تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در مسیر باد بمان تا بوی مهربانیت تسخیر کند این شهرِ پر از بیهودگی را….

ژاژ خایی اول:یه جوری این تورم قیمت جنده ها و کونی ها رو بالا برده که اگه بدن فقط بو بکشی باید ۴۰۰ تومن پیاده بشی.من موندم کی ۲ تومن،۳ تومن،۴ تومن واسه دو تا تقه پول میده.کس خلی چیزی باید باشه طرف.

ژاژ خایی دوم:همه کسایی که دارین این متون رو میخونید شما هم جای خواهرها و برادرهای من هستین،بهتون نصیحت میکنم که اگر جایی مشغول به کار نیستید،خانه دار هستید،دانشجو هستید،شغلتون جوری هست که بیمه نشدین.خودتون حتما دست به کار بشین و واسه خودتون بیمه رد بکنید.ماهی هم ۵۰۰ تومن بیشتر نیست.همه مراحل هم اینترنتی هست و فقط با موبایلتون انجام میشه.اگه هم دختر هستین و دیگه از خیر ازدواج گذشتین که حقوق پدرتون بعد ۱۲۰ سال بهتون میرسه.ولی در هر صورت اگه اونجوری هم هستین بازم بیمه رد بکنید واسه خودتون.اصلا معطل نکنید.هر سوالی هم داشتین از خودم بپرسین من همه چی رو در مورد قوانین کار و بیمه بلدم.همین الان به محض خوندن این پست برین توی سایت و خودتون رو بیمه بکنید و ۲۰ سال بعد کسی چه میدونه چی میشه بالاخره یه حقوقی میگیرین.حتی اگر پزشک هم هستین بیمه رد بکنید واسه خودتون‌.

ژاژ خایی سوم:شما هم جای خواهر من هستین،من یه چیزی بهتون بگم تو رو خدا فحشم ندین.ببینید الان شما شاید جوون باشین،مجرد باشین فکرتون درگیر این چیزی که من میگم نباشه،ولی من درگیر این قضیه بودم و خیلی ها رو دیدم که مثل من درگیرش بودن.اونم مسئله تخمک هست.سریع موضع نگیرین که ما بچه نمیخواهیم و توی این کشور و این جهانی که پر از بی عدالتی شده و همه چی داره روز به روز بدتر میشه بچه آوردن جنایت و ظلم هست.اینا رو نگید.یه کم گوش کنید ببینید من چی میگم.شما الان توی هر سن و سالی که هستین برین شهر خودتون یا یه شهر نزدیک خودتون تخمک هایی ازتون بکشن و فریز کنن،اگر متاهل هستین که مشکلی ندارین و اگر هم دخترین مشکلی واسه بکارتتون پیش نمیاد.اومدیم و توی ۴۵ سالگی ازدواج کردین و دلتون بچه خواست،شاید هم الان متاهل هستین ولی ده سال بعد تصمیم دارین بچه بیارین.مسلما تخمکی که در جوانی فریز کردین خیلی کیفیتش بهتر از تخمک های الانتون هست،شاید خدایی نکرده مریضی گرفتین،شاید اصلا هیچ مشکلی نداشتین ولی زن داداشتون،خواهرتون،یه کس نزدیکی ازتون نیاز به تخمک داشت،چه بهتر که از شما بگیره.شاید اصلا وقتی میخواستین حامله بشین دلتون یه دوقلو دو تا دختر یا دو تا پسر میخواست،شاید یکی دارین و دلتون میخواد ۵ سالش که شد یه داداش یا آبجی واسش بیارین.فکر نکنید چون الان جوون هستین و سرحال و دست یه پسر بهترن بخوره سریع حامله میشین همیشه همین جوری نمی مونید.هزینه چندانی هم نداره،یه دو تومنی اول کار میگیرن و سالی هم دویست،سیصد تومن بیشتر نیست نگه داری اش.دور اندیش باشید.

ژاژخایی چهارم:فحش ندین،اگر من از کسی،جریان فکری یا یه چیزی حرف میزنم،شما هم بیایین منو نقد بکنید.فحش ندین.فحش بده،کار خوبی نیست.

ژاژ خایی پنجم:یه موضوعی هست که حرف زدن ازش توی جمع خیلی چیپ و کار بیخودی هست و واقعا دور از شخصیت هست،اونم حرف زدن در مورد دین و نقد دین و خدا و پیغمبر و اتفاقاتی که توی کربلا افتاده و مسائل مربوط به دین.بعضی ها عادت دارن تا میرن توی یه جمع شروع میکنن در مورد مسائل مذهبی حرف زدن و مسخره میکنن و میگن اینا دروغه و فلان چیز اصلا امکان نیست اتفاق افتاده باشه و مسائل مذهبی رو زیر سوال میبرن.این کار کار جالبی نیست.توهین به ادیان و نقد دین و مذهب عین بیشعوری هست،خصوصا توی جمع.

نظرات 13 + ارسال نظر
وجدان بیدار دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:43 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نه اون اول که کامنت زدی همه چیز گران شد بعد مردم رو تشویق کردی خودشون رو بیمه کن ان که بسیار کار خوب و پسندید ه ای کردی در آخر هم گفتی در مورد مذهب توی جمع اظهار نظر نفرمایین
خیلی آخرش هاشو خوب جمع می کنی باید کتاب بنویسی پولدار شی جنمو شو داری منتها توی کتاب اگر نوشتی در مورد ک... و ک... و... ج ... ننویس .

پس فقط در مورد ممه و سینه و پستون و لاپستونی مینویسم.خوبه؟

آسمان دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:48 ب.ظ http://avare.blog.ir

من خیلی به فریز کردن تخمک فکر کردم. الان سرچ کردم دیدم اینجا 5000$ اولش میگیرن و هر سال هم 400-500$ هزینه نگهاداریشه

چه خبره؟تازه من اونجایی که رفتم خانمه از اروپا اومده بود میگفت نوبت بهمون واسه شش ماه بعد میدن.
بیا تهران یا بهتر از اون شیراز کارات رو بکن.
اولش دو تومن.سالی هم دویست تومن.ببین چقدر کم هست

... دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:14 ب.ظ

کدوم سایت کدوم بیمه هیچی رو توضیح ندادی.
مثلا منِ مجردِ بیکار چه بیمه ای خوبه برام

بیمه تامین اجتماعی.

آسمان دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:53 ب.ظ

واو چقدر ارزوووون!
ولی اون قسمت که در مورد بکارت گفتین بعید میدونم مشکلی براش پیش نیاد. من یه سرچ کردم خیلی هم دردم گرفت
نقاهتش کمه ولی
باز یادم اومد دردم گرفت
با این قیمتی که میگیرن یه وقت تخمک یکی دیگه رو تحویل ما ندن :)))))

نه.بکارت از بین نمیره خیالت راحت.
تخمک ها هم اشتباه نمیشه.بچه بازی که نیست
مردم بیست و چند میلیون میدن واسه تخمک یکی دیگه.واسه همین میگم فریز بکنید تا بعدا از مال خودتون استفاده بکنید
بوس به صورت ماهت آسمان عزیز.کاری داشتی ایران بهم بگو

لیلا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:56 ب.ظ

دیگه نمیخواستم براتون کامنت بذارم ولی تا جاییکه من شنیدم هزینه فریز تخمک خیلی بیشتره، یکی بود تو تهران فریز کرده بود حدود 14 تومن شده بود
دیگه نمیدونم کدوم درسته

چرا کامنت نزاری؟چی گفتم که ناراحتت کرده؟بهم بگو،باهام حرف بزن
شیراز ارزون تر و بهتره

... سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:48 ق.ظ

تخمک رو برای چی فریز کنیم؟ باید عمری باشه که اصلا بچه رو بزرگ کنیم. زن تا ۴۵ سال بچه دار میشه دیگه از اون به بعدم اگه بشه ام بدردش نمیخوره. تخمک آلو نیست که دو تا به خواهر برادرامون بدیم.

متاسفانه متوجه هیچ کدوم از حرفام نشدی

آسمان سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:40 ق.ظ

خیلی مچکرم ^_^

فدات خوشگله

وجدان بیدار سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:30 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

یا پیغمبر ژاژ خوایی اولی رو درست نخوندم نوشتی قیمت ج... زیاد شدن اونوقت بمن میگی قبل از ک... کردن برو حتما روانپزشک ؟
یک یادداشت خصوصی راستی واست می فرستم بعدا مقایسه کن ببین اونای که میگفتم ( منظورم زمانی و دوستش مصطفی یا امید بود ... )مشکل دارن یا من منظورم شوما نبودی بخودت نگیر

بفرست

گلشن سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:22 ب.ظ

اروپا و آمریکا بودیم چشم از دین حرف نمی زنیم ولی تو هم دیگه بفهم ما تحت سلطه دین داریم زندگی میکنیم اگه اجازه بدی ما نقد کنیم! همین شرابی که میخوری جرمه جنده منده ای که میکنی جرمه ،حتی همین الفاظت جرمه ،تو کل لایف استایلت جرمه ، آدم می مونه چی به تو بگه.

من گل نرم و نازکم.قند عسلم.بهم هیچی نگو،هر چی بگی نالاحت میشم.فقط بوسم کن

رهگذر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ب.ظ

خوش بحالت کرکره بالایی رو کشیدی پایین و دادیش اجاره. راه حل میدی ملت برن دنبال بیمه های دزد و بانکهای اسپرم و تخمک دزدتر از بیمه.
مرد حسابی اگر دنبال عشق و حالی برو حالشو ببر اینا چیه سرهم میکنی! اونی که با تبلیغ و وعده گوش ملت رو می بره موفقتره تا اونیکه پولاشو بخوابونه تو جیب بیمه و بانک یا کوفتای مشابه به اسم ملک و سکه و دلار بزاره برا آینده...

بیمه آتیه آدم هست.من حرفی از بیمه های عمر نزدم.بیمه تامین اجتماعی رو گفتم.وقتی پیر شدیم تامین اجتماعی بهمون حقوق میده و خدمات درمانی مون رو پوشش میده.
بچه هم تنها چیزی هست که توی دنیا ارزش داره به خاطرش زندگی بکنیم.
واقعا نمیفهمم چی توی مغزت میگذره؟خیلی دوست دارم بدونم چند سال داری که این حرفها رو میزنی؟

رهگذر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:07 ق.ظ

حقوق تعمیر اشتباهی رو بزا در کوزه. الانش ملت با داشتن ۳ شغل یا فول تایم هشتشون گرو نهشونه! بچه بیاری اونم تو این شرایط که برا یک قلم جهاز حداقل ۲تا حقوق یا بیشتر رو بایست بدی اونم نقد یا قسطی با بهره ۲ برابر...
به سن چکار داری؟ فرض کن ۶۰ سال دارم و برا یک عمل زپرتی چشم یا سکته ناقص بایست بستری بشم، تو بیمارستانای تحت پوشش بیمه که ۹۰٪ بایست غزل خداحافظی رو بخونم. اگرم ۱۰٪ برگشتم به جمع خانواده در بهترین حالت ۱۵٪ پول داروها رو بیمه میده تازه اگر تحت پوشش باشه بقیش رو در صورت دزدیده نشدن توسط معتادان همیشه در صحنه باید از فرش زیر پام بدم!!!
اگرم سرطان یا دیالیز که تو بورسه بیاد سراغم دگه کلهم بایست به عزی جون (فرشته مرگ) بگم بیا بوسم کن!
ولی خوب ناراحت نشو فعلا همه چی آرومه علی الخصوص تو مغزم

وجدان بیدار پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:37 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

در جواب کاربر گلشن نوشتی من گل نازکم بیا ماچم کن کی بمن ماچ میده یکی یک ماچ خرکی نیز بمن تعارف نمیزنه

asal بهت ماچ میده

وجدان بیدار جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:24 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

واقعا اگر عسل چشم رنگی باشه و بهم ماچ بده و باهام ازدواج کنه سال دیگه بچه بقل اینجاها باشم دعات می کنم حاجی تراویس دعا می کنم یکهو ماشین زیر پات یکهو پارس بشه اگر پورشه نخوای

باید بپرسی ازش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد