تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من انقدر خواب بد دیدم که میخوام دیگه هیچ وقت تو این دنیا نخوابم

چقدر صدای مرتضی یراحی قشنگه.ترانه ای داره به اسم "بغض تو"که واقعا قشنگه و هر وقت گوش میدم گریه ام میگیره.

ترانه های قشنگ مرتضی یراحی دیگه کدوماست؟

ترانه "منو رها کن"،"همیشه با من باش"،"چشم تو"،"بغض تو"،"نفس" هم قشنگن.

نظرات 3 + ارسال نظر
وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

همه آهنگ هاش قشنگه اصلا خودت هم قشنگ می نویسی من هم قشنگ هستم یکی بیاد با من ازدواج کنه آخه مشتی دارم پیر میشم

صیغه ساعتی

وجدان بیدار یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:10 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

مگر حاجی کرایه داره می گیری که میگی صیغه ساعتی بعدشم کی توی این بی پولی میاد صیغه بشه

مشهد خیلی زیاد هست
من ندیدم.ولی شنیدم

ماتیلدا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام تراویس این خواننده اسمش مهدی یراحیه
آهنگای دیگه‌ش مثلا
دخترانه
زمستون
وداع بعد از رفتن
پاره‌سنگ
سرود زنم مهدی یراحی خونده

من فکرکردم مرتضی اسمشه.تازه شنیدم ترانه هاش رو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد