تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دلم تنگ است دلم می سوزد از باغی که میسوزد

به احترام مردم زلزله زده خوی،ترکیه و سوریه.تا یک هفته در این وبلاگ هیچ مطلبی گذاشته نمیشود.

دعای خیرمان را برای مردم عزیز میفرستیم و از خداوند بزرگ میخواهیم که هر چه سریعتر اسباب آسایش و رفاه این عزیزان در این سه کشور فراهم شود.

خداوند بزرگ و مهربان سایه رهبر فرزانه عزیزمان،برادر بزرگوار بشار اسد و رئیس جمهور گرامی رجب طیب اردوغان را از سر این سه کشور دوست و برادر کم نکند.عمرشان طولانی و سلامتی شان مستدام باد.

نظرات 10 + ارسال نظر
مامان خانومی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

چه دعاهای خفنی

... دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:52 ب.ظ

گووووه نخورر

------ سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:34 ق.ظ

خایه مال
به تخمم که یه هفته تعطیلی انگاری کی هستی کسخل مثل تو ندیده بودم
مورچه چیه کله پاچه ش بلشه
خایه مالی دعا کردی ها 5بار امن یجب هم بهش اضافه کن

پناه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ق.ظ

دیگه تابلو داری خالی می بندی و نظر خودت نیست

وجدان بیدار سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:01 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

یکم از اون آب شنگولی هات بفرست واسه اردوغان و علیف تگری بزن ان حال بیان شوما هم داری سایبری می زنی هااا... داشتیم حاج آقا تراویس ؟!... عسل چی شد ؟ دماغ چی شد ؟ من چی میشم خوب ؟!

- سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:11 ب.ظ

نمیدونم چرا تو منو یادِ فرانک گلگر تو فیلم shameless میندازی !

نون سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:07 ب.ظ

همه رو خوب اومدی تراویس جان
اما رجب رو مطمئن نیستم
به نظرم اون خیلی امریکایی اسراییلی هست
واقعا خیلی زلزله وحشتناکی بوده.این حجم از کشته
مردم بازمانده تو سرما
خدا بهشون کمک کنه

نون سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ

خیلی صبوری به بی ادبی ها
آفرین

نون چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:07 ق.ظ

تراویس

وجدان بیدار چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:00 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com/

چاکریم سلطان تراویس بیکل قهلی با من مثل عسل مثل ؟
اعیاد شعبانیه نزدیک و من مجرد عذب تنها چه کنم بابام جان ؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد