تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

الله ایساعدنه ما عدنه غیره

اهل النخل الواحد: ترانه اهل النخل داداشم مهدی یراحی رو میزارم و عربی میرقصم،عزیز دل هم برام دست میزنه و بهم دنده میده و جوگیرم میکنه.چون ورزش نمیکنم هم مثل سابق نرم نیستم و هم نفس و چابکی سابق رو ندارم.باید دوباره ورزش کنم.پیری انگار داره میرسه.

اهل النخل  الثنان:مدتهاست به زبان محلی ام با کسی حرف نزدم.توی شیراز هفتاد و دو ملت هم یه همشهری پیدا نکردم.

اهل النخل الثلاثه:شب ها بدخواب شدم تازگی ها و همش فیلم میبینم،فیلمهای قدیمی کمدی دهه نودی.

اهل النخل الاربعه:عید داره نزدیک میشه،شما هم خوشحال هستین؟من که خیلی.

اهل النخل خمسه:خدا رو شکر عزیز دل توی مود خونه تکونی و این صحبت ها نیست.یادمه یه سالی یکی توی خونه اش با وایتکس میخواسته توالت رو بشوره،خفه شده بود و مُرده بود.خداوکیلی کار کس شعر و مسخره ای هست خونه تکونی.شما همیشه خونه ات رو تمیز بکن و دستمال بکش و مرتب باش،لزومی نداره شب عیدی خودت رو از کون و کمر و کتف و مچ بندازی.

اهل النخل سته:میگم دبیرستان های دخترونه انگار یه دخترا کاری ندارن،دختر دبیرستانی ها رو من میبینم همشون موهاشون رنگ های فانتزی داره.البته فکر کنم دیگه دبیرستان نگن.این سیستم آموزشی رو من واقعا یاد نگرفتم.دوره اول چیه؟دوره دوم چیه؟گیج میشم.

اهل النخل سبعه:میگم اگه خانمها ناراحت میشن بهشون میگم بوس،از این به بعد بگم بوس به پدرتون یا بوس به شوهرتون.هر کس از بوس من ناراحت میشه بگه که نبوسمش.ولی پیش فرض بر این هست که من بوس و انرژی مثبتم رو بفرستم.

اهل النخل ثمانیه:میگم شما هم پشماتون میریزه قیمت دلار و سکه و همه چی رو میبینید یا فقط من اینجوریم؟

سفینه الحمل

نظرات 14 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:56 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

خوبه که عزیزدل انقدر پایه س
من از عید خوشم نمیاد کلا، ولی امسال خیلی منتظرم
واقعا کاری مزخرف تر از خونه تکونی هم مگه هست آخه؟ که چی؟ قراره دو روز دیگه دوباره کثیف بشه دیگه
دوره اول تقریبا میشه همون راهنمایی(هفتم تا نهم)، دوره دوم(10 تا دوازدهم) یه جورایی همون دبیرستان
من که اصلا قیمتا رو نگاه نمی‌کنم، وقتی ندارم چه فرقی داره 10 باشه با 100؟

ماشالا چه زرنگی همه چی رو بلدی

قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:57 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

آهان بی زحمت اون بوس رو به منم نگید
مرسی

حیف.
چشم

سمیرا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:20 ق.ظ

سلام تراویس
آخی حالو هوای عید
خیلی قبل عید و خود عید رو دوست دارم. اینجا ک خب از عید خبری نیست.فوقش ی مهمونی بریم.ولی میخام برای اولین بار سبزه بزارم.ولی خب گفتم ک اینجا اواخر تابستونه.مامانم گف نباید زود بزاری.بزار ده روز مونده ب عید بزار.
میدونم ک قیمتای بالا خیلی زندگی رو سخت کرده. ولی باید قوی بود.تنها کاری هست ک از پسش برمیایم.غصه نخورین.برقصین.اللللکی هم ک شده شاد باشین.من با بوس مشکلی ندارم. بوس ب روی ماهت با ب روی ماه عزیز دل

بوس سمیرا
مرسی،خوشحالم کردی،به جای همه تو رو میبوسم.
اگه منجورا هستی ایرانی زیاد هست اونجا.
ایشالا تو هم همیشه شاد و خوشحال باشی نفسم

دکتر غ یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:49 ق.ظ

میگم تراویس نوشتن اون عددها به عربی ،جمله‌بندیهای کاردرست، فیلمهای خوب،... یعنی تو اطلاعات عمومی بالاتر از متوسط داری.موسیقی خوب یکیش همین اهل النخل که دوست داشتی.

قربونت برم عزیزم.
هر چی که باشم به گردپای تو نمیرسم مهربون.
بوس به دستای مهربون و مقدس و زحمتکش ات.

مامان خانومی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:29 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

من کلا عاشق اسفند و فروردینم در مورد خونه تکونی اسفند که میشه آب و هوا و اومدن فصل بهار و زنده شدن دوباره ی طبیعت یه جوری دلبری میکنه که دوست داری همه چیز رو بکوبی از نو بسازی ! حالا ما که توانمون در حد کوبیدن و ساختن دوباره نیست حداقل یه دستی به دوروبرمون بکشیم ، البته من خودم بااینکه در طول سال کثافت از همه جا بباره بعد عید خودمو جر بدم مخالفم ولی در حد دور ریختن وسایل اضافه ، خرید رفتن و اینا دوست دارم یکی هم عاشق اینم ملافه و .... بشورم بندازم رو طناب باد و آفتاب بخوره نمیدونم چرا اینقدر برام لذت بخش ! شاید چون تداعی خاطرات دم عید بچگیمه ! تهران دم عید هواش عالیه الان هرروز باد میاد و خبری از الودگی و ... نیست تقریبا بقیه ایام سال ادم هیچ رغبتی به انجام شستن و تمیز کردن نداره

قربون مهربونی ات
زرنگی ماشالا.آفرین به تو
بگم بوس یا نگم؟

رضوان یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:37 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سلام بر جناب تراویس
رقص ممنوعه ،ولی شما اعتنا نکرده و می‌رقصی و میگی که میرقصم یعنی،یادم به اون شعر قشنگه می افته که «فاش میگویم و از گفته خود دلشادم،بنده عشق ام و از هر دو جهان آزادم» فکر کنم شاعر اخلاقش مث تو بوده و احتمالا در زمان او از عشق گفتن ممنوع بوده و ایشان فرموده اند پنهان نمی کنم که بنده عشقم و اگر میگم چون از هر دو حهان آزادم،بنده کسی نیستم.نه خیر دنیا برام مهمه و نه خیر آخرت.
بر عکس ما که میخواهیم هم خیر دنیا داشته باشیم و هم خیر آخرت.
آنجا که سوآل فرموده اید که هر کسی مخالفتی دارد در آخر پاسخ به کامنت ها «بوس» را بنویسم،اعلام کند ،خیلی خوبه ،چون اگر نظر خواهی کنید نشانه سلامت روان تان است.در این باره مقاله هایی خوانده ام از منابع خارجی ،که اگر سوآل کنیم ،می بینیم خیلی ها مخالفت می کنند ولی ما همچنان به روش خود عمل می کنیم.این«بوس» نوشتن شما به خصوص برای خانوما باعث دردسر میشه ،اگر وبلاگ شون را افراد متعصب خانواده شون ببینه و شما هم متهم می شوید به ...گرچه ما تایید نمی کنیم، شما منظور بدی داشته باشید و اینجا را ممنوع می کنند بر خانوما،پسر من وبلاگ های مرا میخواند و کامنت گذاران را پیگیری می کند و به پدرش
هشد ا ر می دهد که مراقب من باشد بگذریم که تا هنوز ایشان دنیا نیامده بود من پرستار جبهه جنگ هم بوده ام.بگذریم که پدرش لبخند معنی داری می زند و بهش اطمینان می دهد نگران نباشد ،خب چرا عاقل کند کاری،که باز آرد پشبمانی؟

چقدر زیبا می نویسید رضوان مهربان
چشم.دیگه بوس نمیگم.

asal یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:22 ق.ظ

من هم زبونتو زیاد دیدم
اخه استان فارس هم عرب زبان داره کلا

من عرب نیستم

خانوم ف یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

با این که عید رو دوس ندارم ولی امسال یه جوری دوسش دارم .احساس میکنم یه اتفاقایی قراره بیوفته واسمون .یکیش اینه که تو بابا میشی مثلا.
بعد سریال نون خ رو دوباره میتونم ببینم.بهار میاد هوا خوب میشه واسه چرخیدن و پیاده روی دوست جدید پیدا کردن.
خلاصه که انرژیم داره میکشه بالا
اینم یه بوس محازی بک برای تو

چقدر تو عزیز و مهربونی.
ایشالا اتفاق های خوب برات بیفته نفسم
بوس به تو بهترین

بهی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:44 ب.ظ

من عاشق عیدم و اخرای اسفند خیلی دوست دارم ۲۹ اسفند تا لحظه سال تحویل تو شهر بگردم بخصوص وقتی دست فروشا داد میزنن و تشویقت میکنن به خرید من لحظه های سال تحویل از ساعت ۱۰ شب تا ۶ و ۷ صبح را دوست دارم از سال تحویل موقع ظهر یا ساعت ۱۰ و ۱۱ یا عصر و شامگاه بدم میاد دلم میگیره
تراویس خیلی خودمونی مینویسی از اون وبلاگهایی هستی که دوست دارم دائم بخونمش

مرسی عزیزم.چقدر قشنگ لحظات آخر سال رو توصیف کردی.دقیقا همین هست که میگی.ولی من همش رو دوست دارم.قبلش،بعدش،کلا من نمیدونم چرا زندگی رو دوست دارم

ملیحه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:54 ب.ظ

تراویس چجوری با آهنگ نخل یراحی رقصیدی؟من دانلود کردم و گذاشتم رقصم نیومد

باید قر توی کمرت همیشه ذخیره داشته باشی.رقص باید از درونت بیاد،اگر ذاتا عاشق رقص با هر نوایی میتونی برقصی

ملیحه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:16 ب.ظ

خدا نکشتت

بوس بابا

قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:48 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

منم دانلود کردم، با اینکه هیچی ازش نفهمیدم ولی حس کردم یه غمی داره، نمیدونم چرا
البته این که من حتی میتونم با شادترین آهنگا هم گریه کنم بی تاثیر نیس

قربونت برم که رفتی دانلود کردی

مسلم یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:16 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

امان از اون خانم هایی که هر روز انگار خونه تکونی دارند

هر روز؟
اون دیگه وسواس تمیزی داره.

گلشن دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:05 ق.ظ

من از اینکه تو قیمت دلار و سکه و طلا رو می بینی ولی بازم خوشحالی پشمام بیشتر میریزه

من هر کاری بکنم تو ناراضی هستی و میایی به جونم غر میزنی.
گلشن عزیز کاری نمیشه کرد،هیچ کاری واسه این اوضاع نمیشه کرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد