تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آغازت غزل ترین کلام است،من با تو به آسمان رسیدم.

یه سوالی گاهی ذهنم رو درگیر میکنه و اونم این که وبلاگ من شناخته شده هست؟یعنی مثلا توی جامعه وبلاگ نویس های بلاگ اسکای کسی من رو میشناسه؟کاش یه متر و معیاری بود،یه جایی یه نظر سنجی بود،آدم میفهمید سطح وبلاگش در چه حدی هست؟البته خیلی هم مهم نیست ولی خوب یه جور خارش کونه دیگه،همون جوری که گاهی دوست داری بدونی در موردت چی فکر میکنن دوست هم داری بفهمی وبلاگت معروف هست یا به تخم کسی نیست؟اصلا شمایی که وبلاگ میخونید به من بگین وبلاگهای معروف کدوما هستن؟کدوم وبلاگ ها معروف هستن؟چه وبلاگ هایی رو همیشه میخونید؟

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:19 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

معروفه و قدمت دارِش که خودتی
وبلاگ هایی که میخونم یه نوع حس دوستی و الفت دارم باهاشون معروف نیستن ولی دوستشون دارم و اگه ننویسن نگرانشون میشم
روزی چند بازم چکشون میکنم
یعنی مهمن برام

خودت که از همه بیشتر خاطرخواه داری

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:32 ب.ظ

ممم
کلا استقبال به محتوای مجازی نوشتاری خیلی کم شده دیگه، وبلاگ کمتر
من نمیشناسم وبلاگی گه مثل قدیما برو بیا داشته باشه
به سری وبلاگای قدیمی هم هستن که من بچه بودم میخوندم، بعضیا هنوز مینویسن ولی خلوت و سوت و کور

مگه چند سال داری بلا؟

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:39 ب.ظ

یه وقتیم بیکار باشم همینجوری میچرخم وبلاگا رو
اون روز کامنتتو یه جایی دیدم مردم از خنده، ذوقم کردم انگار مثلا یه جایی که انتظارشو‌نداری آشنا ببینی

قربونت برم من رهای عزیزم
یادمه چند تا کامنت داده بودی قبلا،حالمو خراب کرده بودی.هر چی میگردم اونا رو پیدا نمی کنم.

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:28 ب.ظ

۲۹ سالمه من
منظورم از بچه بودم همون ۱۷ -۱۸ سالگیه مثلا

به به
خرما بر نخیل و دست ما کوتاه

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:32 ب.ظ

اونایی که گفتم میخوام بهت بدم
هنوزم میخواما

باز حالمون خراب شد
یادم اومد.هنوزم رو حرفم هستم،کره مریخ هم باشی میام برات نون خامه ای

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ب.ظ

الان که خیلی شلوغم
ایشالا بهار که به قول خودت فصل دادنه

چه خبره مگه؟چی کار میکنی؟

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:55 ب.ظ

آخر ساله دیگه
سر همه شلوغه

ایشالا سرش همیشه شلوغ باشه.
به هر حال تا دستتو نگیرم آروم نمیگیگیرم.

Marzi دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:58 ب.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

والا همونطور که ژنرال میگفت وبلاگ شما قدیمیه و با قدمت و پُر مخاطب.
دلیلش هم بی پرده گویی شماست.

منم دلم میخواد بدونم وبلاگم اصلا کسی میخونه یا نه؟!

من وبلاگ خانم ترانه رو همیشه چک میکنم. وبلاگ ژنرال رو که الآن تعطیله.
آیدا سبزاندیش و چند تای دیگه از دوستان وبلاگی رو.

قدیما وبلاگ خیلی برو بیا داشت و جَوِش خیلی جالب و قشنگ بود. الآن رونقش خیلی کم شده. ولی واسه افرادی مثل من که نوشتن رو بیشتر از صحبت و گفتگو کلامی یا ارتباطات حضوری دوست دارن ، جای خوب و دنجی هست.

مرسی مهربونم

وجدان بیدار دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:43 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

الانه شما توی صدر لیگ برتری با اختلاف تفاضل بالا مطمئن باش با همین دست فرمون بری جلو اخر فصل کاپ قهرمانی رو هم بالای سر می بری سلطان تراویس

میشه جای کاپ قهرمانی کس بلیسم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد