تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برگشتم از شب سیاه،از آدمکهای دروغ،از ترس بیهوده شدن،از قلب های بی فروغ

رجعت اول: فکر کنم یک هفته تموم شد دیگه.ایشالا خدا به همه کمک بکنه.خیلی دوران سختی رو داریم میگذرونیم.

رجعت دوم:صدای مهدی یراحی روحم رو جلا میده.دارم ترانه"همیشه با من باش" رو ازش گوش میدم.یه خوشگلی بقیه ترانه های خوبش رو گفته بود ولی کامنتش رو پیدا نمیکنم.

رجعت سوم:برخلاف چیزی که فکر میکنید هیچ اتفاقی بین من و asal نیفتاد،در واقع دو سه تا کامنت داد و غیبش زد،ایشالا که خیره و اتفاقی براش نیفتاده باشه.

رجعت چهارم:خانوم ف عزیزم،برگ بیدم،مریض شده،تمام کسایی که اینو میخونن دست به دعا بردارن و واسه سلامتی اش دعا بکنن

رجعت پنجم:یه وبلاگی رو هر از گاهی میخونم،در واقع وقتی چشمم بهش بخوره توی صفحه اول بلاگ اسکای،وبلاگ خانم دکتری هست که تنها ظاهرا زندگی میکنه و خیلی افسرده هست و همه مطالبش افسرده کننده هست،ولی قشنگ مینویسه.کامنتهاش بسته هست.دلم‌ میخواد بغلش کنم و بهش بگم هیچ غمی نیست که همیشگی باشه و بوسش کنم و باهاش سکس کنم،یه سکس از روی افسردگی و ناراحتی،تا حالا سکس از روی افسردگی داشتین؟بدترین نوع سکس هست،پس بیخیال سکس باهاش میشم.البته سکس هر جوری آدم داشته باشه خوبه،چون بعدش انگار یه چیزی توی مغز ترشح میشه و حس قشنگی به آدم میده،جق هم اینجوریه ولی کمتر.

رجعت ششم:مسلم میدونم اینا رو میخونی،خوشحالم که از لاک افسردگی دراومدی.وبلاگت رو هر روز میخونم.

رجعت هفتم:یه مسافرت به قشم و هرمز رفتم.هیچ حجاب اجباری اونجا نبود،شیراز هم نیست،تهران هم نیست،اینایی که میگن حجاب اجباری توی کشور وجود داره گه زیادی میخورن.

رجعت هشتم:آمار بازدید وبلاگ و نظراتش خیلی کم شده،دوباره همه دارن میرن سمت اینستاگرام.

رجعت نهم:شیراز خیلی بارون قشنگی میاد.این که میگن اینجا شهر شعر و شاعری هست واقعا راست گفتن.هر مراسمی که میشه یه سری ها از پیر و جوون دور هم جمع میشن و شعر میخونن و دکلمه میکنن.همشون هم عشق کلاسای فن بیان.

رجعت دهم:هنوزم کسی که به همه نظر داره،خودم هستم و بس،تشنه ترین،عاشق ترین،حشری ترین،منحرف ترین خودم هستم و بس،هنوزم کسی که عاشق همتونه خودِخودم هستم.دوستتون دارم.بوس بوچ بوج

نظرات 5 + ارسال نظر
وجدان بیدار یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:01 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بابا سلطان تراویس ... بابا پورن هاب زنده ... ای استیل ... ای ببر بنگال ... ای حشری ترین حشری ها ... خانم دکتر رو میخوای بفل کنی از روی افسردگی س... بکنی ؟
عسل پیام داد چی گفت میاد مشهد دماغ شو عمل کرد ؟ سال دیگه بچه بقل اینجا ها هستم امیدوار باشم ؟ من چیکار کنم بقول بابا برقی تا نشدم دیوونه

asal والا چیز خاصی نگفت.
اگر دوستش داری همین جا بهش بگو
شاید فرجی شد
asal مال خودت،ولی دیگه کمی عاقل باش،این قدر نسترن و ملیکا نگو

Sara دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:09 ق.ظ

اینایی که میگن حجاب اجباری توی کشور وجود داره گه زیادی میخورن!!!!!!!!!

چی میگی بابا تو دست دیووونه رو از پشت بستی خیلی خری بابا

هفت دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:41 ب.ظ http://7min.blogsky.com

شیراز شیراز شیراز قشنگم

بیا شیراز زندگی بکن.تهران فقط پیرت میکنه

خانوم ف دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:56 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

مسلم کیه
این یکی چرا قسر در رفته از نگاه تیز بینم

قربون اون نگاه تیزبینت

asal چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:13 ق.ظ

مریض شدم تراویس دیگه نتونستم بیام سمت گوشی زیاد

وقتی که مریضی باید به من بگی.کمکت میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد