تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی تمام آدم‌ها همانند یکدیگر خاتمه می‌یابد، تنها چیزی که آنها را از هم متمایز می‌کند نحوه زندگی‌کردن و چگونگی مردن آنهاست.

یوتیوب،اینستاگرام،تیک تاک،فیسبوک،توییتر،پینترست،ردیت،ایکس ویدیو،اونلی فنس و ... .برنامه هایی که هر کدوم به تنهایی اون قدر مفرح و جذاب و سکسی و خوش آب و رنگ هستن که ساعتها وقت آدم رو بگیرن.بعد شما میایین به وبلاگ من سر میزنید و مطالب من رو میخونید.برای من باعث افتخار و سعادت هست که وبلاگم با وجود این همه چیزایی که تو اینترنت هست بازم خواننده هایی از همه جای دنیا داره.اونایی که نظر و کامنت میدن که واقعا منت سرم میزارن،اونایی هم که زحمت میکشن و حتی فحش میدن باز هم بنده نوازی میکنن.اونایی هم که فقط میخونن و میرن تاج سرم هستن.

شما خودتون نمیدونید ولی من میدونم که چقدر خوب هستین و دستتون رو میبوسم.

شما بهترین هستین.

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان خانومی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:56 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

یکی از دلایل اینکه من وبلاگ رو دوست دارم اینه که اینجا اکثرا خود واقعی شون هستن بدون سانسور و روتوش و فتوشاپ و کلاس و افه و لاکچری بازی ولی تو اینستا و .. معمولا برعکس اونی نیست که نشون میدن

فدات بشم عزیزم.مرسی از لطفت

.. شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:52 ب.ظ

این نشون دهنده اینه که ما خیلی بیکاریم.

تاج سری شما عزیز

نون شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:30 ب.ظ

میشه اینجوری مهربون باشی و ما نیایم؟
تو واقعیت هم با عزیز دل همینطور خوش زبونی؟
برای هم بمونین

بله قشنگم.من همیشه مهربونم.تو هم مهربونی که همیشه حواست به من هست و کامنتهای قشنگ میزاری

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 03:11 ب.ظ

ببین تو‌ دیه چقد خوبی که ما همه اینا رو‌ول میکنیم میایم اینجا

خوبی از خودته نازنین.خیلی دوستت دارم.

Ms n یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:18 ب.ظ http://Ms-non.blog.ir

ببین تو چقدر خوبی که بعد از صد سال دوری از وبلاگ و وبلاگ نویسی من برگشتم که باشم و بنویسم

خوش اومدی گل ناز.چرا توی بلاگ اسکای نمینویسی؟

وجدان بیدار یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:47 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بابا س... ی بابا خفن پر انرژی
ما بریم اینستاگرام چیکار کنیم ؟

نوکرتم به مولا

حانه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ق.ظ

نه بابا همه جا فیلتره میاییم اینجا
حتی پینترست هم فیلتره

به جا این کارا برو درس بخون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد