تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بر من سخت و ناگوار است خلق را ببینم و تو دیده نشوی. و از تو نه آوایی بشنوم و نه رازی. کاش می دانستم کجایی!

فیلم The whale رو از داداشم دارن آرنوفسکی دیدم.قشنگ بود.

فیلم فرانسوی one fine morning رو دیدم.هنرپیشه زنش خواهر گلم Léa Seydoux بود.دو سه صحنه بوس و لختی داشت در حدی طولانی نبود که بشه زد باهاش‌.

فیلم Big mamma رو دیدم،طنز قدیمی خوبی بود.

فیلم blue streak رو دیدم،طنز دهه نودی قشنگی بود.

فیلم The fablemans رو دیدم.حقیقتش خیلی حال نکردم.

فیلم Tower heist رو دیدم.از اون طنزهای بن استیلری بود.چیز خاصی نبود.

فیلم National secrity رو دیدم.در واقع این هفته فیلم های  martin lawrence رو دیدم.هنرپیشه شیرین و با نمکی هست.

فیلم Megan رو دیدم.اولاش خوب بود،آخراش خوب نبود.

فیلم زیاد ببینسد،کتاب هم بخونید.

نظرات 7 + ارسال نظر
سامان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:24 ب.ظ

تراویس جان
من سوال کردما
چرا جواب ندادی ؟
گفتی کجا جواب بدم
آدرس وبمو گذاشتم
اما جوابی نیامد

چرا نمیری درس بخونی بچه جون؟تو مگه امسال کنکور نداری؟

قره بالا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:39 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

مرسی از معرفی
فیلم باز نیستم
کتاب دوس دارم ولی

آدم فرهیخته ای هستی دیگه.کارت درسته

سامان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ب.ظ

کنکور ؟

بله

سامان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ب.ظ

سانسور نظر بنده ؟

برو بچه درس بخون.هر روز میایی تو وبلاگ من.
حانه،حنانه،ایکسه،آنه،رهگذر،هزار تا اسم داری.گوشات رو باز کن.
تو نه هم سن منی،نه مطالب وبلاگ واست جذابیتی داره.من و خواننده های این وبلاگ همه یا در مرز ۴۰ سال هستیم یا بالاتر.برو دنبال کنکورت،برو دنبال زندگی ات.برو دنبال هم سن های خودت.برو دنبال چیزی که مناسب سنت باشه.
بکش بیرون از من،بکش بیرون از این وبلاگ.

سامان یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ق.ظ

خدا شفات بده
من اولش گفتم یه سوال بپرسم جواب میدی
گفتی بگو
رفتم یه وب تو بلاگفا درست کردم که بیای جوابمو بدی
جواب که ندادی هیچ
حالام داری پرت و پلا میگی
خب وقتی مردش نیستی که جواب بدی چرا اوکی میدی
عامو
بزرگوار
کاکو
کاکا
کاک
یا هرچی دیگه که هستی
یه نشونه از قدیما بهت میدم که ثابت بشه بهت که از تو بزرگترم یه دو سه سالی
اونم اون شیرینی بود که تو شهر ما بهش میگفتن سری
فروشنده دوره گرد میاورد
داد میزد سریه سرتاسره
مثلا دو تومن
ینی بیست ریال میدادی
سر این سری رو میگرفتی
میاوردی بالا هر جا میشکست و جدا میشد اون اندازه که جدا میشد مال مشتری بود

والا ما اون موقعش هم که کنکور بهمون خورد نرفتیم کنکور بدیم با دیپلم رفتیم تو یه کارخونه استخدام شدیم الانم ۱۵ سال سابقه دارم
نمیخوای جواب سوال بدی همون اول بگو نمیدم

برو درست رو بخون حنانه.برو بچه دنبال هم سن های خودت.بکش بیرون از کون من.
هر روز به یه اسم جدید میایی کامنت میزاری.
تو هنوز به دنیا نیومده بودی من وبلاگ داشتم،بعد این همه سال از طرز نوشتن یکی میفهمم که کیه،چند سالشه،کجاست و چی میخواد.
دو،سه ماه دیگه کنکور داری ولی هیچ درس نمیخونی و همش تو کون وبلاگ ها هستی.با این مدل درس خوندن پزشکی که هیچ،مستراح شوری هم قبول نمیشی.
برو،برو پای درسات

مسلم یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:01 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

همیشه منتظر بودم آرنوفسکی یک فیلم خوب بسازه.
مشخص بود که توانایی داره.
چه فیلمی ساخت

آره قشنگه.ولی مثل فیلمهای قبلی اش نمیشه.حقیقتش فیلم مادرش رو هم دوست نداشتم.

ریسیو دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:36 ب.ظ

The Whale غمگین بود؟ اعصاب ندارم اما از اون طرف همه دارن خودشون رو براش شهید می‌کنن.

جالب نبود.چون دارن آرنوفسکی کارگردانش هست دلیل نمیشه فیلم خوبی باشه،فیلم قلبی اش هم خوب نبود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد