تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اما هراس از آنچه پس از مرگ پیش آید، از سرزمینی ناشناخته که از مرز آن هیچ مسافری بازنگردد، اراده آدمی را سست نماید

هیچ کدومتون بوس نمیدین اول:دیدین توی پست هام چقدر از عیب و ایراد مردها میگم،یه دونه کامنت فحش هم نداشتم.حالا کافیه یه کلمه از بدی زن ها بگی میان خودشون رو پاره میکنن.

من که چیزی نمیگم،ولی خدا وکیلی جنبه داشته باشید.

هیچ کدومتون بوس نمیدین دوم:چرا بعضی ها فکر میکنن من آدم ترسناکی هستم؟من خیلی مرد خوب و مهربونی هستم.

هیچ کدومتون بوس نمیدین سوم: جواب کامنت ها رو ندم میگن چرا جواب نمیدی؟حالا که جواب ها رو با بوس و بغل و مهربونی میدم یه سری باز ناراحت هستن.

هیچ کدومتون بوس نمیدین چهارم:کسی هست که خواننده وبلاگ باشه و تا حالا حتی یک بار هم کامنت نداده باشه؟بیاد خودش بگه و بوسش رو بگیره و بره.

هیچ کدومتون بوس نمیدین پنجم:وجدان بیدار چند روزی هست که کم‌پیدا شده،انگار بستری شده جایی.

هیچ کدومتون بوس نمیدین ششم:اگر از احوال کونم بپرسید باید بگویم که خوب شده است و به لطف راهکارهایی که دادین دیگه فعلا درد ندارم.

هیچ کدومتون بوس نمیدین هفتم:تو رو خدا ناامید نباشید.من خودم اگه بخوام مشکلاتم رو یک به یک بهتون بگم نابود میشین از غصه،یکیش همین مهریه هست که الان با سکه ای که شده بیش از ۳۰ میلیون اگه اون زن سابقم یه جایی گیرم بندازه باید تا آخر عمرم برم زندون.اونم از اون پتیاره های پاچه پاره مازندرانی که با وجود ازدواج مجدد و بچه دار شدن بازم مثل بازرس ژاور همه جا در تعقیبم هست.قبلا فقط نفرینش میکردم و از خدا میخواستم بمیره که پول و حقوق خودم و عزیز دل سکه باید میشد و میرفت توی جیبش.خدا وکیلی شما یادتون نمیاد یا توی جو و محیطش نبودین و نمیدونین من چی میگم،ولی من و عزیز دل توی دوره دیستوپیایی کرونا مثل خر توی بیمارستان کار میکردیم و هر چی در میاوردیم سکه میخریدیم و میدادیم به زن سابقم.من خیلی ناراحت بودم،عصبی و پرخاشگر بودم.یه بار هیچ وقت یادم نمیره عزیز دل برگشت منو نصیحت کرد،گفت نفرینش نکن،دعا کن واسش،دعا کن خدا اینقدر بهش مال و اموال و بچه بده که دیگه مهریه تو از یادش بره،دعا کن خدا کمکش بکنه،نفرین نکن.چه میدونم والا من که عقیده ای به این چیزا ندارم.

هیچ کدومتون بوس نمیدین هشتم:کاش میشد موبایل رو از دست اینایی که کنکور دارن امسال بگیری و بشینن پای درساشون.


نظرات 18 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:30 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

چه زن خوبی داری که درامدش و میداده برا زن سابقت بره به فنا...هر کی دیگه بود میگفت فلانِ لقش

آره.زن خوبیه.از سرم زیادیه

بهی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:41 ب.ظ http://mantanhabato.blogfa.com

مهریه من هزارتا سکه هست اگر بخوام ازش بگیرم میتونم ولی واقعا دلم نمیاد با این قیمتا و بیچارگی ها اذیتش کنم ....بالاخره هر کس یه جور خره منم اینجوری خریت میکنم

خریت نیست.انسان بودن و تربیت درست هست.کسی که نون حلال خورده و سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده مثل تو فکر میکنه.

... شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:41 ب.ظ

حق خودت میدونی با همه بلاسی؟

اول یه اسم درست و نیکو برای خودت انتخاب بکن بعد بیا حرف بزن.
دوم محبت و عشق دادن به خواننده های خوب وبلاگ از نظر شما لاسیدن هست؟منحرف هستی واقعا
سوم بوس به صورت ماهت

ملیحه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:09 ب.ظ

من خواننده ی وبلاگت بودم از دیروز برات کامنت میزارم....یه روزی با همسر به مشکل خوردیم،مقصرخودش بود ،خودشم اینو قبول داره. من مهریه موگذاشتم اجرا چون تنها چیزی بود که ازش میترسید،اونم بعداز حل شدن مشکلاتمون خواهش کرد که اگر میخوای مثل قبل عاشقت باشم مهرت رو ببخش برات جبران میکنم وگرنه ازم نخواه که مثل گذشته باشم،منم دوسالی زمان برد تا راضی شدم ومهرمو بخشیدم.زندگیم خوب شد چند تا بچه بدنیا آوردم.همسرم خیلی خوب شد،هرچی داشت کرد بنامم ولی حفره ای توی قلبم ایجاد شده که هراز چند گاهی نفسم رو بند میاره.دنیا رو دوست ندارم از زندگی لذت نمی‌برم هرچقدر همسرم محبت می‌کنه بچشمم نمیاد چون یه روزایی از قشنگترین روزای جوونیم آه کشیدم،وبلاگ شمارو میخونم فقط میخندم انگار ازین دنیا میام بیرون،زنتو بیشتر دوست داشته باش تراویس ،اگر بهش خیانت میکنی نزار بفهمه لطفا

اگه قبلا بود باید باهات جروبحث میکردم.
ولی الان فقط میگم بوس به صورت ماهت نفسم
مرسی از کامنت قشنگت مهربونم

.. شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:12 ب.ظ

خیلی پررویی. امیدوارم زن سابقت پیدات کنه. خیلی از مردای مدل تو بدم میاد. این مدل دیگه قدیمی شده یک فکری به حال خودت بکن.

یکی از نقطه هات کم شد این دفعه.
والا مدل خاصی نیستم.

دکتر غمگین شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:20 ب.ظ

نمی‌دونستم تو کرونا کار می‌کردی.این همه سکه طلا من رو یاد پینوکیو میندازه. فکر می‌کردم دادگاه تا ۱۱۰ تا رو بیشتر قبول نمی‌کنه

چرا کار میکردم.
دادگاه میگیره همه رو.برخلاف چیزی که همه فکر میکنن دادگاه ها کاملا سمت زن ها هستن
مرسی واسم کامنت میزاری مهربونم.منت سرم میزاری.

مامان خانومی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:34 ب.ظ

دم خانمت گرم واقعا کار میکرده مهریه بدی !!! بعضی مردها رو باید بچزونی و تا قرون اخر مهریه تو بگیری بستگی به دلیل طلاق داره به نظرم مثلا اگه معتاد شده باشه یا خیانت کار باشه یا دست بزن داره یا همه اون مواردی که تو پست های قبل گفتی جونش در آد باید بده

آره.خانم خوبیه.دوسش دارم.
در مورد مهریه هم نباید باشه.مرد هر جوری که باشه نباید مهریه بده.باید حذف بشه

asal شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:48 ب.ظ

حالا درباره خانوما هم بگو قول میدن فحش ندن
کاش یه پارتنر مهربونم من داشتم

من هستم دیگه

قره بالا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:52 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

عزیزدل خیلی ماهه ها، قدرشو بدونین، من که اگه همچین شرایطی بود کوفتم نمی‌دادم به تپل چه برسه به پول
من خودم اعتقادی به مهریه ندارم ولی گاهی اوقات واقعا میشه تنها اهرم فشار خانم ها،و تو اون شرایط مردا حقشونه که از استرس و ناراحتی و بی پولی سکته کنن ولی درمورد شما واقعا هیچ قضاوتی نمیکنم اما تا جایی که میدونم سین چشم سبز قبلا حتی عقد هم کرده و از شما مخفی کرده، و اون مواردی که عرض کردم بیشتر حق همچین آدمی بوده تا شما.
ببخشید پر حرفی میکنم ولی شما یادمه اونموقع خیلی سریع ازدواج کردید، زیبایی ظاهر سین چشم سبز خیلی تحت تاثیرتون قرار داده بوده گویا، بعضی وقتا اشتباهای نادرست تاوان سنگینی دارن
ولی بازم الان خداروشکر کنید که عزیزدل رو دارید و سالمید
تو ترکی میگیم الله جانوا دَیمَسین( یه جورایی همون جونت سلامت)

قربونت برم.حرفات کاملا درسته.
آره قدرش رو میدونم.درسته همه فکر میکنن من شب و روز با دخترا و زن های دیگه هستم ولی واقعا نیستم.
حق با تو بود و تمام حرفهات درست بود.ولی واقعا مهریه دادن حق هیچ مردی نیست.توی قانون هیچی واسه زن دروغگو و خیانت کار و بد وجود نداره.همه اهرم فشار روی مردهاست

ملیحه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:33 ب.ظ

میشه بگید سین چشم سبز کیه؟همون عزیز دل هست؟
یا سین چشم سبز خانم قبلیتونه ؟چند سال باهاش زندگی کردید؟

بخون دیگه.یا نخون،خیلی چیز مهمی نیست.ذهنت رو درگیرش نکن.از همین چیزهایی که هست بخون.یا برگرد و از اول شروع کن به خوندن.پست های زیادی نیست فقط نزدیک ۱۹۰۰ پست هست که باید بخونی

asal شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ب.ظ

کیس ازدواج نیستی که تو

صبح ها که میری سرکار و عصرها که برمیگردی میرسونمت،هر روز صبح و هر روز عصر من که میدونم پدرت در میاد تا اسنپ پیدا بکنی.حالا یکی هم پیدا شده میخواد مفت و مجانی و راحت ببردت،بده یعنی؟

ملیحه شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:57 ب.ظ

چقدر بدجنسی تراویس من با اینهمه کار وکاروکار چجوری 1900تا پست رو بخونم؟یه توضیح مختصر بده دیگه

چی بگم؟من زیاد دوست ندارم گذشته رو به یاد بیارم.چیزای جالبی واسه گفتن نیست،همش حماقت و نامردی و تلخی روزگار بوده

صفورا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:08 ق.ظ

من میخونم و تاحالا کامنت ندادم. راستش اگه یه وبلاگی‌منوبگیره شروع میکنم به آرشیوخونی. عد کامنت دادن رو شروع میکنم. هنوز وسط ارشیو خونی بودم.
بوسم رو بده برم به مطالعاتم برسم

چقدر اسمت قشنگ و سکسیه لامصب.
بوس
بوج
بوج
بوح
بوخ
بوس به صورت بهارت گل نازم

ملیحه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:13 ق.ظ

باشه اذیتت نمیکنم،قصدم آزارد نبود ،یه کنجکاوی زنانه وتنبلی بود در خواندن پستهات....کم کم میخونم

مرسی مهربون قشنگم.
بوس به صورت شوهرت.چون ناراحت میشی به خودت بگم بنابراین بوس به صورت شوهرت

قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:32 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

راستی اون انتخاب بود، اشتباه نوشتم
درمورد قاون زیاد اطلاع ندارم پس نظری نمیدم درموردش، ولی امیدوارم آدما کارشون گیر این قانون صدمن یه غاز نیفته

بوس به صورت ماهت

asal یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:35 ق.ظ

خدایی از هفته قبل خیلی اسنپ گرفتن سخت شده
افزایش قیمتم میزنم و کسی قبول نمیکنه

من میدونم دیگه.کارم همینه.
حالا خودت میدونی.
سر صبح ساعتش رو تعیین بکن و مکان رو بگو.من همون جام.عصر هم همین طور.
کرایه هم ازت میگیرم که ناراحت نشی

خانم ال یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:36 ق.ظ

تراویس نمیشه یه عکس از خودت وعزیز دل بزاری ببینیم؟
عزیزدل خوشگله؟

بوس به صورت ماهت

مسلم یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

چقد حرف خانومت که گفت واسش دعا کن خدا بیشتر بهش بده خوب بود . خیلی درجه یک بود . آدمای کمی هستند که اینجور راه حل ها رو پیدا می کنند . چطور به حرف به این خوبی اعتقاد نداری؟
حرف خودت در مورد مشکلات خیلی خوب بود ، من ازت یاد می گیرم

خیلی مخلصتم سلطان.
خیلی لطف داری،قربان محبتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد