تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دوست دارم شمع باشم دخترا منو فوت کنن

دو لیوان بزرگ آبجو خوردم و دارم ترانه منو رها کن مرتضی یراحی رو گوش میدم.نمیدونم قبلا گفتم یا نه ولی واقعا همتون رو دوست دارم.دوست دارم کف پاهاتون رو لیس بزنم و لباتون رو بخورم

داداشای گلم برنتین،وجدان بیدار،فیل گلم.خواهرای نفسم جزرومد،خانوم ف،asal همتون رو دوست دارم.

خیلی حال خوبی دارم.زندگی رو دوست دارم،رهبر رو دوست دارم،ایران رو دوست دارم،مردم رو دوست دارم،آفتاب تخمی و تیز شیراز رو دوست دارم،جق زدن رو دوست دارم،اونایی که فحشم میدن رو دوست دارم.

دوست دارین بدونید من چه شکلی هستم،کاوه خداشناس رو ببینید،من عین اونم،تازه اون یه خوشگلی داره که من ندارم.

ترکیب جو و آب و رازک و شکر و مخمر چه معجزه ای میکنه .آدم میره توی یه دنیای دیگه.غصه ها و غم ها فراموشش میشه،مهربون و هورنی میشه.خیلی حال خوبی داره.تا عمر دارم به ساخت آبجو مشغول میشم.اگر سران فلسطینی و اسرائیلی مست کنن و بشینن پای میز مذاکره و مرتضی یراحی ترانه منو رها کن رو بخونه همه چیز درست میشه.الان که دارم اینا رو میخونم به نظرم داداشم وجدان بیدار هم مثل من همیشه مسته.

تا حالا کیر ساک نزدم،دلم میخواد یه کیر کوچیک و قلمی و سفید و خوش تراش رو بخورم و ببینم چه مزه هست.شاید اینا رو پاک کنم بعدا ولی فعلا دارم مینویسم،خیلی حالم خوبه.آهان همون رو بعد ساک میخوام بکنم تو خودم.میگن آن که کون کرد خانه ویران شد،هر که کون داد مرد میدان شد.دلم میخواد به همه بدم.عاشق همتون هستم.

مستی و راستی،اگر حرفی زدم،اگرگهی خوردم،اگر چیزی گفتم که دلی رو رنجوندم از همین جا میگم گه خوردم.من عاشق همه هستم.من از هیچ کس بدم نمیاد،با هیچ کس مشکلی ندارم،هر چی بگین قبول دارم.ببخشید منو،دوستتون دارم.حاضرم کیرتون رو بخورم و کون بدم بهتون یا اگر دخترین یا زن هستین هر کلری بکنم که منو ببخشید.

وای چقدر دلم جوجه میخواد،جوجه مکزیکی،سوخاری،کبابی،بختیاری،لاری،عشایری،یونانی عاشق جوجه هستم.

دوستتون دارم از ته دلم.از ته ته ته دلم دوستتون دارم.

هان یه خاطره یادم اومد توی همین حال مستی بگم.کاش میشد ویس بدم.یه روزی داشتم مسافر میبردم و یه سفر تو اسنپ بهم خورد و یارو زنگ زد و گفت یه کره دارم میبریش منم گفتم آره،گفتم حتما میخواد کره بفرسته واسه یکی با مربا بخوره.میبرم.بهتر مسافر هم نیست،یه قالب کره میبرم.رسیدم به مقصد دیدم یارو با یه بره کوچولو وایساده و میگه اینو ببر.گفتم تو گفتی کره میخوای بدی،گفت که کره همینه،نگو شیرازی ها به بره کوچیک میگن کره.

دوستتون دارم

دوستتون دارم

هیچ وبلاگ نویس باحالی در تمام جهان و کهکشان راه کیری  به خوبی من پیدا نمیشه.

کس و کیرتون تو دهنم.

بوس

بوچ

بوج

بوخ

بوح

نظرات 7 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:21 ق.ظ

وای

بوچ

رها چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:22 ق.ظ

کاوه خداشناس نمیشناختم سرچ کردم، ریش داری مثلش؟

تو همون رهای قبلی هستی؟

رها چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:56 ق.ظ

اره همونم
چرا کامنتم نصفه اومده؟؟
نباید اموجی گذاشت؟

آره اموجی نزار
بازم میخوای حشری ام بکنی؟

وجدان بیدار چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:06 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

در مورد اینکه نوشتی داداشم وجدان بیدار مسته اشتباه است
اشتباه میکنی مشروب از نظر بنده حرام است آقاجان
چرا میخوای ک... سفید بخوری؟ اینا چی چیه نوشتی آقا جان ؟

نوکرتم.خیلی باحالی

مرضیه پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:20 ق.ظ http://Www.golemamgoli.blogsky.com

بابا آدم که با دو تا لیوان آبجو اینجور مست نمیشه، به خدا که اگه می ازلی و ناب عرفانی وجود داشته باشه، تو از همون مستی با این سطح نوشته‌هات:)))

نوکرم به مولا.یه سطحی از کس خلیت تو وجودم هست که با مشروبات الکلی چند برابر میشه.
قربون قد وبالات

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:37 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

گمونم دیشب بد مستی کردی آقا جان باز ... بذار اون ها سرکه شن ترشی باهاشون بنداز اینطوری بهتره

میخوام بخورم به سلامتی ملیکا

وجدان بیدار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نخور بابا برو اون آب شنگولی هات رو سرکه بنداز ترشی کن بفروش اشتغال زایی هم میشه بعد ج... هم نزن از کمر می افتی

زدی یا نه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد