقلت شک میکنم

به ناموسم جدی گفتم

نون یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:56 ب.ظ

دمت گرم تراویس جان
اصلا این پستت طلایی بود.
از شجاعت و صداقتت کیف کردم
و از وطن دوستی ات

من عاشق ایرانم،عاشق رهبرم،عاشق این خاکم.
کشورمون از بیشتر کشورهای دنیا بهتره،مردم ما فقط جوری بار اومدن که فکر میکنن اون ور آب گلستانه.رهبرمون و نظاممون هم خیلی خوبه.

من یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:34 ب.ظ

نگاه واقع بینانه ،صداقت، و شجاعتت ستودنیه

نوکرتم

دختری دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:53 ب.ظ

حرفای عجیب و غریب و بعضا بی تربیتی زیاد میزنی
ولی بارها از عشقت ب ایران گفتی و نگاهت خیلی وقتا در این زمینه درسته

منم عاشق ایران و رهبر و مردمم هستم و دلم میسوزه برای کسایی ک از خارج از ایران تو ذهنشون مدینه فاضله ساختن و هی حسرت میخورن

مرسی دختری
دوستت دارم

phil دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:42 ب.ظ

تراویس به نظرم دچار حالت حاد سندروم استکهلم شدی

نمیدونم.ممکنه این جوری باشه.
ولی من عاشق وطنم

lily-rose سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:04 ب.ظ http://lily-rose.blogfa.com

سلام...

سلام عزیزم

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:52 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

در ضمن دو ایکس ال هم یک دوره مجانی بود بلافاصله کارتی شد شوما چطوری کانال های مبتذل رو می نشستی مجانا نیگاه می کردی ؟

پروگرام کرده بودم ماهواره رو.
فقط میزدم،این قدر میزدم که حال راه رفتن نداشتم

وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:26 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان
چشم و دلم روشن
ولی چطوریاس الانه با هر کی هر جا و توی محل کار و مترو واتوبوس حرف میزنی حرف از پورن میزنه ... همه ما داریم به کجا می رویم ؟
پاسخ : بقول دکتر جان کولمن نویسنده کتاب کمیته 300 خاندان بسوی انسان های ربات مانند جمهوری نظم نوین جهانی سوسیالیستی روچیلد و راکفلر و دوستان

نوکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد