تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بزرگ ترین آرزویم این است که جزئی از وجودم بمانی و بزرگ ترین سوال زندگی ام این است که آیا با من ازدواج می کنی؟

الان کم کم متوجه شدم که اگر روزی صد نفر خواننده این وبلاگ داشته باشه ۹۵ نفرشون از من متنفر هستن و از من بدشون‌میاد و هر چی که بگم یا زیر لب بهم فحش میدن یا خیلی علنی میان و تو کامنت ها فحش میدن.ولی من ذره ای بی صداقتی نداشتم توی تمام این‌سالهای وبلاگ نویسی و هر چی هم گفتم راست و حسینی بوده و اگه کسی تونست خلافش رو ثابت بکنه بیاد تو صورت من تف بندازه.

این مقدمه رو گفتم که برم روی منبر.من الان توی زندگی شخصیم آدم خوشبختی هستم.ازدواج خوبی کردم و همسر خوبی دارم و وضع مالیم و خرج و مخارجم رو جوری برنامه ریزی کردم که در طول ماه اگه ده روز هم کار کنم اوکی هستم و هیچ مشکلی ندارم.جای خیلی خوبی از شیراز هم زندگی میکنم.پس هیچ مشکلی ندارم که بیام نظر منفی بدم.اما بنا به دلایلی که به عقل ناقص خودم میرسه ازدواج رو کار بسیار احمقانه ای در شرایط حاضر میدونم.بنا به این دلایل:

چون همه جا خانم ها مقدم هستن اول به خانم ها میگم:با این وضعیت تخمی قوانین ضد زن که در قانون کشور وجود داره و هیچ امیدی هم به اصلاحش نیست ازدواج رسما برده داری و احمقانه هست.شما در قانون هیچ حقی نداری،هیچی واست در نظر گرفته نشده،این مهریه رو هم مثل یه تیکه استخون انداختن جلوی فمینست ها که دهنشون رو ببندن و همون مهریه رو هم اگر بخوای بگیری هزار داستان داری.اگر شانس نیاری و بخوای طلاق بگیری که دیگه حسابت با کرام الکاتبین هست،باید کیر صد نفر رو ساک بزنی تو دادگاه و کس بدی و پول هم بدی و سالها بری و بیایی تا طلاق بگیری.توی دادگاه و کلانتری هم مثل سگ باهات رفتار میکنن.خوشا سگ.بچه هم که مال پدره.حالا شانس بیاری کارت به طلاق نکشه.شوهرت یا خانم بازه،یا بچه بازه،یا همجنسگرایی رو بیشتر دوست داره،فکر نکنید دارم کس شعر میگم همه این‌چیزا رو دیدم به چشم.یا میگه باید یه نفر دیگه هم‌بکنه تو رو و من‌ببینم تا تحریک بشم،یا راست نمیکنه،یا ماهی یه بار بیشتر نمیکنه،یا آبش زیر ۵ ثانیه هنوز راست نشده میاد.اینا مسائل جنسیه.مسائل روحی و روانی رو که بگم مثنوی هفتاد من میشه.پسره ۴۰ سالش هست هنوز چسبیده به پستون ننه اش،یا خسیسه،یا بددله،یا شکاکه،چرا جواب ندادی،چرا جواب دادی صدای خنده میومد،چرا مامانت اینجوری گفت،چرا بابات نمیمیره ارثش به من‌نمیرسه،بچه زاییدی واسش چرا دختر زاییدی،چرا پسرت شبیه من نشده،آشپزی بکنی،چرا غذا شوره،چرا بی نمکه.یه جوری درست بکن شبیه غذاهای مامانم بشه.برو کار بکن و پول به من بده،خرج خونه رو تو بده.بچه رو نگه داری بکن،آشپزی بکن،کیر آقا رو ساک بزن و با همه اخ و تف هاش و بد دهنی هاش هم کنار بیا که چیه،شوهر کردی.

حالا دو کلمه هم به آقایون عزیز میگم:نیاز نیست انیشتین باشین،سرتون رو از سایتهای سوپر در بیارین و برین قیمت سکه رو ببینید،۲۵ میلیون تا این‌لحظه.هر سکه چُس مثقال ۲۵ میلیون تومان.ببینیم کدوم دختری با کمتر از ۱۱۴ سکه زن شما میشه،همین هایی که تشنه شوهر هستن و توی دوره دوستی میگن که تو فقط بیا منو بگیر و بهترین همسر دنیا میشم برات وقتی ببینن اومدی خواستگاریش ازت سرویس طلا میخوان،عروسی آن چنانی میخوان و مهریه هم تاریخ تولدشون،اون‌وقت توی احمق هم میری مهریه ۵۰۰ سکه میزنی،بدبخت میدونی ۵۰۰ سکه چقدر میشه،پولش اون قدری میشه که نه تو داری بدی و نه بابات و نه کل خاندانت.مهریه رو کی گرفته و کی داده.از همون فردای عروسی میتونن مهریه رو بزارن اجرا،چنان پدری زن ها میتونن از مردها در بیارن که توی تاریخ بنویسن.با چشمهای خودم دیدم زنه دوست پسر داشته،خیانت میکرده جلوی چشم شوهرش،مرد بیچاره از ترس زندان رفتن و از دست دادن کار و شغلش و بچه اش نتونسته حرف بزنه.وقتی قانون و قوه قضاییه و همه سیستم میگن مهریه حق زنه پس خفه شو،یا باید برین زندان و تا آخر عمر اون تو بمونید تا بمیرید یا فراری بشین یا هر چی در بیارین تا آخر عمر دو دستی تقدیم بانو بکنید،اونم بره زیر هزار تا بخوابه.جالبیش هم اینه زندان بیفتین عفو و اینا نداره،یارو کیف قاپ و دزد و مواد فروش عفو میخوره بهش آزاد میشه،بدبخت مهریه ای باید بمونه و بپوسه تو زندان.تازه حالا شانس بیاری و زنت مهریه رو اجرا نزاره،اخلاقای تخمی رو میخوای چی کار بکنی،غر زدن ها،ماهی چهار یا پنج روز زن ها اخلاق درست دارن.کس نگین که اینجوری نیست که هست.گوشیتون رو چک‌میکنه.به مادرتون حسودن،به خواهرتون،به همکارهای خانمتون،به هر کاری که بکنید حسودی میکنن.باشگاه نباید برین،ورزش نباید بکنید.هر چیزی که توی خونه باباش واسش رویا بوده الان از تو میخواد.باباش موتور داشته تو تیبا بخری خانم بهش برمیخوره.نمیفهمن از کجا مرغ و گوشت میاد تو یخچال و تو در تمام طول روز چی کشیدی و سرشون یک سره توی گوشی و اینستا هست و شب هم که میشه کونشون رو میکنن طرف شما و میخوابن.دروغگو و حیله گر هستن،پول دارن ولی قایم میکنن،اگر برن سرکار هیچ وقت پولشون رو تو زندگی خرج نمیکنن،خونه باباشون دیپلم هم نداشتن از تو انتظار دارن تا دکترا ساپورتشون بکنی و بعد مدرک گرفتن هم دنبال کار نمیرن.چون تزشون اینه که پر رو میشی.تمام پولهای شوهر رو باید حتی اگر شده آتیش بزنن با این فرض که اگه من خرج نکنم قدرم رو نمیدونه و فکر میکنه من زن کم خرجی هستم و خرج زن‌های دیگه میکنه.اگه من واسه هزینه های عروسی کوتاه بیام میگن کم توقعه و تا آخرش میخوان کم واسه من بزارن.همین چیزهای احمقانه توی سر بیشتر زن ها هست.

به نظرم برابر گفتم و هیچ قصد و غرض مرد ستیزی و زن ستیزی هم توی نوشته هام نبود و تنها واقعیت موجود جامعه رو گفتم.اما چاره چیه:

چاره کار:اگر زیر ۳۰ سال سن دارین و پول،ببینید تاکید میکنم سواد و مدرک و تجربه نمیگم،اگر پول کافی برای مهاجرت دارین و هنوز ایران هستین که خیلی خیلی خر تشریف دارین.اگر پول کافی برای مهاجرت ندارین از زندگی تخمی توی ایران لذت ببرین،درس بخونید،کار بکنید،گلدوزی برین،خیاطی برین،جوشکاری یاد بگرین،پولاتون رو جمع بکنید.اگه دخترین هم بعد صد و بیست سال،زبونم لال باباتون به رحمت خدا رفت حقوقش برای شما میمونه،اگه حقوقی نداره،واسه خودتون بیمه رد بکنید،ماهی ۵۰۰ تومن.بعد ۲۰ سال حقوق میگیرین.با دوستات برین بیرون،مهمونی برین.اگر خانواده تخمی سنتی و شهر کوچیکی هستین هم یه جورایی سر خودتون رو گرم بکنید.واسه نیاز جنسی تون جق بزنید،دوست پسر بگیرین،دوست دختر بگیرین.فقط واسه سکس،پولاتون رو جمع بکنید اگه پسرین جنده بکنید.واسه نیاز عاطفیتون دوست بشین.ولی ازدواج نکنید.ازدواج حماقت محضه،خریت محضه.تا روزی که قوانین ضد مرد و ضد زن خانواده،طلاق،حضانت و این چیزا اصلاح نشه و به زن و مرد به چشم عدالت نگاه نشه ازدواج کار بسیار احمقانه ای هست.تا روزی که خانواده های تخمی سنتی وجود دارن که جهیزیه از خانواده دختر میخوان و عروسی از خانواده پسر ازدواج کار تخمی و بیهوده ای هست.

حالا من هی حرف حق میزنم،شما بیا فحش بده.

نظرات 9 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:12 ق.ظ

واقعا پست فوق‌العاده.ای بود تراویس حق میبارید

سلطان همه خوبایی

من سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:48 ق.ظ

من متاهل خوشبختی ام. خیلی همدیگه رو دوست داریم و الحمدلله بچه های خوبی هم داریم. همسرم هم همیشه همرو به ازدواج ترغیب میکنه
با اینکه سالای سخت هم داشتیم. قهر و دعوا هم اون اوایل زیاد داشتیم. ولی به مرور باتجربه و با گذشت شدیم نسبت به هم

اینایی که گفتی یجوری بود انگار هدف دنیا خوردن و خوابیدن و راحتی و ارتباط جنسیه. پس خانواده چی میشه؟ بچه چی میشه؟
اصلا چجوری میشه مدام از این آدم به اون آدم رفت و نیاز عاطفی رو دو سال با این سه سال با اون تامین کرد؟ دل آدم گیر نمیکنه؟ دل آدم در هر جدایی نمیشکنه؟
اگر منظورت یه دوست دختر ثابته که خب چرا به ازدواج ختم نشه؟ آدم دلش نمیخواد با اون آدم زندگی کنه و هر صبح کنارش بیدار شه؟ دلش نمیخواد نسل مشترک داشته باشه با اون آدم؟

خدا کجای این متنی که نوشتی و جهان بینی پشتش بود؟
هدف از زندگی چیه بنظرت؟

همه که مثل تو و همسرت نیستن برادر من.اگه همه مثل تو فکر و عمل میکردن دنیا گلستان بود

وجدان بیدار سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:32 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نخوندم باید بخونم بعد نظر میدم خیلی طولانی بود خسته رفتوم بقول مشهدیا

دنبال ملیکایی هنوز؟؟

سمیرا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام تراویس
چقدررررر حق بود حرفات.عاااالی بود عااالی. هم اون پستت درباره تهران و شهرستانها.هم این پستت. چقدر واقعی بود. من خودم اعتراف میکنم چن تاییش درباره من صادقه. و چنتاشم درباره همسرم. البته همش نه. ولی بخش زیادیش درسته.متاسفانه ایران قوانینش رو چون روی اصول ننوشتن و قصدشون فقط درگیر کردن آدمها با هم بوده هم ضد مرد هست و هم ضد زن

بوس به صورت ماهت

وجدان بیدار چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:15 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نه بابا ملیکا که من دیدم جلب تر از این حرفاس رفته یک جای یا خارج یا کانادا یا استرالیا یا اروپا یا ایران تبریز باکو جای نشسته با یک اسم مستعار دیگه مشغول فعالیت بابا به ریش امثال ماها هم میخنده ... پا نداد و نمیده ... انگاری آب شده رفته توی زمین

از توی اینستاگرام پیداش بکن

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:48 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

والا به پیر به پیغمبر ملیکا رفته و من مثل قضیه بر جام کاملا از دست رفته فرض اش کردم اینستاگرام هم ندارم چون همون طوری که توضیح دادم تلگرام روی گوشی هنگی من نصب نمیشه حالا چطور اینستا گرام که فیلتره نصب کنم و ملیکا رو توش پیدا کنم همون جور که گفتم اون ملیکای که من دیدم الان با یک اسم دیگه داره توی نت فعالیت می کنه یا اروپاس یا کانادا یا داخل ایران تبریز یا باکو هستش اون دیگه از دسترس من خارج شده من باید بفکر یک کیس جدید باشم

نسترن چی؟

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بابا اینستاگرام ندارم نوشتم که گوشیم هنگیه تلگرام هم جواب نمیده چه برسه اینستاگرام بعدشم اون ملیکا که من دیدم الانه با یک اسم مستعار دیگه یک جای دیگه شاید با یک زبون دیگه توی اروپا کانادایی ایران تبریز باکو جایی مشغول اون جلب 100 تای ما ها رو راه می بره خدا میدونه الان کجاست و چیکار می کنه من مثل برجام تقریبا از دست اش دادم باید بفکر یک رابطه جدید باشم

تو فقط باید به فکر این باشی که بری زن صیغه ای پیدا بکنی بزنی توش.اول این کار رو بکن

وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:20 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نسترن رو هم نمی دونم طفلکی چی شد اونم هر جا هست خدا نگهدارش اگر مجرد هنوز هست اگر خدا پول و وسیله شو جور کنه اون رو به هر چشم رنگی ترجیح میدم خیلی خانووم ظریف و فهمیده و خوبی بودند

خوبی از خودته

وجدان درد یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:15 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

اول خدا بعد نسترن رای ما هم به رها موسوی بعد ا همه فحش بدین این پسره کسخله .ووووو

کردی یا نه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد