تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از تو برآید از دلم، هر نفس و تنفسم من نروم ز کوی تو، تا که شوم فنای تو

یه مطلبی میخوام بنویسم حالا دیگه نصفه شبه کسی بیدار نیست که بخونه،ایرادی نداره.توی وبلاگ های به روز شده بلاگ اسکای هم میزارم نیاد مطلب.ولی خوب واقعا چیزی هست که بهش فکر میکنم و ذهنم رو درگیر کرده.

مطلب در مورد فوت فتیش هاست،فوت فتیش ها کسایی هستن که توی سکس به پا خیلی علاقه دارن.منم پا دوست دارم البته،ولی خوب فقط پا دوست ندارم،لای پا رو هم دوست دارم،ولی مثلا کسی که فوت فتیش هست،فقط خود پا رو دوست داره،پا آخه از کف پا،مچ پا،انگشتهای پا،روی پا،ساق،زانو،پشت زانو،و ران تشکیل میشه،فوت فتیش ها کدوم قسمت رو دوست دارن؟چرا پای خاکی و کثیف رو دوست دارن؟احتمالا اگه یه فوت فتیش اصیل باشی باید یه پای نچرال و بوگندو رو دوست داشته باشی،بین جماعت فوت فتیش حتما هستن یه سری ها که خودشون رو جا زدن تا به بهونه پا به کس برسن،مثل فمینیست های مرد و کلا هر مردی که میگن طرفدار حقوق زنان هستیم ولی در واقع میخوان کص بکنن و گه اضافی میخورن.اصولا توی هر جنبشی یه سری ها پیدا میشن که میخوان الکی توش بکنن تا سواستفاده بکنن،اصلا چرا بریم راه دوری همینایی که الکی توی محرم دور و ور تکیه ها میپلکن و میرن یه سینه هم میزنن تا یه قیمه ای بگیرن.از بحث دور شدیم،داشتم در مورد فوت فتیش میگفتم،آهان یه چیز دیگه هم بگم.اینایی که دهه ۸۰ هستن و اینایی که رو شنفکر هستن دوستای غیرهمجنس دارن،ولی من دوست غیر همجنس هیچ وقت نداشتم.هیچ وقت،یه بار با یه دختری توی کلاس زبان تافل دوست شدم و رفتیم سفره خونه و همین طور که داشتیم قلیون میکشیدیم من دستمو گذاشتم روی دستاش و با انگشتاش بازی کردم و نوازشش کردم که یهو برگشت گفت چی کار میکنی؟ما قراره دوست معمولی باشیم،گفتم چی؟یعنی چی؟منظورت چیه؟خلاصه که من ادامه ندادم.چون اصلا درک نمیکنم دوستی دو پسر و دختر رو.اصلا معنی نداره،حالا منو اُمل یا عقب مونده بدونید،ولی واقعیت همین هست،همون مردهایی هم که دوست غیرهمجنس دارن بالاخره به این امید نشستن که روزنه باز بشه و یه روزی دختره با دوست پسرش کات بکنه و دچار ترومای احساسی بشه و به آغوش اینا پناه ببره و الخیر فی ماوقع.

این قدر کص گفتم که از بحث شیرین فوت فتیش دور شدم،حالا انگار بقیه حرفهایی که میزنم تحلیل فیزیک کوانتوم هست،پدر بیامرز همش داری کص میگی.این قدر کص میگم که اگه کص شعر بود من شاعرش بودم.بسه دیگه داشتم میگفتم،فوت فتیش هم جنبه های زیادی داره،یه مدلی ازش هست من دوست دارم و واقعا هم دوست دارم.نه خیلی بی تربیتی داره میشه حرفهام.میخواستم یه خاطره فوت فتیش طوری بگم ولی خوب واقعا قشنگ نیست،اینقدر اومدن توی کامنت ها فحش دادن و منو از عقوبت کارام ترسوندن که دچار افسردگی و خودسانسوری شدم.

اصولا فوت فتیش ها هم پر بی راه نمیگن،پا قلب دوم آدم هست،کسی که پای زیبایی داره شرط میبندم باهاتون کص قشنگی هم داره،کیر تمیزی هم داره،زیربغلش هم بو نمیده.جدی میگم،مرد یا زنی که به پاهاش برسه،توی حموم سنگ پا بکشه،پدیکور بکنه،زیر ناخن های پاش رو با سوهان تمیز بکنه،لاک قشنگ بزنه.این‌نشون میده که به بقیه جاهاش میرسه.من دخترا و پسرهایی دیدم که دکتر بودن،پولدار بودن،علی الظاهر با پرستیژ بودن و پولدار بودن،ولی کف پای زبری داشتن،پاهاشون کثیف بوده و خیلی متاسف شدم.به پاهاتون برسین.پای قشنگی وقتی داشته باشین،کف پاهاتون وقتی تمیز باشه،سلامتی بیشتری هم دارین،بیشتر هم‌حشری میشین.

آهان یه چیز دیگه هم بگم لال از دنیا برم،فاک می،نمیگم.میخواستم‌خاطره ام رو بگم.


پانوشت:اوپس،حواسم نبود اومد توی وبلاگ های به روز شده.

نظرات 7 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:30 ق.ظ


بگو خاطره تو

قربون خنده هات
یادم رفت جون تو

رها پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:35 ق.ظ

میدونی من هیچ وقت پاهامو ( و البته دستامو) دوس نداشتم، میرسم بهشون، مانبکور و پدیکور و فیلان ولی دوس داشتم خیلی استخونی و ظریف و کوچولو باشن که نیستن

تا نبینم نمیتونم نظر قطعی بدم.

رها پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:39 ق.ظ

یه دوسپسری داشتم که فک کنم فوت‌فتیش بود، البته نه اون مدلا که کلا با پا ارضا میشن، ولی قبل سکس شاید ۴۵ دیقه پاهامو میلیسید،مخصوصا وقتی از بیرون میومدم و کثیف بودن، خیلی کیری بود، حوصله م سر میرفت وسطش همممممه ش دلم‌میخواس گوشی بازی کنم ولی تازه مجبور بودم ادا دربیارم داره خوش میگذره

تو هم بدت نمیومده شیطون بلا.
دوست داشتی کجات رو میلیسید به جای پاهات؟

نون جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:17 ق.ظ

اگه یه جای دیگه فتیش داشتیم من حتما انتخابش می کردم.سایز ۹۰

متوجه نشدم

به رها جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:38 ق.ظ

روزمو ساختی.

زدی با کامنتش؟؟

نون جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:28 ب.ظ

بگم هورنی میشی

دوست دارم بشم.

x جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:56 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

سعی می کنم به ظاهر و باطن در یه حد برسم
و پاهامم خیلی دوست دارم
ولی هر چی حساب می کنم نمی تونم با شخص فوت فیش کنار بیام

دیگه یه چیزایی شخصیه.بعضی ها میپسندن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد