تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فیلمی که اسمش یادم نمیاد.

در تمام این سالها که فیلم و کارتون دیدم،دنبال یه کارتون بودم از زمان بچگیمون که هیچ وقت نتونستم پیداش کنم.چیز زیادی هم ازش یادم نیست.یادمه یه فیلم کارتونی بود که داستان یه شهر حیوانات بود،موشها به اون شهر حمله کردن و همه رو اذیت میکردن و تا سرو کله یه پلیس پیدا شد که گربه بود و آخر فیلم هم روی گربه پلیس تموم میشد که اسلحه اش دستش بود و به سمت موش رئیس شلیک کرد.گربه موتور هم داشت.

تو رو خدا اگه شما هم تو بچگی تون این فیلم رو از تلویزیون دیدین بگین اسمش چی بود؟

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:24 ب.ظ http://Tapeshha.blogsky.com

فکر کنم بدونم کدوم کارتون رو میگی
یه جا هم تو تیتراژش کرکسها یا عقابها رو میگیرندو یا تو پوست عقاب رفته بودند یه همچین چیزی
گربه پلیس

احسنت بهت

فاطمه دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:27 ب.ظ http://Tapeshha.blogsky.com

گربه بازرس
اپارات تکه هاش رو داده فکر کنم

عاشقتم.هزار سال بود ذهنم درگیرش بود.رفتم دیدم.میگم چقدر خشن بود.تو اون سن چه چیزای خشنی تلویزیون پخش میکرده

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:25 ق.ظ

داره از اون بارونای عجیب غریب میادا

اره.اصلا خوابم نمیاد

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:32 ق.ظ

خیلی وحشت ناک رعد و برق میاد :|

دقیقا.من دوست دارم ولی
تو چی؟نمیترسی که؟

asal سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ق.ظ

والا من کسیو ندارم این جور موقع ها بغلم کنه پس در نتیجه میترسم

دکتر غ سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:22 ب.ظ

آره تراویس همون دور و برام. چه دقتی در خواندن داری. ممنون که میون اون همه ماجرا یادت به من بوده که کجا زندگی می‌کنم.تراویس چرا نویسندگی واقعی رو امتحان نمی‌کنی؟

فاطمه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:32 ب.ظ http://Tapeshha.blogsky.com

خیلی گلی به مولا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد