تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب دردلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

بعضی وقتها که مست میکنم یاد پدرم‌ میفتم.خیلی سالهای طولانی با هم قهر بودیم بی دلیل و تا وقتی هم مُرد آشتی نکردیم،وقتی هم فوت شد سن کمی داشت،۵۷ یا ۵۸ سالش بود.وقتی مُرد من گریه نکردم،در واقع هیچ وقت گریه نکردم.یادم میاد اون موقع که نوجوون بودم و باهم زندگی میکردیم خواهرش فوت شده بود،اونم با خواهرش قهر بود ولی ظاهرا رفته بود واسه خاک سپاری اش.توی حیاط خونمون بود،داشت لباس هاش رو میزاشت توی لباسشویی و فین فین میکرد.معلوم بود که گریه کرده.من توی دلم گفتم ایشالا تو هم بمیری منم از دستت راحت بشم.نمیدونستم که واقعا چند سال بعدش میمیره.در همه این نزدیک به ۴۰ سالی که تجربه زیستن داشتم در هر بزنگاهی از زندگیم جای خالی اش رو حس کردم،دانشگاه رفتن،سربازی رفتن،طلاق و دادگاه و بازداشتگاه و کلانتری،خواستگاری و عروسی،ماشین خریدن.همیشه به هم سالانم نگاه کردم که پدرهاشون حتی الان که زن و بچه دارن هواشون رو دارن.ولی من همیشه تنها بودم‌.خدا رحمتش بکنه،نور به قبرش بباره ایشالا.هیچ کس نمیدونه که بعد مرگ چی میشه و کجا میریم.میمیریم و همه چیز تموم میشه یا بهشت و جهنم و حساب و کتابی هست.ولی از ته دل امیدوارم حساب و کتابی باشه و دوباره بتونم ببینمش.نه که دلتنگش باشم یا گریه کنم واسش و بی قرار دیدنش باشم.ولی اگر دوباره دیدمش دیگه با هم قهر نمیکنیم.

کمی قبل هم توی اینستاگرام داشتم پیج همین خانم دکتر رو می دیدم که قراره پیشش ivf بکنیم.تصویر بچه های کوچیکی رو که به دنیا آورده بود و جنین ها رو توی پیجش گذاشته بود.چشمام پر از اشک شد.اگر روزی فرزندی داشتم هیچی ندارم بهش بدم،نه پول آن چنانی دارم،نه ماشین خوبی،نه خونه بزرگی،ولی عوضش پدر خوبی واسش میشم.میزارم آزاد و رها و خوشحال بزرگ بشه،نمیزنم توی سرش،کاری نمیکنم که از ترس من و فرار از خونه ازدواج بکنه،اگه گندی بالا آورد جوری رفتار میکنم که راحت بیاد بگه.پدر خوبی میشم.

نظرات 14 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:58 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

الهی
بابا شدنت رو ببینم یه روزی

مرسی قشنگم

حسین پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ب.ظ

روح پدرتون شاد و قرین رحمت اللهی
خیلی احساسی تموم شد آخر پستت
امیدوارم در جوار رحمت اللهی در آرامش باشه

خیلی چاکرتم مرد

جزر و مد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ق.ظ

روحشون شاد
انشاءالله شما هم بابا میشی

فدای تو

نون جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:34 ق.ظ

روحشون شاد
چرا باهاشون قهر بودی؟
امیدوارم خدا بچه یا بچه های خووب قسمتت کنه

سر مسائل پدر و پسری.یادم نمیاد
فدای تو مهربون دوست داشتنی

سمیرا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:49 ق.ظ

سلام تراویس
آخی.توی همه خانواده ها این مسائل هست.منم با اینکه پدر دارم ولی خب محبت بهمون نمیکرد.من ی برحه ای دوستش نداشتم. ولی الان دوستش دارم.هر کاری کرد هر چقدر اذیتمون کرد بازم پدرمون هست.کاریش نمیشه کرد.برعکس مادرم ک خانومی براش تمومه.
من کلن دوست ندارم بچه داشته باشم. در خودم مسئولیت مادر بودن رو نمیبینم و میدونم ک مادر خوبی نخاهم بود.چون خودم هزار تا آرزو دارم ک باید بهشون برسم
راستی صبحا تو اتوبوس دو تا دختره سوار میشن.همش میدیدمشون یاد خودمو خاهرم میفتادم و دلم خیلی تنگ میشد. تازه فهمیدن ک اینا خاهر نیستن.لز هستن با هم:(
اونروزم نزدیک پارک دو تا نره غول از هم لب گرفتن. تو کالجم چن تا پسر دیدم بلوز کوتاه میپوشن ناف بیرون میندازن.یا لاک میزنن و آرایش میکنن.چقد اینجا همجنسگرایی زیاده.پسر آرایشکرده لاک زده اواخاهر خدایی خیلی چندشه:))

ولی من دلم میخواد ایثار بکنم و به هیچی نرسم و بچه ای داشته باشم و اون به همه چی برسه

وجدان بیدار جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:20 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

خدا پدر تون رو بیامرزه من یکبار باید شیراز هم شوما رو ببینم ماچ کنم هم عسل رو ببینم اگرخوبه باهاش ازدواج کنم ببرمش مشهد نظر مثبت شوما چی چیه ؟

مبارکه ایشالا

سیرِن جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ق.ظ http://violetta.blogsky.com

چیزایی که گفتی، طوری که میخوای برای بچه ات باشی؛ آرزوی همه بچه هاست :))) که باباشون اینطوری باشه. ایشالا که خدا بهت یه بچه ی سالم بده و براش یه بابای خیلی خوب و تکیه گاه و پشت و پناه باشی.

مرسی عزیز مهربونم.خیلی دعای خوبی کردی.فدات

رضوان جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:52 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

الهی خدا به تو فرزندی عطا کنه که قدر محبتت را بدونه.رفتم سرِ خاکِ پدرم و گفتم نمی دونم چرا اینقدر برام عزیز بودی،کاش تو بودی و من نبودم ،نمی دونم چرا دنیا را بدون تو نمی خوام ،آخه مگه کی بودی که اینقدر عزیز بودی ولی عیچگاه نخواستم بدونی و نگفتم بهت تا از دستت دادم.

خدا رحمتش بکنه.قسمت سخت زندگی همینه دیگه.پدر و مادر ها میرن و بچه ها میمونن

مامان خانومی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:50 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

خدا پدرتون رو بیامرزه ، معمولا تو دوره نوجوونی که دوره بسیار گندو گوهی میباشد این تعارضات بین پدرومادرها و نوجوون ها پیش میاد . منم تو اون دوره متنفر بودن از هردوشون و الان میبینم کم عقلی خودم بوده والان که ازشون دورم قدرشون رو میدونم و چقدر دوسشون دارم و چقدر نبودنشون کنارم زندگی رو برام سختت تر کرده

خدا حفظشون بکنه و سایه شون بالا سرت باشه.پدر و مادر خوب خیلی خوبه.

سلام جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ب.ظ

وقتی در حال عبادت هستی یاد پدر کن
که ثوابی ببرد و برایت دعا کند که رفع گرفتاری بشود دعای پدر در حق فرزند مستجاب است و نفرین آن هم مثل نفرین مادر نیست که می گویند نفرین مادر دعاست
پدر در می آورد
البته من فکر می کنم شوخی می کنید شما اهل نماز و عبادت هستید

من نور ایمان رو توی دلم دارم.همیشه به یاد خدا هستن و شاهد همه اعمالم میبینمش.هر کاری میخوام شروع کنم اول رضای خدا رو در نظر میگیرم.ببینم این کاری که میخوام بکنم خداپیغمبری هست یا نه.

x شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:49 ق.ظ http://Malakiti.blogfa.com

تو بهترین بابای دنیا میشی تراویس

زود زود میای و خبرای خوب به ما میدی

مرسی قشنگم

ترنج شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:39 ق.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

خدا پدرتون رو بیامرزه . تو مراحل آی-وی-اف خیلی مراقب همسرتون باشید و سعی کنید که باهاش مهربون باشید چون هورمونها خیلی آدم رو بهم میریزه. از ته دل براتون آرزو میکنم که پدر بشید و صدای خنده بچه بپیچه تو خونه تون.

مونا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
خیلی وقته میخونمت
ولی هیچ وقت هیچ کدوم از پست هات اشکم رو درنیاورده بود
اما این پستت خیلی حس توش داشت و من گریه کردم
روح پدرت شاد و در آرامش باشه
امیدوارم خدا فرزند سالم و صالح قسمتت بکنه و بهت این توانایی رو بده که یکی از بهترین پدرها بشی و سالهای سال کنار زن و فرزندت یا فرزندانت زندگی شیرین و لذت بخشی رو تجربه کنی

آخی.منو ببخش عزیزم.شرمنده ناراحتت کردم.
مرسی از دعای خیرت گل نازم.ایشالا تو هم زندگی خوبی داشته باشی.همسر خوب و اولاد خوب و بچه های سالم و زیبا داشته باشی.

zeytoon سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:02 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

تراویس مطمئنن تو پدر خوبی میشی

مرسی خوشگل مهربون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد