تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دیگر حوصله ندارم. چقدر کلید در قفل بچرخانم و قدم بگذارم به خانه‌ای تاریک. من غلام خانه‌های روشنم.

دارم سریال ریحانه رو از شبکه تماشا میبینم.خدابیامرزدش،از گناهانش بگذره،نور به قبرش بباره ایشالا،مرحومه زهره فکور صبور توش بازی میکنه.دنیایی از زیبایی و قشنگی رو با خودش زیر خاک برد.قلبم به درد میاد میبینمش.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضوان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:59 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

حیف

بوس عزیزم

سلام شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ق.ظ

مم دلم بیشتر به حال آزاده نامداری می سوزد

خدا بیامرزدش

مامان خانومی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:16 ب.ظ

دنیایی از عمل و بوتاکس بود تو فیلم اخری که بازی کرده بود نه دنیایی از زیبایی به هرحال خدا بیامرزه ش وقتتو صرف دیدن چه فیلمهایی میکنی

سلام شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:43 ب.ظ

الان شبکه تماشا داره یک فیلم با شرکت آلن دولون نشان می دهد و البته چالز بونسون علیه الرحمه
می دونی به جای آلن دولون خسرو خسروشاهی
حرف می زند
خاطره تعریف کرد یک بار با خودرو م تصادف کردم و مقصر بودم در از ماشین پیاده شدم گفتم طوری که نشده است یارو مرا یک فصل کتک زد به کلانتری که رفتیم
یارو گفت آقای رئیس از اینکه به من زد شاکی نیستم از این شاکی ام که پیاده که شد صدای آلن دولن را تقلید کرد

چه خاطره با مزه ای.خیلی جالب بود
دوبله قدیم واقعا خوب بود.الان دوبله واقعا مزخرفه.حاضرم صدای تلویزیون رو ببندم ولی دوبله های الان رو نشنوم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد