تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

از بسیاری چیزهای بزرگ می‌گذریم، ولی به ندرت، در امور جزئی، از خودگذشتگی می‌کنیم.

عده ای از بوس های من گلایه میکنن.اون آدمها وقتی من میگم بوس فکر میکنن منظورم بوسِ فرنچ کیسی و حال خراب کن هست.در صورتی که بوسی که من واسه شما میفرستم از جنس بوسه های مریم مجدلیه بر پای مسیح،بوسه مادر بر فرزند،بوسه قهرمان ورزشی بر پرچم کشور،بوسه اسیر برگشته به وطن بر خاک میهن،بوسه پاپ فرانسیس بر پای گناه کاران و مهاجران،بوسه بر دست پدر و مادر،بوسیدن اماکن مقدس،بوسه بر نان و برکت هست.بله عزیزان بوسه های من از جنس قدر شناسی،ایمان،محبت،ایثار و گذشت هست.

البته خانوم ف و رها از قضیه مستثنی هستن،به اونا وقتی میگم بوس یعنی واقعا بوس حال خراب کن به لباشون.


نظرات 13 + ارسال نظر
رها یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:03 ب.ظ

تراویس
پست قبل از کامنتای فرهنگی همکارا خجالت کشیدم گفتم به خاطر ابروی جامعه پزشکی دیگه خراب بازی درنمیارما
نمیذاری که
بوس حال خراب کن به لبات

حالمون خرابه،چاره اش هم یه تنگ شراب کنار لباته

سمیرا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام تراویس.ما تو بیز واتر هستیم.تا سیتی با اتوبوس ی رب تو راهم.منجورا سمت گلدن بِی هست.تا خونه ما ۴۵ دقیقه رانندگیه.کلن ک همه جا ایرانی خیلی زیاده.تنها کشوری هستیم با اینکه جنگ خارجی نیست تو کشورمون اینهمه مهاجر داریم متاسفانه.من راستشو بگم یکم عقده ای هستم.اینجا زیاد وارد کامیونیتی ایرانیا نمیشم. آخه کاملن دو دستن.یا از جمهوری اسلامی ارتزاق میکنن یا دشمن خونیشن و برنامه ضدش دارن.من خودم با دسته دوم از لحاظ فکری تو ی راستام. ولی مشکل اینجاست ک کلن خیلی رادیکالن.کلن ک قوربونش برم ما ایرانیا دیدی ک تو همه چی تندرو هستیم. از این حالتشون خوشم نمیاد. سعی میکنم ازشون دوری کنم.حتی تو کالجم ترجیحم اینه با چینیا با اون اکسنتای مزخرفشون هم صحبت بشم ولی با ایرانی نه.و اینم میدونم ک خیلی این اخلاقم عنه

خوب کاری میکنی عزیزم.
خیلی مراقب خودت و شوهرت و بچه هات باش.هر کاری داشتی بهم بگو.چیزی از شیراز میخواستی بگو برات میخرم با پست میفرستم.فکر کنم بشه پست کرد دیگه؟
زعفرونی،انجیری،گزی،سوهانی،ارده ای،هر چیزی میخواستی بهم بگو.
نکنه اونجا دلت هوس چیزی بکنه و پیدا نشه و به من نگی

asal یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:41 ب.ظ

کاش ایرانم عین خارج سایت همسر یابی داشت
چند وقته خیلی رفتم تو فاز ازدواج :||

همسان گزینی تبیان
خیلی هم خوبه.دولتیه.مشاور دارن،قانونی هم هست

یونس یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:53 ب.ظ

میزاری یکی هم همسرتو بوچ کوچ کنه؟

بله.بیان ببوسن.
انتظار داری بگم گه خورده کسی دست به زنم بزنه.نه حاجی.زن من آزاده تو مهمونی ها و مجالس بزنه و برقصه و مشروب بخوره و بگه و بخنده.من هیچ وقت هیچ کاری بهش ندارم که گیر بدم چی بپوش و چی نپوش و چی کار بکن

خانوم ف یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:43 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

نمیدونم این حجم از سخت گیری برا چیه
بوس محازیه دیگه
واقعی که نرفتیم بوس کنیم
والا
شل کنید ملت

من فقط تو رو میبوسم از این به بعد
بوس بهت

... یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:02 ب.ظ

تراویس مثل اینکه از حرفام حالت گرفته شدا. من مال احد دقیانوسم بهم برمیخوره شما ببخش.

بله من آدم زودرنج و حساس و مهربونی هستم.بد هیچ کس رو نخواستم و نه تنها بدی نکردم به کسی بلکه خوب و مهربان بودم توی زندگیم با دیگران
وقتی کسی میاد بهم فحش میده،توهین میکنه بهم،با کلماتش بهم زخم زبان و نیش و کنایه میزنه من واقعا دلم شکسته میشه.شاید باورش سخت باشه برای دیگران،ولی من واقعا ناراحت میشم.

... یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:11 ب.ظ

خوب منم گفتم ببخشید دیگه فراموش کن. حالا یک سوال بپرسم به نظرت من خیلی لحنم بده و زبونم تیزه؟

بخشیدم
بله لحنت تنده و زبونت تیز با چون منی مهربان

قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:42 ب.ظ

همه کسایی که شما رو میخونیم میدونیم دل مهربونی دارید و قصد و غرضی پشت حرفاتون نیس، ولی من خودم صرفا چون دوس دارم یه حد و مرزی با همه داشته باشم ازتون خواستم درمورد من به کار نبرید

چشم

یونس یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:12 ب.ظ

شرمنده آقا اگر با سوالم ناراحتتون کردم حلالم کنید.افکارتون محترم ولی با عقاید بنده جور نیست،بنده اگر کسی به زنم نگاه چپ هم بکندناراحت میشم،چون زنم فقط وفقط مال من وعشق منه.متاسفانه نمیتونم شمارو درک کنم،شما فوق العاده مهربونید این از نوع نوشته هاتون کاملا مشخصه ولی در جهت مخالف عقاید من هستید،ان شالله همیشه موفق باشیدودر سایه ی حق به ارزوهاتون برسید.دیگه اینجا نظری نمیزارم .

نوکرتم سلطان.چرا نظر نمیزاری؟
ما با هم رفیقیم.

امیر یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:36 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

آقا بیا منو ببوس
بوسیدن من البته شاید حالت رو خراب کنه

بوس بهت.تمام

asal یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:41 ب.ظ

چقدر طیف خواننده هات متنوعه
الان مثلا همین امیر که بالا کامنت گذاشته
عضو هیئت علمی دانشگاه
احسنت بابا
عجیبه دنیای وبلاگ

همه خواننده های من خوب و مهربون و خوشگل و دوست داشتنی هستی.همشون رو دوست دارم
رفتی اون سایت که بهت گفتم؟

asal دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:20 ق.ظ

یه نگاه سطحی انداختم حال نکردم اومدم بیرون

تنها سایتی که بهش اعتماد دارم همونه.
بقیه اپ ها و سایتها فقط بکن بکنی هست و ازدواجی نیست
صبح چه ساعتی میزنی بیرون؟مقصدت کجاست؟بهم بگو بیام برسونمت فردا.پیام خصوصی بهم بده.

asal دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:45 ق.ظ

فقط روزایی که دیرم شده باشه اسنپ میگیرم بقیه روزا پیاده روی میکنم
روزش شد بهت خبر میدم
بعد تو ساعت ٧ خدایی حاضری از جای گرم و نرمت بلند بشی منو برسونی؟

بله حاضرم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد