تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گرفتم کون کنم، من حالتم کو برای کوه کندن آلتم کو

هی میخوام از کونم حرف نزنم ولی انگار نمیشه.

کون اول:صبح خیلی زود همین جوری مثل کس خلا نشسته بودم روی مبل و به دیوار روبه روم نگاه میکردم که احساس کردم آروم کونم لرزید.فکر کنم زلزله اومد ولی به لوستر نگاه کردم تکون نمیخورد،ولی کون من بهم دروغ نمیگه،وقتی لرزیده یعنی یه زلزله خفیفی اومده.کونم باید مرکز زلزله نگاری بشه.

کون دوم:یه کرمی به اسم Avene عزیز دل بهم داد.زدم به کونم و یه مدت کون لخت نشستم تا جذب بشه.کرم خارجی به نظر میاد،امیدوارم تاثیر مثبتی داشته باشه.

کون سوم:بعضی ها هستن فقط کون دوست دارن.یعنی جز کون به هیچی فکر نمیکنن.من خودم کون باز نیستم حقیقتش،از خوردنش خوشم میاد ولی اصراری ندارم که توش بکنم،ولی بعضی ها هستن عاشق کون هستن.زن دارن،متاهل هستن،ولی بازم دنبال کون کونک بازی هستن.انگار یه جاذبه ای توی کون هست که توی هیچ چیز دیگه نیست.

کون چهارم:افغانستانی ها،پاکستانی ها و ایرانی ها عاشق کون کلک بازی و گی بازی هستن.یعنی جون به جونشون بکنی مردهاشون باز عاشق کون هستن.

کون پنجم:یه بار یه مهمونی رفتیم و یه خانمی اونجا بود که کون بزرگی داشت و اسمش شیما بود،من خیلی مست بودم و عزیز دل گفت شیما ۵۰ تومن داده کونش رو عمل کرده،منم تو همون حالت تاریک و روشن اتاق و رقص نور و سط رقص گفتم خیره ایشالا و یادم رفت.یه بار حرف مهمونی شد گفتم باید شیما رو هم بگین بیاد،گفت همونی که ۵۰ تومن داده واسه کونش،چیه؟خوشت اومده؟اینجا بود یه دوباره همه چی یادم اومد و حقیقتا بعدش رفتم یه یادش جق زدم.

کون ششم:من هیچ وقت متاسفانه نفهمیدم این که کیر یا دسته برس یا خیار یا دیلدو یا هر چیز دیگه ای بره تو کون آدم چه حسی داره؟چند باری اون وقتها که زیر چهارده سال بودم به توصیه یکی از رفیقام که این کاره بود سعی کردم چیزایی تو کونم بکنم ولی واقعا هم درد داشت و هم لذتی نداشت.جق زدن رو دوست داشتم از همون موقع،یه جق کلاسیک و بدون اضافات و حرف و حدیث و متعلقات.

بوس

بوچ

بوث

بوص

بوت

کون

بون

بوج

نظرات 13 + ارسال نظر
رها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:34 ب.ظ

کرم سیکالفیت؟ همون خوبه ترمیم کننده س همونو بزن
به نظرم اگه جر خوردگی داری بالش از این حلقه‌ایا نگیر بدترش میکنه،

آفرین Cicalfate+ هست.
نه دیگه جر نخورده لامصب.ندادم که.کمی انگار ساییده شده.
بوس بهت سکسی.پیامات دیگه مثل قبل نیست،ظاهرا سرت خیلی شلوغه

رها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:48 ب.ظ

فقط اون کون وسط بوسا =)))

منم هستم جزشون

ژوان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:38 ب.ظ

اتفاقا درست حس کردی
امروز صبح تو استان فارس زمین لرزه به بزرگی فکر کنم 5 ریشتر اومده بود
ایشالله که خیره

عه.پس کونم درست حدس زده قربونش برم

خانوم ف سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:38 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

این بحث کون پشمالوتو نموم کن دیگه

چشم نفسم.بحث چی بکنم تو خوشت بیاد؟

رها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:49 ب.ظ

کون پنجم: کون و‌ سینه گنده از اون چیزاییه که از بیرون مردمو میسوزونه در باطن خودتو

چرا در باطن خودت رو؟خوبه که.

رها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:53 ب.ظ

کون ششم: به تو کون نمیدما واسه این راست نکن، ولی منم خیلی دوس دارم بدونم چه حسی داره، همیشه حس کردم رابطه از کون یه حالت یه طرفه و سواستفاده‌طوری داره و مثلا بعدش از طرف متنفر میشم واسه همین هیچ وقت تجربه نکردم،

اینجاست که باید دیالوگ معروف خودم رو بگم:
روزی خواستی کون بدی اگر در کره مریخ هم باشی خودم رو بهت میرسونم

رها سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:01 ب.ظ

وای
همه که مثل تو دائم‌الشق نیستن، بعضی وقتام در مورد مسائل دیگه کامنت میذارم

حکایت من حکایت عنوان پست هست.
کار و بار چطوره؟

قره بالا سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:38 ب.ظ

اگه یبوست دارین، اونو درمان کنین، تند تند آب بخور
از استادمون پرسیدم واسه درد دنبالچه چیکار میشه کرد، گفت موقع رانندگی تند تند باید پیاده بشه راه بره

قربونت برم که این قدر مهربونی،به خاطر من از استادت پرسیدی.وای چشمام اکلیلی شد،مرسی مهربونم.
حالا همین کار رو میکنم که گفتی.آب از فردا با خودم میارم و هر چند ساعتی یه بار پیاده میشم.
بوس به تو مهربونم

وجدان بیدار سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:28 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

حاجی شیما کی بوده به عزیز دل گفتی مبارک واسه اینکه 50 م داده باسن اش رو جراحی کنه بعد رفتی ج ... زدی واسش
عزیزم اون ک ... واسه ج... زدن که نیست فقط پسفردا کمری میشی خدایی نکرده باید بری دکتر به باسن مردم هم نیگاه نکن ... توی این مشهد که ماشالله ایشالله هر کی هر طور دوست داره راه میره و می پوشه

خدا رو شکر.هر کس هر چی دوست داره بپوشه.ما هم آروم میزنیم به یادشون

وجدان بیدار سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:44 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

این رها کیست که می خوای بری کره مریخ واسه ک... کردن ؟!
بابا معروف بابا حشری بابا خلاف کن بابا این رها کیست مال کجاست ؟ منم بفهم خوب ؟!...

والا منم همه رو در حد خودت میشناسم.
رها هم یه دختر بلا و شیطونه که دل پسرها رو میشکونه

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:50 ق.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

عجب ...
بابا یک رها هم بود بخودش می گفت رها موسوی رویایی خیس ووو فلان اسمش طولانی بود اونم بچه خوبی بود من بخاطر خودش دوستش داشتم یک عده همانطور که قبلا گفتم و توضیح دادم دوره اش کردن اخلاق و رفتارش رو خراب کردن کلا یک طور دیگه شده بود این اخر ها سیگار هم می کشید با کلاس شده بود من واسه خودم و خودش می خواستمش چون نفر اولی من 15 تا 16 سال پیش دیده بودمش

سرت سلامت باشه سلطان تراویس و ک... راست

چرا گیر کردی توی سالهای دور؟

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:32 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

نمی دونم حاجی تراویس ...
گاهی فکر می کنم یک وقتی یک جای یکی بهش میگه یا خودش یواشکی می خونه بعد خودش من و اون دوران رو قضاوت میکنه و فرق من و بقیه رو می فهمه همه رو با هم جمع نمی بنده
اون کامنت بود می گفت حاجی شوما همه پسرا مثل هم هستید منحرفید فلان وبهمان داشت فحش می داد دقیقا اگر مطمئن نبودم می گفتم خود خودش بود خود رها موسوی من بود

حیوونی های من
نسترن
ملیکا
مهسا که گفتم 2 تا3 ماه از رها موسوی بزرگتر بود
رها موسوی

دکتر لازمی.
ناراحت نشی ازم ولی علائم اسکیزوفرنی،شیزوفرنی چیزی داری.فکر میکنی دنبالت هستن،واست نقشه کشیدن،تلفن هات شنود میشه،تعقیبت میکنن.رها اینجا رو میخونه،زمانی باهات دشمنی داره،برات گرافیتی میکشن،گیر کردی توی یه مقطع خاص زمانی.
حتما حتما حتما حتما اول برو روانپزشک،درمان بشی بعد به فکر ازدواج بیفت.اگر میتونی از خانواده ات کمک بگیر.

وجدان بیدار چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:57 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

بخودا همه چیز ها و عکس های رو که دیدی عین واقعیت بود حالا میگی برو روان پزشک و روان شناس باشه میرم ولی دوباره سه باره اون مطلب خصوصی رو که واست فرستادم بخون عکسا هاشم ببین اینا همش واقعی ان

باشه میخونم حتما.
ولی تو هم قول بده بری پیش روانپزشک

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد