تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

But I'm a creep, I'm a weirdo

قدرت عجیبی در جذب وبلاگ نویس و آدمهای عجیب دارم.

وبلاگ دورسینhttps://dorsin93.blogsky.com/1401/12/05/post-242/%d8%af%d8%a7%d9%86

نظرات 9 + ارسال نظر
ملیحه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام تراویس میشه خلاصه ای از زندگیت رو تعریف کنی من هرچی خوندم نفهمیدم کی طلاق گرفتی کی با عزیز دل آشنا شدی ؟یه توضیح بده مارو از کنجکاوی درار بیزحمت:,

بوس اگه بخوای بهت میدم

ملیحه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:50 ق.ظ

ممنون میشم

ممنون میشی که بوست کنم یا توضیح بدم یا هر دو؟

ملیحه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:45 ق.ظ

من خودم همسر دارم به اندازه ی کافی بوسم می‌کنه.شما هم فقط خانم خودتو بوس کن .توضیح بده آقای تراویس خیلی محترم اونم اگر دوست داشتی

نالاحت شدم.
چی بگم خوشگلم؟هر چی بگی میگم

رضوان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:14 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

شما به بوس کردن تون ادامه دهید وهیچ هراسی از انگ خوردن نداشته باشید ولی ما آسه مییم آسه میریم که گربه ...نزنه

بوس رضوان
آخرش میام شهرتون و بغلت میکنم و سخت میبوسمت

asal شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ق.ظ

معلوم نیس نویسندش مرده یا زن؟
به نظرم تو مدرسه باید به آموزش دستور زبان فارسی بیشتر تاکید بشه

asal عزیزم
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من

asal شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:37 ب.ظ

زبونم بند اومد از این جوابت

من همیشه دوستت دارم و بهت فکر میکنم asal نازنینم
جانا ز فراقِ تو، این محنتِ جان تا کی؟
دل در غم عشقِ تو، رسوای جهان تا کی؟

شبنم شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:50 ب.ظ

آقای تراویس چقدر دل گنده ای ،آقا مهر چند نفر تو قلب شماست؟بوس به این بوس به اون...اون تو قلبم اون تو حلقم.این سکسی من اون سکسی من،اقا خیلی شیطون تشریف دارید شما،بیچاره اون همسر محترمه،من اگر جاش بودم آویزونت میکردم

دل مهربونی دارم.
بوس به صورت مثل بهارت شبنم قشنگ

شبنم شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:36 ب.ظ

باتوصیفاتی که راجب دهه هشتادی ها داشتی حسم میگه خودتم دهه هشتادی هستی

من اتفاقا شاید جوون باشم که زیاد هم نیستم ولی یه روح پیر دارم.

شبنم شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:06 ب.ظ

نگو آقا حرفات فقط به یه مرد جوان خیلی شنگول میخوره

فدات بشم.
هم شنگولم هم منگولم،چشمم دنبال حبه انگوره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد