تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در دنیا دو چیز از همه زیباتر است؛ آسمان پرستاره و وجدان آسوده.

یعنی این قدر این اینستاگرام کس شعره و آدمهای کس شعر توش مطالب کس شعر تولید میکنن که آدم سرش درد میگیره.خدایا چقدر یه ملت میتونن کس شعر و مبتذل باشن.

میگم اگه جیوه های قرمز رو در آوردین دیگه عادی سازی رو بزارین کنار.

خدایا ملت ایران رو از کس شعر نجات بده.جالبه دهه هشتادی ها میگن دهه شصتی ها مبتذل و مزخرفن،دهه شصتی ها هم میگن دهه هشتادی ها کس شعرن.این وسط هم دهه هفتادی ها دسته بیلن.هیچ نقشی ندارن.ولی واقعا دهه هشتادی ها آدمهای کس شعری هستن و متاسفانه اولیا و مربیانشون ریدن توی تربیتشون.

واقعا انسان کس مغزی پیدا میشه که طرفدار مسیح علینژاد باشه یا طرفدار شاهزاده پهلوی یا اون یکی کیه اسمش هی یادم میره،محمود حسینیون،مرتضی محمدیون،اَه اسمش یادم رفته.به قرآن محمد اگه قرار باشه شاهزاده بیاد،من ترجیحم اومدن شاهزاده سرین هست.کسی شاهزاده سرین رو یادش میاد؟از زمان فیسبوک و سالهای ۸۸ و ۸۹ من اینو میشناختم‌.یادش بخیر.باید ببینم هنوزم زنده هست یا نه.

امروز روز جمعه طولانی بود،چند تایی فیلم دیدم.babylon رو دیدم،برد پیت و مارگوز رابی توش بازی میکردن.بد نبود،خیلی پسندم نبود،یه فیلم در مورد شکل گیری هالیوود بود،اگه فن برد پیت هستین ببینید.Date Night رو دیدم.کمدی بود و زیاد خوشم نیومد.Get him to the greek رو دیدم.خوب بود،چون من خودم فن جونا هیل هستم،از بازی اش خوشم میاد.دیگه the zero therom رو دیدم،کارگردانش تری گیلیام بود.اصلا فیلمهاش رو دوست ندارم،یه فضای سایبرپانکی تخمی توی فیلمهاش هست که من حال نمیکنم.و در نهایت هم war dogs رو دیدم که بازم جونا هیل توش بود و حال کردم از دیدن بازی اش.

بوس به صورت ماهتون.

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:39 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

منم چند وقت پیش رفتم دنبال شاهزاده سرین
نتونستم پیجی پیدا کنم
از دوستان تقاضا دارم اگر پیج خودش رو دارن محبت بفرمایند و اعلام کنن

همیشه سکسی باش.

وجدان بیدار شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 12:50 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نه آقا جوون همه دهه 80 ها رو با دهه 60 و بالعکس و دهه 70 که میگی هیچی نیستند و من معتقدم دهه 70 ها بپیچون فقط هستند رو با هم جمع نبند همه جا خوب و بد و ترش وشیرین و کج وراست و
س ک ... ی پیدا میشه

این سیرن خانووم چرا وبلاگ شو رمز گذاری کرده ؟ مثل اون دختره که می گفت شوما باباشی ؟ پسورد شو رو داری ؟ من هم وبلاگشو رو بخونم ؟

من اصلا نمیدونم سیرن کی هست
پیام های خصوصی ات رو خوندم،تکان دهنده بود

نون شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:05 ب.ظ

یکم هم بیرون می رفتی
سه تا فیلم ؟چشمات سالمن؟
در مورد شاهزاده و....هم باهات موافقم.

بیرون رو دوست ندارم.خونه خوبه.
تو خودت چی کار کردی امروز و دیروز؟

نون شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:48 ب.ظ

رفتم بیرون توی برفها.منظره قشنگی بود البته امروز آلوده بود.ولی صدای مرغ مینا و صدای جوب آب و روی برف راه رفتن قشنگه.ولی دلم خون بود...

چرا دلت خون بود؟چرا ناراحت بودی؟بهم بگو،باهام حرف بزن عزیز دلم.

نون شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:05 ب.ظ

از لطفت ممنونم
هیچ کسی از نزدیکانم بهم پیشنهاد خوب حرف زدن موقع ناراحتی رو نداد..
امیدوارم همیشه زندگیت پر از مهر و محبت باشه.
اتفاقا داشتم فکر می کردم چاره ای نمونده برم پیش مشاور و...روانشناس و...برای حرف زدن گرچه پیدا کردن یه خوبش گاهی نا امید کننده است.
اینجاها حرف زون برتم سخته.احساس امنیت نمی کنم

عزیز دلم تو دوست خوب و مهربون منی
بهم یا پیام خصوصی بده.یا زیر یه پست قدیمی کامنت بزار.بعدا پاکشون میکنم.یا آدرس وبلاگت رو بگو من بیام اونجا یا این که شماره ات رو بده یا آیدی تلگرامت.
با هم حرف بزنیم ببینم چته،چرا ناراحتی،بمیرم برات.

قره بالا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:49 ب.ظ

آدمای وبلاگ واقعین
درد دارن،خوشی دارن، غم دارن، خنده دارن، گریه دارن
ولی اینستا اینجوری نیس
یه نقابه، دروغهای آبکی میدن به خورد همدیگه
بدم میاد ازش
آزاردهنده س، مخصوصا واسه آدمای حسودی مثل من

درمورد دهه هشتادی ها موافقم
به شدت بی تربیتن و بی ادب

منم واقعیم.
بوس

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:14 ب.ظ

تراویس
الان در مورد فیلما گفتی یه چیز بامزه به ذهنم اومد، فک کنم اسم وبلاگت و در واقع شخصیت مجازیت آخر تورو کشوند اسنپ

بله متاسفانه
فکر نکن حواسم نیست.چند روزی غیبت داشتی سکسی

وجدان بیدار یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:47 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

مارگو رابی نه ماگوز رابی
نمی ذاری درست برم که تا آخر هفته فعلانک هستم
آدم همه جا که +18 سال زنده نداره که ببینه

زدی یا نه؟

وجدان بیدار دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:55 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

منظورت چیه زدم
س ... نه
س ... س نه
کسی به ما پا نمیده داریم پیرمرد میشیم
یک عسلی رها موسوی ملیکایی سمیرایی چیزی هم نیست سال دیگه بچه بقل بشینم اینجا بشینم بچه داری کنم

گفتم که ساعتی.
باید بزنی تا این فکرهای مسموم از سرت بریزه بیزون.پیش یه دکتر هم باید بری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد