تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ایمان بیاوریم به بهار به عشق، به بوسه …

آرزوی اول:خیلی منتظرم تا عید بیاد.عید رو خیلی دوست دارم.اصلا اسم عید حشری ام میکنه.نمیدونم چرا بعضی ها عید رو دوست ندارن.عید قشنگه.میری،میایی،آجیل میخوری،سبزی پلو با ماهی میخوری،سیر میخوری،سمنو میخوری،شراب و آبجو میخوری،فامیل هات رو میبوسی،عیدی میدی،عیدی میگیری.عید خوبه دیگه.

آرزوی دوم:خدای بالاسر شاهده که من ۲۷ دفعه قرعه کشی ایران خودرو ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومد.من نمیدونم اصلا کی در اومد اسمش،اصلا شما کسی سراغ دارین که اسمش در اومده باشه؟حالا نوبت جدید که میخوان قرعه کشی بکنن میگن باید صد میلیون واسه بعضی ماشین ها،۹۰ میلیون واسه ماشینای دیگه بزارین تو حساب و بلوکه بکنیم و اون وقت قرعه کشی میکنیم.خیلی پررو هستن.برن گم شن کثافت ها.اینا رو پر رو کردن.هیچ جای دنیا اینجوری ماشین نمیفروشن.دست من بود همه اینا رو برکنار میکردم.چهار تا آدم صالح پیدا نمیشه.

آرزوی سوم:یه ترانه هست از متالیکا به اسم Nothing Else Matter،من خیلی از این ترانه خوشم میاد،سولوی زیبایی هم داره.کلا گروه متالیکا ترانه های خوبی داره،مال دوره جوونی و نوجوونی ما هست.من یادمه خیلی طرفدار داشتن،میگفتن اینا شیطان پرستن و از این حرفها،مردم بیسواد بودن اون موقع.من یه بار سال ۸۲ ریشم رو مثل جیمز هتفیلد درست کردم.دم در دانشگاه حراست منو گرفت و راهم ندادن برم دانشگاه.مجبور شدم ریشم رو از ته بزنم.

آرزوی چهارم:میخوام از این به بعد اگر چند تا پست قرار بود بزارم همه رو یه جوری زمان بندی شده بزارم.میخوام جوری باشه همیشه اسم وبلاگم توی وبلاگ های به روز شده بیاد و همه رو حامله بکنه.

پانوشت:بلد نیستم زمان دار بزارم پست ها رو.همین جوری میزنم مثل همیشه.

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:03 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

دانلود میکنم و گوش میدم .
با شایدم گوش دادم به اسم نمیشناسم
دورو برای سال ۸۸خیلی متالیکا گوش میدادم .
هدفون میزاشتم گوشم‌و از در دانشگاه میومدم بیرون .غروب بود نسیم قشنگ پاییزی میزد به صورتم .
یاد باد آن روزگاران

پسرا رو زخمی میکردی به ناز و ادات

لئوناردو چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:50 ب.ظ

بهار رو دوست دارم ولی عید رو نه

منم کس رو دوست دارم ولی دختر بازی رو نه

جزر و مد پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:44 ق.ظ

تو یک چشم بر هم زدن عید هم می رسه، چند روز دیگه ماهی قرمز می خرید... راستی عید و ماه رمضون تداخل دارن

عید رو دوست دارم.
مرسی جزر و مد مهریونم

رها پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ق.ظ

عید سیر میخوری؟
اره چنتا فک و فامیل ما دراومدن، اکثرا دفعه اول و دوم که ثبت نام کردن، شانست تخمیه

اگه بتونم مخ تو رو بزنم و باهات رفیق بشم اون وقت خوش شانس ترینم

وجدان بیدار پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

این آهنگ ناتینگ الس رو 7یا 8 سال پیش گوش کردم مثلا بهترین آهنگ شون هست این رها کیست که خیلی ظالم بلا میزنه نکنه باز رفتی فنچ بازی ؟

بزار ببینیم اول asal بهت راه میده بعد برو دنبال رها

x جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:55 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

ترجیح میدم به جای عید و مهمون بازیش برم سرکار

نه.عید خوبه.بغضی میشم وقتی عید میاد

وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:10 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بغضی نشو ن هم یاد نسترن و رها موسوی و ملیکا و مهسا که می افتم گریه ام میگیره مثل بچه های 20 ساله

عسل رو دوست داری؟

وجدان بیدار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:05 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

عسل رو ندیدم که 2یا 3برخورد که داشته باشیم می فهم ام بدرد هم میخوریم یا نه ؟! عسل نیز باید من را پسند نماید ...

از اون مهم تر اینه که تو asal رو پسند کنی

وجدان بیدار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:19 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

خدا کنه پول اش جور شه
خدا کنه من و اون همدیگر رو بپسندیدم
خدا کنه اصلا چشم هاش هم رنگی باشه
خدا کنه مثل آنجلینا جولی باشه
خدا کنه شرایط اش اصلا همین ماه جور بشه
منم بشم وجدان آسوده وگرنه میشم وجدان درد همش مثل شوما میگم حال ک ... ی حال گ... و ...
خدا واسه من و همه جوونا درست کن دیگه چیکار می کنی

میگم حالا برو بکن پیش این زن های صیغه ای.شاید اصلا معامله ات راست نشد.اصلا بلدی کس بُکنی؟تا حالا کردی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد