تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اشتیاقی که به دیــدار تـو دارد دل من دل من داند و من دانم و دل داند و من

محیای وبلاگ 7min بیا بنویس دوباره،کجایی؟چرا نمینویسی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
asal یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:01 ب.ظ

عنوانتو یه بار نستعلیق نوشتم واسه طرفی که اون موقع باهاش بودم :))))

حیف که شرایط زندگیم به هم نمیخوره.وگرنه دوستای خوبی میشدیم

asal یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:56 ب.ظ

چرا به هم نمیخوره؟

آخه تو ۶۰ سالته.هر چند بگم من با سن و سالت مشکلی ندارم.

asal یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:23 ب.ظ

اگه مشکل سنم نیست پس چیه؟؟

میخوای یه پست رمز دار بزارم.اونجا با من صحبت بکنیم؟
رمزش رو تو بگو

هفت دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:43 ب.ظ http://7min.blogsky.com

جان جان جان ماچ بهت بابا
بچه ها زیر پست من سکس نکنید :))))

بوس به صورت مثل ماهت عزیزم.خوش اومدی.خیلی خوشحالم کردی مهربون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد