تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی بهت تهمت دیوونگی زدن، دیگه مهم نیست کـه چـه کاری انجام میدی، چون هر کاری انجام بدی دیوانگی محسوب میشه

سخن اول:میدونم که با نوشتن این پُست باز میایین فحش میدین.ولی خوب من یه جورایی فتیش فحش پیدا کردم و باور بکنید یا نه خوشم میاد از توجه به نوشته هام.

به مناسبت روز مرد یه مطلبی میخوام بگم.این مدل پست هایی که میرم روی منبر و حرفهای اخلاقی میزنم بعد مدتی که میام میخونمشون حس بدی میگیرم،اون قسمت زن پرستم اینا رو مینویسه و اون نیمه بدوی وحشی درونم نیست‌.ولی خوب واقعیت اینه 

حقیقتا نزدیک ۲ ساعت با برادرم حرف زدم یادم رفت چی میخواستم بگم.اینا رو هم چون نوشته بودم دیگه حیفم اومد منتشر نکنم.

سخن دوم:سه نقطه جان یا راه ارتباطی بزار حرف بزنیم با هم.یا این که منو این قدر با پیام هات حشری نکن.من آدم سست عنصری هستم.هزار بار گفتم بازم میگم منو با این چیزا امتحان نکنید.

سخن سوم:asal عزیزم چرا از مود عمل اومدی بیرون،چرا احساس میکنم این روزها ناراحتی؟

سخن چهارم:این سریال "نون خ" هم خیلی زیباست و خوشم میاد.

سخن پنجم:دیگه خیلی جوون نیستم،ولی هنوزم اون قدر پیر نشدم که واژه مکافات عمل یا کارما رو به عینه ببینم.نمیدونم واقعا انسانی که در دنیا بدی میکنه یا خوبی میکنه سزا و نتیجه کارش رو میبینه یا خیر؟

سخن ششم:فیلم You people رو دیدم.بد نبود.بازی جونا هیل رو خیلی دوست دارم.طنز زیبایی بازی میکنه.ولی من از نقشش توی فیلم کمتر معروف و گمنام Don't Worry, He Won't Get Far on Foot خوشم میاد.توی اون فیلم خواکین فینیکس هم بازی میکنه.جونا هیل نقش یه مرشد رو توی انجمن معتادان الکلی بازی میکنه.خیلی فیلم خوبیه.یه جاییش هم بغضی شدم و اشکم بی اختیار ریخت.

نظرات 10 + ارسال نظر
۱۲۳ شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:30 ق.ظ

همینکه با سوادی و تو اسنپ کار می کنی و روح خودتو مثل خیلیا نفروختی. با ارزشی.

فدای تو بشم

وجدان بیدار شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

من هم ناراهنم مثل بقیه که نمی تونم زن بگیرم خیلی ناراهنم

تو باید حرف منو گوش بکنی.
پولات رو جمع بکن برو یه صیغه ساعتی بزن زمین

asal شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:39 ب.ظ

ناراحت نیستم مسافرت بودم خسته شدم
عمل هم به خاطر ترس و هزینش یکم دو دل شدم
٦٠ میلیون ناقابل

60 میلیون؟چه خبره بابا.اینجوری ها هم نیست.بگردی با کلی ارزون تر و در حد ده تومن یا کمتر هم پیدا میشه.
مسافرت کجا بودی؟خوش گذشت بهت؟

خانوم ف شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:06 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

من باب کامنت عسل

تراویس عزیزم الان با ده تومن شما میتونی یه دندون لمینت کنی نهایت
دماغ که جای خود داره

اصحاب کهفی یا هنوز تو غار موندی خبر از قیمت نداری گلم ...

بابا بیمه میده.من همکارام همه با چهار پنج تومن عمل کردن.الان خودم هم باید عمل بکنم دکتر اون قدری نگفته.البته که من هنوز زیر بارش نرفتم.ولی ۶۰ تومن خیلیه

asal شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:26 ب.ظ

ارزونا خوب نیستن :|||
رفته بودم تهران و بعدم اصفهان

عه.به سلامتی.چرا نگفتی کلید خونه رو بهت بدم؟
کجاهاش رفتی؟چی کار کردی؟با کی رفتی؟توی چه زمانی هم رفتی،سرما و آلودگی

None شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:02 ب.ظ

ایشالا سال دیگه روز پدر رو بهت تبریک بگیم

مرسی عزیزم.
لطف داری

x شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:00 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

روزت مبارک تراویس جان

مرسی خوشگلم

جزر و مد شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:18 ب.ظ

تراویس ده تومن دیگه نیست اگرم باشه ریسک داره خیلی احتمالش هست خوب نباشه

بابا دکتر واسش میزنه سپتوپلاستی بعد میره بیمارستان تحت پوشش بیمه تکمیلی اش.یه مقداری رو تکمیلی میده،یه مقداری رو هم تامین اجتماعی.آخرش میبینی هیچی میشه.من خودم دیدم،فامیلام،همکارام،دوستام تو همون تهرون و جای خوب رفتن راحت و بدون هزینه عمل کردن.
آزاد که بخوای بری پیش این دکترها هر چی دستشون میره گوش آدم رو میبرن

asal شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:16 ب.ظ

سمت جمهوری کار داشتم رفتم
بعدم سمت بازار رفتیم چرخیدیم خیلی شلوغ بود :||||
میردامادم کار داشتم رفتیم دیگههه تجریش و گیشا و … جاهای دیدنیشو صدبار رفتم دیگه حال نداشتم برم سفر کاری بود کلا
دوست اینا زیاد دارم رفتم پیش اونا
دماوندم کامل پوشیده از برف بود

همیشه به خوشی.
همش هم جاهای شلوغ رفتی

برنتین شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام تراویس
روزت مبارک مرد بزرگ...

سلام سلطان.چاکرتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد