تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هرجا که قدم نهی تو بر روی زمین آن مردمک چشم نگاری بوده است

آرزوی اول:آرزو دارم یه پراید تمیز،یه کوئیک،یه ساینا،یه پژو پارس،یه تیبای نو ،یکی از اینا رو داشته باشم.ماشین پورشه و مازراتی و ولوو و لکسوس و اینا ذهنم فقیره،نمیخوام.یه کوئیک یا یه پراید ۹۸ یا ۹۷ داشته باشم که فرمونش هیدرولیک باشه خیلی خوشحال و راضی میشم.

آرزوی دوم:ایشالا تو این هفته یه دو تومن در بیارم بدم به عزیز دل بره بوتاکس بکنه و تزریق ژل لب بکنه و بعدش دوباره کنم تا قبل عید کار کنم و خدا برسونه برام بهش بدم بره ناخن هاش رو درست بکنه و فشیال هم بکنه.

آرزوی سوم: دلم میخواد همه دوستم داشته باشن.آدم خودشیفته ای هستم.

آرزوی چهارم:نشد انار بخرم ولی دوست دارم فصل آلبالو دستم پولی بشه اون قدر بخرم که بشه شراب درست کرد.

آرزوی پنجم:دو تومن بدهکارم به خواهر زنم،بهش بدم تا یه ماه دیگه

آرزوی ششم:هیچ.سلامتی باشه.

بوس

نظرات 20 + ارسال نظر
No one یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:29 ب.ظ

تو که انقد دل رحمی و مهریون پس چرا آدم فکر میکنه یه آدم خیلی ترسناک مجنون شبیه اینا ک روانی هستن و آدمو خفت میکنن و هزارتا بلا سر آدم میارن هستی مثل این شخصیتای روانی تو فیلما تقریبا مثل پسره تو فیلم پارک وی

نه بابا.چه فکرای عجیب و غریبی در موردم میکنید.خودم پشمام ریخت.
من موش کوچولو هستم.

بهی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:41 ب.ظ

خواهر زن ها مهربونن من پولی که به خواهرم یا شوهرش قرض میدم دلم نمیخواد ازشون پس بگیرم حتی اگر ۱۰ میلیون باشه چونکه خوشم نمیاد خواهرم و بچه هاش و شوهرش تو تنگنا قرار بگیرن که پولم رو پس بدن مگر بدونم واقعا با پس دادن پولم خم به ابروشون نمیاد خواهرزاده هام قلب من هستن به هیچ عنوان دلم نمیخواد یه چیزی بخوان بعد بابا و مامانشون بگن بزار اول قرض خاله رو بدیم بعد میخریم دوست دارم چشمای خواهرم و بچه هاش ستاره ای باشه

چقدر خواهر خوب و خاله مهربونی هستی عزیزم.
خدا واسه بچه های خواهرت نگهت داره عزیزم.
مهربونی خیلی خوبه

asal یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:46 ب.ظ

واسه بوتاکس جای خوب بلدین؟

آره.بلدم.
۸۰۰ میگیره.موادش هم Masport یا همون مصپورت هست.ایرانی هست.خارجی اش خیلی گرون در میاد.

نون یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:52 ب.ظ

امیدوارم همه آرزوهات با دل خوش و سلامتی برآورده بشن

مرسی گلم
تو میس نون هستی؟

ملیحه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:57 ب.ظ

چه مرد خوبی با اینکه زنش کار می‌کنه بازم به فکرشه.باورم شد که تو مهربونیت از ته قلبته وبی دریغ،واقعا آفرین امیدوارم خداوند هزاران برابرش رو بهت بده تا با مهربونیت خرجشکنی

البته که خانمم دیگه خانه دار شده.
خیلی مخلصیم.قربان محبتت

قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:59 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

با عنوانتون یاد این افتادم:
هر سبزه که برکنار جوئی رسته است
گویی ز لب فرشته خویی رسته است
پا بر سر سبزه تا به خواری ننهی
کان سبزه ز خاک لاله رویی رسته است

ان شاء الله به آرزوهاتون برسید ولی از خدا بیشتر بخواید

همین ها کافیه برام.

مسلم یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:03 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

هیچی واسه خودت نخواستی تراویس ؛ بازم به خودت میگی خودشیفته

واسه خودم پراید ۹۷ خواستم.
چاکرتیم سلطان

آسمان یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:33 ب.ظ http://avare.blog.ir

آقای تراویس، به نظرم در مورد آرزوی دوم، شما با تعریف و تمجید از همسرتون و دادن حس خوب و کافی بودن بهش میتونید احساس نیاز به انجام این کارها رو در ایشون به صفر برسونین. بهش بگین همینی که هست قشنگه و نیازی به تزریق ژل نداره!

نه بابا.من خودم طرفدار این کارام.به نظرم بوتاکس و ژل و فیلر و فشیال و این کارا خیلی خوبه.اصلا ضروری هست.
عمل که نیست،اینا کارای مراقبت پوستی هست.
تو هم برو عزیزم

قره بالا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:59 ب.ظ

masport رو بگردین احتمالا 400تومن هم پیدا کنید، یه سریا گرون میدن
مصپورت 300 واسه صورت کافیه اگه اشتباه نکنم
اینجا بودین خودم واسه عزیزدل رایگان تزریق میکردم

قربونت برم گل نازم.
چقدر مهربونی تو عزیزم

هفت دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ق.ظ http://7min.blogsky.com

پشماااام ترا خانمت خانه دار شده؟ تصمیم خودش بود یا توی گوشش خوندی یا اذیتش کردن؟
پشمام…امروز خیلی حالم بده
چرا یه شهروند عادی یه ماشین معمولی، متوسط هم نه معمولی رو نباید بتونه تهیه کنه
این چه زندیگ ایه دیگه ما داریم

تخمی،زندگی تخمی،زندگی کیری.مزخرف
نه والا،من که کاری ندارم بهش،هر تصمیمی بگیره احترام میزارم و همکاری میکنم.،تصمیم خودش بود.بعدش هم دیگه خیلی مریض شد،نمیتونه کار بکنه.

رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:24 ق.ظ

چجوری انقد دوس داشتنی هستی؟

یه بار گفتی قبلا،گفتم مگه خوردی ازش که میگی دوست داشتنیه؟بازم میگی.
آقا جان تا نخوری که نمیفهمی خوشمزه هست یا دوست داشتنی

حیران دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:30 ق.ظ

پاشو برو خونت حامی
تلخک

متوجه منظورت نشدم

رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:57 ق.ظ


خودتو گفتم

اونو نخورده قبول دارم

قرمز میشم از شرم این چیزا رو میگی.من آدم ماخوذ به حیایی هستم.بچه چشم و گوش بسته ای هستم.هنوز پسرم،باکره ام.

رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:01 ق.ظ

منم عین خودتم والا :))

بشین بچه
برو بچه
تو خدای شهوت و سکس و اروتیک هستی.
اصلا از این به بعد باید بهت گفت آفرودیت

رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:05 ق.ظ

کهن الگوی غالب شخصیتم آفرودیته واقعا

پس خوب متوجه شدم.
الان شیفتی یا خونه ای سکسی؟

سمیرا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:28 ق.ظ

مرسی تراویس جان بابت محبتت.اینجا مغازه های پرشین و افغان همه چیز دارن. در ضمن من بچه ندارم و نمیخام.خودم کلی آرزو دارم ک سعی میکنم بهشون برسم

فدات عزیزم
یه وقت فکر نکنی تنهایی اونجا.اراده بکنی هر کاری از دستم بر بیاد واست میکنم سلطان

مامان خانومی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:10 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

به آرزوهات برسی تا اخر امسال . چقدر خوبه که به فکر خانومت هستی من به شازده میگم برم فیشیال میگه نه خودت خوبی مبگم موهامو رنگ کنم میگه نه همینجوری قشنگه میگم برم لیزر میگه نه میخوای چیکار ! حالا نمیدونم واقعا منو همینقدر نچرال و طبیعی دوست داره یا پول نداره یا داره زورش میاد بده واسه اینکارا ! به هرحال من برای عید حداقل یه فیشیال رو میرم

آفرین به تو قشنگم

شبنم دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:23 ب.ظ

مگه عزیز دل چند سالشه که ازالان میخواد بوتاکس کن ؟

میس نون دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:53 ب.ظ

نه تراویسسسس من نیستم اون (نون)
مردم چشونه واقعا؟؟؟؟؟
اسم خودت بذار دیگه! اسم دزدیت چیه!
+الهی که همه به آرزوهامون برسیم

چرا کم پیدایی عزیزم.وبلاگت هم هر روز سر میزنم

جزر و مد پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:49 ب.ظ

امیدوارم به آرزوهاتون برسید
آرزوی هفتم هم من میگم که ایشالله بابا بشین.
منم چندتا کرم پوستی خریدم، خوبه با این چیزا مخالف نیستین.

مرسی مهربون عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد