تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کـه خورد از جام عشقت قطره‌ ای تا قیامت مست و حیران خوش تر اسـت …

کرشمه اول:امروز یهو یه بارون خرکی و شدید توی شیراز گرفت،حتی تگرگ هم زد.اصلا یه اوضاعی،منم بیرون بودم.

کرشمه دوم:نمیدونم چرا بعضی وقتها دوست دارم یه رفیق غیرهمجنس داشته باشم.نمیخوام باهاش سکس بکنم،گاهی اوقات فقط بریم بیرون با هم،حرف بزنیم.دوست دارم دیگه،دست خودم نیست.

کرشمه سوم:شبکه ifilm شروع کرده به پخش سریال روزی روزگاری.خیلی قشنگ و خوش ساخته.

کرشمه چهارم:کرشمه هم اسم قشنگی هست،ولی قدیمیه،فکر نکنم دیگه کسی بزاره.

کرشمه پنجم:این قدر که شما عزیزای دل خواننده وبلاگ دعا کردین و هر وقت رفتین حرم برام دعا کردین،و سرنماز دعا کردین ،فکر کنم توی سال ۱۴۰۲ زنم حامله بشه دیگه.هر چی خدا بخواد.



نظرات 8 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:00 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

ان شاء الله عزیزدل و شما زودتر به مراد دلتون برسید

چرا حالت بده عزیزم؟

ملیحه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:09 ب.ظ

منم با اینکه مذهبی ام ومیدونم کار درستی نیست و متاهلم خیلی دلم میخواد یه رفیق غیر همجنس داشته باشم تا میتونم باهاش درد دل کنم اون فقط گوش بده....طبیعیه فکر میکنم همه اینطورین

دقیقا منم مثل تو فکر میکنم.برعکس چیزی هم که همیشه میگم جور در نمیاد این رابطه ها و به مسائل جنسی ختم میشه.اما خوب شاید هم نشه.آدم دوست داره با یکی حرف بزنه فقط.همین

ملیحه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:33 ب.ظ

من همسر خوبی دارم اهل زندگی وخرج وبرجه روابط عاطفی خوبی داریم ولی هیچوقت دوست خوبی برام نبوده،برعکس من همیشه دوستش بودم راهنماییش کردم اگر زمین خورد بلندش کردم ودلداریش دادم و همیشه بهش القا کردم که تو خیلی قوی هستی اما متاسفانه اون هیچوقت دوست خوبی برام نبوده مرد خوبیه ولی دوست خوبی نیست که بشه سفره ی دلت رو براش باز کنی،کاش همه ی آدما یاد بگیرن یه همسر خوب یه دوست ورفیق خوب هم باید باشه تا هیچوقت طرف مقابلش خلا نداشته باشه.

قشنگ گفتی.من هیچی نمیگم این قدر کامل و دقیق توضیح دادی

خانوم ف دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:44 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

این رفیق غیر همچنس و منم دوس دارم
ولی فرهنگش یه صد سال دیگه شاید جا بیوفته

بوس به صورت ماهت

هفت دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ب.ظ

رفیق غیر همجنس دارم و باید بگم عالیه
ترا ای وی اف رو امتحان کردید؟

با رفیق غیرهم جنست هم آره یا نه؟
ها کردیم.

مامان خانومی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:04 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

میگم اگه خانومت هم یه رفیق غیر همجنس داشته باشه فقط باهاش بره بیرون و حرف بزنه ناراحت نمیشی ؟ مساله اینجاست که جنبه شو ندارن خیلیها از حرف و درد دل شروع میشه و به جاهای باریک ختم میشه . اووووف روزی روزگاری شوهر من عاشق این فیلمه دیالوگهاشو حفظه ولی بفهمه داره میذاره تی وی دوباره میشینه میبینه . خدا فرزند سالم و صالح و خوشگل بهتون بده انشاءالله بچه خیلی خوبه مخصوصا نوزادش مخصوصا تا یکسالگی من میمیرم براش

مرسی مهربونم.
مرسی قشنگم

ملیحه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:56 ق.ظ

چرا پیام من خطاب به خانم ف رو تایید نکردی آقای تراویس؟

خانوم ف مهربونه.دوست ندارم کسی از گل نازک تر بهش بگه

مامان خانومی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:53 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

این چه وضع جواب دادن به کامنته ؟! همش میگی مرسی ... بوس ... سوال پرسیدیما !

ببخشید.معذرت میخوام
چرا ناراحت میشم.شاید هم نشم.نمیدونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد