تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردى به رسول خدا صلى الله علیه و آله عرض کرد: به من اخلاقى بیاموزید که خیر دنیا و آخرت در آن جمع باشد، حضرت فرمودند: دروغ نگو.

کاش میفهمیدم این چی میگه:

دورسینhttps://yahagh1401.blogsky.com/

یعنی دریغ از یک کلمه،زن سابق منم دقیقا مثل همین بود،یهو یه متن طولانی مسیج میکرد،،یک کلمه دریغ از یک کلمه که بفهمم از حرفهاش.روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم ازش جدا شدم.هر اخلاق بدی در جهان وجود داشت این زن داشت،اصلی ترینش هم دروغ بود.از من به شما نصیحت خواستگارتون،دوستتون ممکنه اخلاقای بدی داشته باشه ولی اگه با کسی آشنا شدین که دروغگو بود یک لحظه هم باهاش نمونید.دروغ ام الفساد و مادر همه بدی هاست.البته یه وقتایی نباید راست یه چیزایی رو گفت.نمیگم دروغ بگیم ولی راست گفتنش هم دلیلی نداره.مثلا اگه با کسی آشنا شدین و ازتون پرسید تا حالا دوست پسر یا دوست دختر داشتین لزومی نداره راستش رو بگین یا دروغ بگین،فقط بگین پَ نه کس خل منتظر تو بودم تا بیایی و بلند بشین و برین.یا اگه ازدواج کردین به همسرتون در مورد رابطه های قبلی تون نگین.هیچ دلیلی نداره گفتنش.در واقع حماقته هم گفتنش و هم پرسیدنش از کسی.یه خاطره ای یادم افتاد،یه بار یه دوست خانوادگی داریم دختر قشنگ و خوبیه،برام تعریف میکرد که رفته مسافرت و با یه پسری دوست بوده بهش گفته که فلانی دلت واسه من تنگ نشده؟یارو هم نه گذاشته و نه برداشته گفته که والا ذهنم خیلی درگیر کاره و حقیقتش نه دلم تنگ نشده،بهش گفتم باهاش کات کن.آدمی که این قدر احمقه لیاقت نداره باهاش باشی،خوب مرد حسابی اگه واقعا هم دلت تنگ نشده واسه طرف الکی بگو بله،جات خالیه،دلم تنگ شده.اینه که راست و دروغ هم نسبی هست.ولی همیشه راست بگو باشین،دروغ گفتن کار خوبی نیست‌.

بگذریم در مورد اون داداشمون،خواهرمون که اول پست آدرس وبلاگش رو گذاشتم باید بگم که من آدم خنگی نیستم،ولی واقعا نمیفهمم این جور آدمها چی میگن.

این پست رو هم الکی طولش دادم که بیاد صفحه اصلی بلاگ اسکای

دوستتون دارم،میدونم شما هم دوستم دارین.

دل به دل راه داره.

بوس سکسی برای رها و خانوم ف

بوس معمولی برای بقیه.


پانوشت:چون عنوان رو یادم رفت بزارم،نیومد صفحه اصلی بلاگ اسکای


نظرات 14 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:59 ق.ظ

عه سلام

سلام قشنگ.ببین چه سریع جواب میدم.

قره بالا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:59 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

فکر کنم خیلی بیکارم که همش آنلاینم
موافقم با حرفاتون
یه بار به تپل گفتم خب الکی بهم میگفتی نمیرم غربت، بعدش من خودم بهت میگفتم نرو، میگه خب چرا دروغ بگم بهت

نه بابا.تایم استراحتته.
وقتایی که دور از جون مثل چی کار میکنی که ما نمیبینیم.
اونم حرفیه

رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:00 ق.ظ

این ادرسی که گذاشتی رو خوندم اسکیزوئه

فکر کنم درست بگی
اصلا وقتی نوشته هاش رو میخونم واقعا میترسم.باورت میشه؟

asal دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:04 ق.ظ

انگار نمایشنامه نوشته

نمایشنامه ای که هیچی ازش نمیشه فهمید

asal دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:06 ق.ظ

به نظرت منم وبلاگ بنویسم کسی میخونه؟

بله عزیزم.همه میخونن.خودم لینکت میکنم.تبلیغ میکنم برات.
بعدش هم من مطمئن هستم تو قلم خوبی داری و کلی خاطرخواه پیدا میکنی.
من بهت ایمان دارم عسل عزیز.تو بهترینی توی هر چیزی
راستی داره بارون میاد

رها دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:12 ق.ظ

آره ترسناکه
یجوریه انگار قاطیش ورد و طلسمم نوشته :))

بیا بغلم کن نترسیم
شب خوش

کار فقط به بغل ختم نمیشه آخه.

asal دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:13 ق.ظ

مرسی از انرژی مثبتی که میدی
ارره گفتی رفتم دیدم کوچمون خیس شده
خوش به حال اونایی که دارن قدم میزنن تو این هوا :)

الان که کسی قدم نمیزنه قشنگم.همه خوابیدن
توی دلت غصه داری عسل؟قربونت برم ناراحت نباش.همه چی درست میشه.میدونم توی دلت چی میگذره.

حیف که نمیذاری نقطه بذارم دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ق.ظ

این رها خیلی کردنیه فکر کنم.

همین اسمی که انتخاب کردی بسیار زیباست و بهتر از . هست.
والا خرما بر نخیل و دست ما کوتاه.کردنی باشه یا نباشه به من که نمیرسه و آه و حسرتش فقط برامون هست

ملیحه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:20 ق.ظ

رفتم مطالب رو خوندم وحشت کردم.چه منظوری داره واقعا فهمیدید بگید دوستان

والا باورت بشه یا نه.من اصلا میترسم وقتی میخونم مطالبش رو.واقعا میترسم هان.

نون دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:55 ق.ظ

نه من همون نون هستم که گفتم میس نون نیستم.می خوام اسمم رو بزارم نیکو.خوبه؟
چرا وبلاگ این رو میذاری؟ولش کن.آدم اعصابش خورد میشه میره می خونه.

به به.
نیکو بسیار اسم زیبایی هست.مناسب و زیبا و خاص و دوست داشتنی.نیکوی عزیزم صورت همچون گلهای بهاری ات رو میبوسم

بنفشه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:56 ق.ظ

کاش میشد این دورسین کسخل رو یه جوری بلاکی چیزی کرد نیاد تو آپدیت شده‌های بلاگ اسکای
من میگم همه بریم گزارش بدیم ببندن بلاگشو. رو اعصابمه صرفا

بلاگ اسکای اصلا به گزارش تخلف ها اهمیتی نمیده.ضمنا این بنده خدا که با کسی کاری نداره.

Nahid دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:55 ق.ظ

دیوانه کننده بود، نوشته هاش. البته بعضیا اینطوری خودشونو معروف و مطرح میکنن. بالاخره دروغ هرچی بزرگتر باشه توسط عامه جامعه، باورپذیرتره. درضمن اینروزا همه چیزا و حرفای عجیب و غریبتر را بیشتر میپسندن.
روزگارتون خوش و خرم.

انگار یه مشکلی داره.

بنفشه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:44 ب.ظ

به کسی کاری نداره ولی منم میخونم میترسم
حس میکنم اگر چشمم به نوشته هاش بیفته طلسمی جادویی چیزی میشم!

خدا شفاش بده

حیف که نمیذاری نقطه بذارم دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:27 ب.ظ

اسکیزوفرنی داره طفلک. ولی نوشته هاش یککم شبیه کتاب‌های ماوراییه.

نیکو بوس نمیدی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد