تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد.

یه مشکلی که دارم اینه که وقتی طولانی رانندگی میکنم کونم درد میگیره در واقع استخون کونم درد میگیره و واقعا نشستن برام سخت میشه.رانندگی برام سخت میشه.نمیدونم چی کار کنم درد کونم کمتر بشه.صندلی ماشین رو عوض کنم؟چی کار کنم واقعا از دست این کون.خیلی درد میکنه.

نظرات 12 + ارسال نظر
مامان خانومی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:50 ب.ظ

ک. و . ن ت رو عوض کن ! میتونی پروتز کنی حجیم تر بشه تا فشار وارد نشه بهش صندلی اگا خراب باشه کمرت درد میگیره

کونم رو پروتز کنم باز یه دردسر جدید درست میشه

خانوم ف دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:53 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

از این بالشت رینگی ها بخر

خیلی میام بالا اون وقت تسلطم کم میشه

قره بالا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:24 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

بالشت حلقوی طبی
B1
B6
منیزیوم

مرسی عزیز دلم.
ولی میاد بالا کنترلم کم میشه

لیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:36 ب.ظ

کامنت های منو تایید نکردی جون به نفعت نبود و می خوای همچنان به این روش زندگی هرزگی ادامه بدی تا امثال شما عزرائیل رو به چشم نبینند و پرده ها نره کنار آدم بشو نیستید و فقط مرگ آدمتون می کنه من نگران کسایی هستم که جوان و نوجوان هستند و با خواندن وبلاگت ممکنه منحرف بشند و شما هم در گناهانشان شریک هستی ودر ضمن همین شراب خواری هم مجازات دنیوی و هم اخروی داره و سه تا گناه کبیره انجام میدی زنا و شراب خواری و خیانت به همسروبقیه رو هم الله اعلم

اینستاگرام و تیک تاک و تلگرام و مینی چت و اونلی فنس و یوتیوب و هزاران سایت سوپر و اپ همه خوابیدن و فقط وبلاگ من یکه تاز شده توی عرصه ریدن به مغز نوجوون ها.
پدر بیامرز کست خله تو هم،خواننده های وبلاگ ۹۹ درصدشون بالای ۳۰ سال دارن.
تو هم حنات دیگه رنگی نداره کس مشنگ،من تو رو میشناسم.هر روز به جای درس خوندن با یه اسم جدید میایی کامنت میزاری.حانه،حنانه،آنه،ایکسه.خدا شفات بده

وجدان بیدار دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:40 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

از چربی های بقل شیکم و پاها و بقیه به ران و ک... تزریق می کنند ... یک بالشت نرم هم می تونی زیرت بذاری راحت تر رانندگی کن خب خیلی حشری نرون

کونم بزرگ بشه میتونم باهاش کار بکنم؟؟

حمید دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:44 ب.ظ

یه مدت اینطور بودم فاصله صندلیو از فرمون بیشتر کردم درست شد

منم این کار رو میکنم فردا
دمت گرم

ریسیو دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:24 ب.ظ

بالشت طبی بگیر و بده حجم داخلش رو -به شرط اینکه ابر نباشه- کم کنن تا تنظیم بشه.

آفرین.این خوبه.چه خوب گفتی

قره بالا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:53 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

اگه حوصله دارین ورزش های تقویت کننده عضلات پیریفورمیس رو از یوتیوب دانلود کنید

حتما میرم میبینم.بله حوصله دارم
منت گذاشتی سرم،از صمیم قلب ازت ممنونم

گلشن دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:10 ب.ظ

یکی به لیلا بگه خیانت به زن گناه نیست چه برسه کبیره باشه . با خوندن یه صیغه حله

والا ما اگه خیانت کردیم بیان شوشولمون رو ببرن.
لیلا هم کس خله.مریضه.منحرفه.فکر میکنه همه مثل خودش ذهن بیماری دارن

zeytoon سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:01 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

روغن سیاهدونه بمال، یه بار حالا نه دنبالچه ام ولی نزدیکش به خاطر رانندگی زیاد درد می کرد، سیاهدونه مالیدم اوکی شد.

این قدر مهربونی که دلم میخواد دستات رو ببوسم

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:57 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

همه دارن بهت پیشنهاد میدن یک چیزی بمالی اون جا...

من میگم یک دکتر برو

میشه یه چیز کلفت بمالم اونجام؟

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:34 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نه حاجی برو دکتر ببین چی میگه
وگرنه میشم وجدان درد توی این 8 تا 12 هفته که نیستم یا بیشترک دائما بهت فکر می کنم که این چی شد ؟ بهتر شد یا نه ؟

کونم خوبه.ولی باید بری دکتر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد