تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چون گره بگشایی از مو، شام گردد صبح‌ها پرده چون بگشایی از رو، صبح گردد شام‌ها

شما فکر کردین من روز و شب دنبال زن ها و دخترها هستم.ولی من همیشه به خواننده های وبلاگم فکر میکنم.

الان که عمر وبلاگ زده بالای ده سال متوجه شدم که هر از چند سالی همه خواننده های وبلاگ کلا عوض میشن.و یه نسل جدید وارد میشن.خیلی کم هستن مثل خانوم ف و و جزر و مد که از اول بودن.

من همیشه به خواننده های وبلاگم از روز اول فکر میکنم  و شاید خودشون ندونن و اینجا رو هم دیگه نخونن ولی من دوستشون دارم و دلتنگشون هستم.

دلتنگی اول:asal دماغش رو عمل کرد؟

دلتنگی دوم:وجدان بیدار زن گرفت؟

دلتنگی سوم:ریحانه پزشکی قبول شد؟

دلتنگی چهارم:هولدن کالفیلد کجاست؟

دلتنگی پنجم:دندون و شوهرش بچه دار شدن؟

دلتنگی ششم: محیای وبلاگ 7min چرا نمینویسه؟

دلتنگی هفتم:خورشید هنوزم معلمی میکنه؟

دلتنگی هشتم:خانومی بچه دار شد؟

دلتنگی نهم:کیمی آ رفت دانشگاه؟

دلتنگی نهم:مدیکو دکتر شد؟

دلتنگی دهم: کتی هنوزم منو یادش هست؟

دلتنگی یازدهم:مهدیس خوشگله بالاخره رفت خارج؟

دلتنگی دوازدهم:مهدیه الان کجاست؟

دلتنگی سیزدهم:آناهیتا شوهر کرد؟

دلتنگی چهاردم:مهشید هنوزم قم هست؟

دلتنگی پانزدهم: میس تیچر چی کار میکنه؟

دلتنگی شانزدهم:داداشم مسلم چرا با من قهر کرده؟

دلتنگی هفدهم:ماهی وبلاگ گاه نگار کجا غیبش زد؟

دلتنگی هیجدهم:مگلاک شوهر کرد؟

دلتنگی نوزدهم:چوپان دختر رشتی هنوزم زد بازی گوش میده؟

دلتنگی بیستم:دلقک دختری که راهش رو گم کرده بود راهش رو پیدا کرد؟

دلتنگی بیست و یکم:M آخرش دختر بود یا پسر؟

دلتنگی بیست و دوم:خانوم ف چرا با حاجی به هم زد؟

دلتنگی بیست و سوم:اعظم ۴۶ چرا دیگه واسم کامنت نمیزاره؟

دلتنگی بیست و چهارم:پریسان چرا این قدر از من بدش میومد؟

دلتنگی بیست و پنجم:فروزان از شوهرش طلاق گرفت؟

دلتنگی بیست و ششم:ثنا شوهر کرد؟

دلتنگی بیست و هفتم:محمد که مهران زندگی میکرد چرا دیگه تو وبلاگش نمینویسه؟

دلتنگی بیست و هشتم:زهرا هنوزم مسئول خوابگاه دختراست؟

دلتنگی بیست و نهم:خاله ریزه کجاست؟

دلتنگی سی ام:چلچله شمالی هنوزم اینجا رو میخونه؟


نظرات 14 + ارسال نظر
خانوم ف جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:05 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چه حافظه ای داری تو

خیلی دوستت دارم

asal جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:14 ب.ظ

جواب سوال ١:
نه فعلا از فازش خارج شدم

خیلی دوستت دارم

اعظم 46 جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:18 ب.ظ

تراویس روزی نیست که به وبت سر نزنم آما از وقتی نوشتی شماره بده ناراحت شدم دیگه کامنت نزاشتم
ای خدا دو جین بچه نصیب تراویس بکن که وقت سر خاروندن نداشته باشه آمین

ببخشید.معذرت میخوام.واقعا متاسفم
دوستت دارم.دیگه نمیگم.

اعظم 46 جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:47 ب.ظ

دوستت ارم و بوس وماچ وچه....... هم به من نگو

چشم
بغض کردم
دیگه نمیگم

ریسیو جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ

منم از وقتی با سین چشم‌سبز ازدواج کرده بودی، می‌خوندمت اما زبانم از کامنت گذاشتن قاصر بود.
اون هولدن کالفیلد رو هم می‌خوندم. خیلی عصبی بود.

همیشه کامنت بزار.من خوش اخلاقم.
دوستت دارم

فیروزه جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:51 ب.ظ

اینها خیلی هاش کنجکاوی و فضولی شماست .نه دل نگرانی برای دیگران
شما تمام وقت و انرژی تون بر اساس گفته های مکرر خودتون در اطراف محور پایین تنه زنها صرف میشه. هر کسی یک رد پایی از خود در این دنیا به جا میگذاره، رد پای شما هم عشق به آلت تناسلی و لذت جنسی متعدد هست . شبیه آقای هفنر موسس پلی بوی. ایرادی هم نداره حد اقل انقدر انصاف دارین که راستشو میگین و زنهارو فریب نمیدین که عاشق روح و رفتار اونهایین.

دلم شکست.
اسم پسرها هم بود توی دل نگرانی هام‌
با زبانت منو رنجوندی

جزر و مد شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:00 ق.ظ

بعضی هاشون رو می خوندم، هولدن هم یهو نمی دونم چی شد رفت، استخدام شد یکم نوشت و کلا رفت، شاید ازدواج کرده.

خدا حفظش کنه هر جا که هست

وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:38 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من چرا زن نمیگیرم چرا آخه
خانوم ف با حاجی بهم زد استغفرالله آمار خانوم ف رو از کجا داری؟
بعدشم از کجا رها موسوی رو می شناخت ؟
این چه چیزی هست که همتون دارین ازم مخفی می کنید و من بدبخت نفر آخری باید بفهم ام ؟

ناموسا نفهمیدم چی گفتی

وجدان بیدار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:12 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

میگم یک چیزی هست همتون دارید ازم مخفی می کنه
من چرا باید نفر آخری بفهم ام
بعد اسم شوما میثم نیست ؟ دارم حدس می زنم

نه هیچی نیست.
اسمم هم میثم نیست

مگی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:55 ب.ظ

نه، مگی شوهر نکرده، خدا وکیلی تنها چیزی که از من برای شما سوال بوده این بوده شوهر کردم یا نه؟

آسمان دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:54 ب.ظ http://avare.blog.ir

دلتنگ منم بشو

چشم خوشگلم.بوس،بوچ

آسمان دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:52 ب.ظ http://Avare.blog.ir

چقدر مهربونی آقای تراویس
میدونستم زودتر از اینا برات کامنت میذاشتم

عزیز دلم مهربونی از خودته گل قشنگ

حانه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:23 ق.ظ

هه این ریحانهه منم ؟!
تراویس تو مثه بچه شر و شورای فامیلی ، زیاد بهت روم بدن از سر و کولشون بابا میری دلشون نمیاد بهت بی محلی هم کنن که دچار کمبود محبت نشی

کی درس میخونی؟

حانه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:33 ب.ظ

سیکتیر.
دارن میفرستنم روسیه اونجا کنکور نداره . درسم تموم شد برمیگردم کلینیک بابام کار میکنم.
یه بار دیگه سیکتیر

برو درس بخون سید،این کوس شعرا چیه میبافی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد