تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بی نجوای انگشتانت فقط. و جهان از هر سلامی خالی است...!

فقط یه چیزی بگم و برم فقط نگید بی ادبم که نیستم.

احمد شاملو یه دکلمه داره که آهنگ بک گراندش secret garden هست و این شعر رو میخونه" که چه بی تابانه میخواهمت ای دوریت آزمون تلخ زنده به گوری".شاید کسی باورش نشه ولی وقتی من اینو گوش میدم به معنای واقعی کلمه به اورگاسم میرسم.

همین دیگه

بوج

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان خانومی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام چند تا از پست های آرشیوتون رو اتفاقی خوندم شما متاهلید ؟ چون صحبت از ای وی اف کردید میپرسم ! و اینکه جسارتا این صحبت ها و توصیفاتتون از سکس و رابطه هاتون با وجود متاهل بودنتونه یا فقط یه سری تجربه از دوران مجردی تون ؟

من متاهلم و هیچ تجربه جنسی خارج از ازدواج نداشتم.آدم صاف و صادق و سر به زیری هستم.تا قبل از ازدواج هم باکره بودم.یعنی حتی لب دختری رو هم نبوسیده بودم.الان هم که متاهل هستم هیچ کاری نمیکنم.

فاضله یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 04:59 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

بوچ

وجدان بیدار یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:48 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

شوما هم که دم به ثانیه گرفتار میشی
خب اهنگ های ناجور گوش نده
کلک نکنه باز جای دیگه نیگاه می کردی گفتی این اهنگه قشنگه

نه به جان خودم

مامان خانومی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:04 ب.ظ

پس پست هاتو تو توهم مینویسی

آره.جدی نگیر.
در واقع من پسر پیغمبر هستم از خوبی و نجابت و پاکی و معصومیت

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:13 ب.ظ

کیستی که من، این‌گونه به جد
در دیار رویاهای خویش
با تو درنگ می‌کنم

کیستی که من جز او
نمی‌بینم و نمی‌یابم

شعر میخونی راست میکنم رها سکسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد