تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حافظ از سرپنجه عشق نگار همچو مور افتاده زیر پای پیل

حکایت من و بعضی از شما عزیزان خواننده وبلاگ رو حضرت حافظ قشنگ وصف کرده که :

پای ما لنگ است و منزل بس دراز

دست ما کوتاه و خرما بر نخیل

الان حس اون پیرمردهایی رو دارم که توی پارک میرن پیش جوون ها سر صحبت رو بازمیکنن.این قدر ناز و ادا و عشوه دارین و سکسی حرف میزنید که من واقعا با حرفاتون حشری میشم.این عید و بوی بهار حال شما رو هم خراب کرده،منم که خراب همیشگی.به هر حال من که راضی،شما هم راضی.فلان ناراضی.

قربون پستی،بلندی هات و برجستگی هات

پانوشت:منظورم اونایی بود که خودشون میخوان.وگرنه که من به چشم خواهربرادری به همتون نگاه میکنم.شما هم خواهر من هستین و منم برادرتون.

بوق

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:21 ب.ظ http://Sooskesiah.blogsky.com

نوشته‌هات واقعا منحصر به فردن! :)

بوس.البته یه جوری شدم اسم وبلاگت رو دیدم.بوس نه.

رها یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:47 ب.ظ

تراویس دلبری نکن

بوس رها.

لیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام
واقعا انگار حیا رو صورت دادید و یه آبم روش
جمع کنید این بساط هرزگی رو و یه فقط پسر‌ و دختر نوجوان و جوانی وبلاگ شما رو می خونه و از راه بدر میشه
از خدا و پیامبر و روز محشر که باید پاسخگو‌باشید شرم نمی کتید
از روی همسرتون خجالت نمی کشید ،
اخه چرا با وجود همسر بازم دنبال زن‌ها و دخترهای دیگر هستید
اگر مشکل جنسی دارید برید مشاوره و روانپزشک درمان کنید و به توکل به خدا و اهل بیت ع خوب می شوید انشاالله
چرا به همسری که قرار مادر بچتون بشه خیانت می کنید و ایشون متوجه نمی شوند
قبل از دیدن حضرت عزائیل به خودتون بیاین و توبه کنید که بعدش در آن دنیا دچار حسرت عمیق نشوید

حانه کس مشنگ تخمی،کیرم تو قیافه ات.برو بشین پای درسات.
دنبال چی هستی؟کیرم تو مغزت.
آدمی به کیری بودن تو ندیدم به خدا

لیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:42 ق.ظ

خودتون رو بزارید جای همسرتون اگر همسرتون هم با پسرها و مردهای دیگه سکس کنه چه حالی بهتون دست میده ، از خدا شرم کنید تا گناه نکنید ، اگر با همسر مشکل دارید و نیازتون رو برطرف نمی کنه خب فکر یک راه حل اساسی باشید ، نه اینکه به همسر خیانت کنید ، در ضمن کار شما زنای محصنه و گناه کبیره هست و زنای محصنه از زنای غیر محصنه مجازاتش سنگین تر هست

حانه کس خل،کیرم تو مغزت.با این وضع درس خوندن رفتگر هم نمیشی.میخوای دکتر بشی برامون.
ریدم تو این تربیتت.دنبال چی هستی؟

لیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:46 ق.ظ

در ضمن زنا علاوه بر آخرت که مجازات سنگینی داره در دنیا هم شلاق و مجازات سنگین دارد

ریدم تو اون دهنت.چقدر بیکاری،چقدر تخمی و علافی
حانه،حنانه،آنه،ایکسه.ریدم تو مغزت منگل،اقلا اسمات رو عوض بکن،سناریوهات رو عوض بکن.دنبال اثبات حرفهای خودم هستی؟
واقعا کیری هستی.

وجدان بیدار دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:51 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بوق زدن ممنون

عاشقشم

No one چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:16 ق.ظ

تراویس دنبال این بودی که بفهمی جایگاهت در جامعه وبلاگ نویسهای بلاگ اسکای کجاست؟
بلاگفا رو هم بذار روش قطعا شناخته شده ای ... اونقد که منی که شش هفت سال پیش میخوندمت گهگاهی همون موقع هم سری در میان سرها بودی... بد دهنی و بی ادبیتم که بدتر شده ولی بهتر نشده اما همینو عشقه.. خیلیا فکر میکنن خاصی پس لابد هستی.. منکه فکر میکنم یه خورده چموشی.. اما وبت و اسمت شناخته شده س... اونقدری که منی که الان مدتهاست بلاگ اسکای نمیام و یه وبلاگ خاص رو گم گردم واسه پیدا کردنش باید اینجا پیغام بذارم. چون شک ندارم فوش رو بندازم زمین صاحابش ازین ورا رد خواهد شد و برش میداره.
اما بعد..
برا شما دوتا کبوتر عاشق که فکر میکنید زرنگید و درمالی بلدید یه فورمول ویژه دارم.
دختر خوب من کاریت ندارم نمیخواد خودتو پنهون کنی.. خوب میدونی هروقت اراده کنم مجبور میشی خودتو بکشی...اما مردن فقط رنجهاتو تموم میکنه.. تو باید بمونی و ببینی اطرافت رو تعفن مرگ گرفته.
اما تو اقا پسر زرنگ.. از معشوقه ت بپرس که من چقد کینه ایم... میدونم این روزها دلخوشت میکنه که خبری نیست.. میدونم متخصص تبدیل دفاع به حمله س... میدونم الان بهت فشار میاره که بیا منو بگیر و اگه نگیری خونوادم فیلان وفیلانم میکنن... میدونم تو نگیری... اما ارزو میکنم بگیریش... اونروز به هم معرفی میشیم.. ؛
مطمعن باش روزی که سایه م از کنارت رد بشه تا مدتها بعد سوراخ کونت درد میکنه و جای زخمش سالها تو دلت تازه س... کاری میکنم که درک کنی گاییدن معشوقه مردم چه حسی داره اما فعلا باهاش خوش باش و از مواهبش بهره ببر..

تراویس اگه تاییدش کنی بهشون لطف کردی. مث دادن یه هشداره یا نوشتن اون فوش معروف لعنت بر پدر و مادر هرکس که اینجا اشغال بریزد...
حالا ببینم تو که ابو الفوش هستی چقدر میتونی یه فحاش رو تحمل کنی... البته احتمالا رها میتونه تایید کنه من از اول این جوری نبودم. مگه نه رها
ضمنا ایمیل اصلیم رو گذاشتم که بدونی موضوع جدی هستش

داداشی واقعا متوجه کامنتت نشدم.چرا فحشم دادی؟با من بودی این فحش ها؟چی گفتم بهت؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد