تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

‬من، پدر و مادری را ستایش می‌کنم که به فرزند‪ ‬خود به عنوانِ یک نعمت و مسئولیت نگاه می‌کند.

ماشین اول:پیرو پست پایینی در رابطه با کونم باید عرض کنم که پوست روی دنبالچه ام،جایی که وقتی میشینم زمین انگار چاک خورده از نشستن زیاد،عزیز دل دید و گفت چاک خورده.حالا فردا قبل این که برم بیرون کرم میزنم و چربش میکنم که بدتر نشه.فکر کنم همون بالشتک رینگی و بالشت طبی و ترکیبی از این چیزا رو باید واسه زیرم تهیه کنم‌.

ماشین دوم:دیسک و صفحه کلاچ و کاسه نمد و چارشاخ کلاچ و کلی چیزای دیگه که نمیدونم چی هستن رو مکانیک عوض کرد و هزینه سه میلیون و هشتصدی این شب عیدی پیاده شدم.ولی خدا رو شکر که داشتم بدم.اما دست مکانیک درد نکنه،ماشین خیلی خوب شده.دیگه بالاخره این قدر ازش سواری میکشم و نونم رو میده باید خرجش هم بکنم.ماشین خوب و زبون بسته ای هست.اگر جنسیت داشت مطمئن هستم دختر بود این قدر که مهربون و نجیبه.

ماشین سوم:نمیدونم چرا بعضی ها تو کامنت ها با دیده تحقیر میگن که من راننده اسنپ هستم.به نظرم کار شرافتمندانه ای هست.از دلالی و بنگاهی و خیلی از مشاغل دیگه که رسما در ملت میمالن خیلی بهتره.

ماشین چهارم:وقتی اون کامنتهای پست پایینی و پیشنهادات شما رو برای کونم دیدم چشمام پر از اشک شد.مرسی دوستای خوبم،مرسی مهربونا.دوستتون دارم خیلی زیاد.

بوس

بوث

نظرات 4 + ارسال نظر
U سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:23 ق.ظ

احتمالا
احتمالا فیستول آنان مبتلا شده ای
چرب کردن برای عرق سوز و سوختگی بدردمی خورد
فیستول را باید جراحی کرد

یا حضرت عباس.
خدا نکنه.
بعد عمری که کون رو پلمپ نگهش داشتیم حالا باید بدیم بره زیر تیغ جراحی.اگه میدونستم ازش کار میکشیدیم و باهاش یه کیفی میکردم.
بوس به صورت ماهت

میس نون سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:16 ق.ظ

بهترین کمک همون بالشتک نشیمن هستش
درباره با اسنپ هم.. کلا تو این وضع هرکی شغل داره و درامد برنده ست

قربون محبتت گلم
بوس به صورت ماهت

وجدان بیدار سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:29 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بالش نرم کم حجم واسه خودت درست کن موقتی بذار زیرت یکم بهتر بشی ...
از اون کرم ها هم بزن کمی میسوزنوه بعد بهتر میشن یک رقم پماد هست من واسه استخوان درد زانو می زنم خیلی کاربردی فقط میسوزونه بعد خوب میشه ...

میشه یه چیز نرم و کلفت بزارم توش،بره تا ته هم کیف کنم هم خوب بشم

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:51 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

منم یک دوره واسه آموزش رانندگی زیرم بالش نرم کم حجم می ذاشتم شوما هم امتحان کن پشیمون نمیشی...
چیز کلفت ناجور بذاری توی بالش حاجی خود آزاری داری بکنی توی ...

دوست دالم خو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد