تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نامهاى نیکو بر خود نهید ؛ زیرا در روز قیامت شما را به نام صدا مى زنندو مى گویند:فلان پسر فلان! برخیز به سوى نور خود برو

خوشگلای من،دخترای من،پسرای من،خواهرای من،برادرای من،عزیزای من،خواننده های قشنگم،دورتون بگردم،دیگه چه جوری خایه مالی و چاپلوسی تون رو بکنم.روی سرم منت میزارین کامنت میدین،بزرگی و محبت میکنید ولی تو رو به خدای آسمون ها قسم اسم درست و حسابی بزارین.اسم مستعار قشنگ بزارین.اسم "." یا ".." یا ۱۲۳ یا "سلام" یا چیزایی مشابه این آخه چه معنی داره.یکی میزاره X ولی وبلاگ داره،میفهمی با کی طرفی،یکی میزاره خانوم ف ولی اونم وبلاگ داره،میدونی کی هست کی نیست.توی گروهی هم که داشتیم همین جوری بود،یکی میومد اسمش honey بود،یکی میومد اسمش . بود،یکی میومد اسمش A بود،یه کلمه هم حرف نمیزدن.اینجا که دیگه وبلاگه.تو رو به خدا اسم درست بزارین،اسمی که معرف جنسیت شما باشه.زیبا باشه،به اون اسم شما رو بشناسن.شناسنامه شما باشه.الان هزار تا سلام داریم،هزار تا نون داریم،هزار تا . داریم.

تو رو خدا از دستم ناراحت نشید.من دوستتون دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد