تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خاموش باشیم، زیرا در آن زمان است که صدای نجوای خدا را خواهیم شنید.

من که خدا رو شکر نه اینستا دارم و نه توئیتر و نه هیچ شبکه اجتماعی دیگه ای.فقط معتاد یوتیوب و دو تا سایت پورن هستم که هر کس خواست بهش میگم.ماهواره هم ندارم و فقط کانال ifilm و افق و شبکه های داخلی رو میبینم.یعنی میخوام بگم از تب و تابی که توی رسانه های اجتماعی و ماهواره هست و از اخبارش بی خبر هستم.در واقع دنیا رو آب ببره من رو خواب میبره.حالا اتفاقی چند روزه چشمم خورده به یک جنبشی به اسم وکالت می دهم که یه سری از آدمها دارن به پسر شاه وکالت میدن که تو بیا رهبر جنبش بشو و از این حرفها.من آدم سیاسی نیستم و طرفدار شخص خاصی نیستم ولی وقتی این رو شنیدم و استقبال مردم رو دیدم مخم سوت کشید از این حجم حماقت.

اگر بنا به عقبه پهلوی باشه که ۵۰ سال حکومت کردن و بردن و خوردن و کردن،حالا چهارتا بیمارستان و جاده و راه آهنی ساختن که وظیفه شون بوده.کار خاصی نکردن.اگر هم بنا باشه راجع به خود شخص رضا پهلوی حرف بزنیم والا من چیز خاصی از این آدم جز خودخواهی ندیدم.من بی ادب نیستم که توهین و تحقیر بکنم و حرفهای بد بزنم،ولی این‌مرد شریف از عنفوان جوانی در امریکا بوده و ثروت هم داشته،باید صاحب یه برند،یه کمپانی،یه کارخانه،یه شرکت یه دفتری حداقل میبود که بگیم چهار نفر کارمند زیر دستش کار کردن.این شخص که سابقه مدیریتی نداره و هیچ موفقیتی در هیچ زمینه ای نداشته چطور میخواد مدیریت یک کشور رو بر عهده بگیره.حالا یکی در میاد میگه آدم حسابیه،دو تا زبان بلده،نفوذ سیاسی داره،خوب عزیز من الان شما دست هر بچه ای رو بگیری دو تا زبان بلده،بلکه سه تا زبان.و دیگر این که در تمام این‌سالها این آدم نخواسته که دور و اطراف خودش یه تیم درست و حسابی بسازه.من‌مطمئن هستم که در امریکا صدها و بلکه هزاران ایرانی نخبه،پزشک،محقق،استاد دانشگاه و آدم واقعا درست و حسابی وجود داره که حاضر بودن با شاهزاده همکاری بکنن ولی این‌شخص به نظرم بسیار خودخواه و خودرای هست و هیچ کس رو به اندازه پشیزی قبول نداره.حتی اون برادرش که خدا انشالله از سر گناهانش بگذره و با اولیا و انبیا محشورش بکنه.مرد شریفی که کسی ذره ای از بدی اش سخنی نگفته و ایران شناس و تحصیل کرده و آدم حسابی بود یا اون خواهر دیگرش که خداوند نور به قبرش بباره و انشالله روحش شاد باشه و براش طلب آمرزش میکنم.این آقا نتونسته از وجود خواهر و برادر خودش هم استفاده بکنه.نخواسته زیر پر و بال خودش بگیره اینا رو.

شاهزاده از پشت همه رو انداخته جلو تا همه کارها انجام بشه بعد بیاد برسه و فقط دستور بده.این شخص ذاتا خودخواه هست و طرفداری ازش هیچ نفعی نداره واسه مردم ایران.

نظرات 8 + ارسال نظر
نون سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:26 ق.ظ

تراویس جان حرف حساب زدی
کسی یکم تاریخ بدونه می فهمم چقدر این آدم توانایی اداره کشور نداره
البته بزار از دور دلش خوش باشه
هیچ وقت مردم به اون دوران برنمی گردن
باباش کسی بوده که بحرین و یه قسمتهایی طرف آذربایجان رو از دست داد و بزرگترین دزد تاریخ بوده.یه پسر لوس هم مثل ایشون داشته

وجدان بیدار سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من چی بگم من که سیاسی نیستم و سیاست رو هم دوست ندارم اون سیاستی رو که روچیلد ها و راکفلر ها و دوستان پیگیر ی کنند بقول تراویس " خاموش باشیم، زیرا در آن زمان است که صدای نجوای خدا را خواهیم شنید. "
الان یکعده بهم فحش میدن

همه دوستت دارن.کسی به تو فحش نمیده.دخترا میمیرن برات

وجدان بیدار چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:18 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

کدوم دخترا کدوم گریه کن ها بابا لامصب آنقدر انگولک مون نکن نذار یاد چیزی های که نداریم بیفتیم (‌ سکانس فیلم بهروز وثوقی )

asal
ملیکا
نسترن
رها موسوی

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:50 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

والا از خدا میخواستم یک قدرتی چیزی پولی بهم می داد با قدرت می گفتم همشون رو دوست دارم و همشون رو می گیرم
ولی الانه که این قدرت رو ندارم که حالا چیکار کنم ؟

فعلا پولات رو جمع بکن و یه صیغه ساعتی پیدا بکن.این از همه واجب تره واسه تو

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:54 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من هنوزم میگم رها موسوی بیاد سلطان یا حاکم بشه یا رییس جمهور بشه اینطوری از دلش در میاریم
اون جنمشو داره

asal هم بشه معاونش

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:55 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

عسل بغل می خواد بیاد با من ازدواج کنه اگر پولدار شدم بعد خواست معاون رها موسوی بشه من مانعش نمی شوم

خیره ایشالا

وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:21 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

رای ما فقط رها موسوی این بیتر تره

زدی یا نه؟

وجدا ن بیدار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نه پیک زدم ... نه اونی که منظورته ...
رها موسوی مثل زین الدین زیدان که توی رئال و فرانسه بازی می کرد می تونه بازی رو در بیاره واسه همین من بهش رای میدم باز بنویسن کسخل شدی

خیره ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد