تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ای غمم تو، شادی ام تو مایه آزادی ام تو ای وطن

بازم داره مستند "نبرد برای زندگی" از شبکه افق پخش میشه و من باز هم میگم ایران بهترین کشور خاورمیانه،بهترین کشور آسیا،بهترین کشور جهان،بهترین کشور منظومه شمسی،بهترین کشور کهکشان راه شیری و بهترین کشور کل کائنات هست.

والسلام.

نظرات 5 + ارسال نظر
سلام دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:15 ق.ظ

با درود
من هم همین را میگم
من مستند ساخت موشک‌ها ایرانی را نگاه می کردم
خیلی پیشرفت کرده ایم
جالب اون بالگرد های سپاه ساخت ایران بود چیزی شبیه بالگرد کبرا
چون من تجربه ی جنگ را دارم می دونم که چقدر رشد کرده ایم

نمیشه به جای بالگرد کیرا،بالگرد کُسا بسازن یا بالگرد کونا؟؟؟

خانوم ف دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:54 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

ما فقط خوبیم بقیه همه عنن

بوس به صورت ماهت

مغفوره دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:26 ب.ظ

چقد زیرکی تو... به پاسخت به اون اقا چقد خندیدم.
بنویس بابا جان بنویس

اسم هایی مثل اسم تو رو دوست دارم.معنی اسمت میشه کسی که گناهانش بخشیده شده از جانب خداوند.
تا حالا چرا واسم کامنت نگذاشته بودی؟

مینا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:40 ق.ظ

مملکت بهترین مملکته که افتاده دسته بدترین ادمای روی زمین

وجدان بیدار پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:40 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بالگرد ک... ک... و ک... نداریم که آقا جان خیلی حشری می زنی هنوز شب جمعه نشده ما باید چی بگیم توی مشهد در آستانه 40 سالگی هنوز عذبم کاشکی میشد یک عسلی مهسای سمیرایی نسترنی رها موسوی چیزی پیدا میشد چشم هاشم رنگی می بود یا لاقل بدل می نشست من سال دیگه بچه بقل با یک دختر کوچولو بامزه می نشستم اینجاها دوست دارم

دست بکن تو جیب فعلا کس بکن.
من اگه مشهد بودم فقط میوفتادم دنبال دختر افغانی ها.عاشقشون هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد